14/15 Metų Dienoraštis. II

kai man buvo keturiolika, mergaitės rūpėjo labai, labai. o tuo metu dar ir visi mobiliuosius telefonus pradėjo turėti, taigi bendravimas su mergaitėmis pasidarė lengvesnis. tiesa, tuo pačiu ir problemos naujos atsirasti pradėjo: pvz. tu pamajakini, o tau neatmajakina – bėdų bėda būdavo tada ;)

– – –

Parkės Dėl Sonatos Žinučių

Taigi grįžtu prie Sonatos.

Praeitą vakarą (sekmadienį) gavau nuo jos sms‘ą: „Labas saldainiuk, ką veiki ar nenuobodžiauji, gal tu norėtum susitikti su manim, pasikalbėtum, susipažintum, na tai kaip nori?“.

Mano širdis vis greičiau plakė. Į pasimatymą? Nu tai aišku! Kodėl ne? Būtinai.

Nusiunčiau jai sms‘ą. Kažkas pan.: „Būtinai, be abejo.. būtinai!“. Į pasimatymą (tiksliau – susitikimą) su Sonata. Va galėsiu pasigirt T.T., Dainiui ir t.t. Į pasimatymą! Tai bus mano pirmasis pasimatymas. Gėda net kam ir sakyti (man jau penkiolika (nors iš tikro – keturiolika, bet man fainiau skamba penkiolika, tai ir..)).

Po kelių minučių gavau sms‘ą-atsakymą: „Atleisk – čia mano pusbrolis rašė. Jeigu bus tokių sms‘ų daugiau, tai žinok, kad čia mano pusbrolio darbas. Atsiprašau!“.

Ir ką galima galvot? Tiesiog taip ir norisi nusižudyt.. prieš tai dar ištaškius smegenis kitiems netoliese esantiems žmonėms.

Ar galima taip juokaut? O gal tikrai yra tas pusbrolis ir ji (Sonata) čia niekuo dėta?.. Bet kodėl ji tada leidžia savo mob. tel. naudotis pusbroliui?

Kaipmat dingo šypsena. Ją pakeitė ramaus veido vaizdas. Ką gi nori Sonata karo? – prašau!

Deja man nespėjus jai išsiųsti sms‘o su necenzūriniu turiniu, gavau nuo jos kitą sms‘ą. Ten rašė, kad dar kartą atsiprašo ir „..bet tikiuosi, kad vis tiek mane kur nors pakviesi..“.

Na va – viskas vėl gerai. Nespėjau dar atsidžiaugt tais žodžiais, kai gavau naują sms‘ą nuo tos pačios Sonatos. „Čia ir vėl ne aš. Atleisk, tas pusbrolis“.

Toliau nieko nenorėjau nei skaityt, nei jai siųsti sms‘o. Paliko durniaus vietoje mane du kartus per trisdešimt min.! Gal tai Pasaulio rekordas?

Kadangi buvau visiškai sutrikęs ir sumišęs, tai nuėjau į balkoną.

Sekmadienio vakaras buvo ramus, šiltas. Karts nuo karto vis pralėkdavo pro šalį vėjo gūsiai. Danguje jau mirgėjo keliolika milijonų žvaigždžių, tų neišsipildančių svajonių, kurios yra tik iliuzija. Jos lyg miražas, kuris vaizduoja oazę Tau einant dykuma.

Bet nei vėjas, nei žvaigždės man dabar nerūpi.

Paliko mane kvailio vietoje.

O gal iš tiesų tas jos pusbrolis dėl visko kaltas? Bet tai kodėl ji jam leido naudotis savo mob. tel.? Bet ši mintis jau girdėta praeitame puslapyje. Ir imk tu man, ir atsitik vat šitaip. Ir kodėl man vis taip nesiseka? Gal reikia pradėti tikėti Dievui?

Žymos: ,

5 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. II”

  1. škoda Says:

    Na, aš į pirmą pasimatymą irgi ėjau 14, nežinau ar tai labai gėdinga…
    O viskas labai priminė tuos laikus – kai būdavo žaidžiama su “majakais”, dievaži, geros dienos…
    nostalgija, negaliu…

  2. škoda Says:

    Na, aš į pirmą pasimatymą irgi ėjau 14, nežinau ar tai labai gėdinga…
    O viskas labai priminė tuos laikus – kai būdavo žaidžiama su “majakais”, dievaži, geros dienos…
    nostalgija, negaliu…

  3. maziausioji Says:

    :)

    cute.

  4. getsbis Says:

    ‘Kaipmat dingo šypsena. Ją pakeitė ramaus veido vaizdas’

    ‘Paliko durniaus vietoje mane du kartus per trisdešimt min.! Gal tai Pasaulio rekordas?

    Kadangi buvau visiškai sutrikęs ir sumišęs, tai nuėjau į balkoną.’

    aik aik :)) nu bet kad ir kaip čia viskas juokinga, jau matos dabartinio tavo rašymo stiliaus (ar pajautos ar dar ko) požymiai, nežymiai šmėsteli :)

  5. ENORCA Says:

    XD kažko visai nepanašu į pusrbrolį ;D
    gal ji sedėjo ar susirašinėjo su drauge ir smagiai abi kikeno tau tokias nesąmones rašydama. O gal tave provokavo, kad būtum parašęs ką nors “DAH, Sonata, aš ateinu ir taškas >:0 I like you >:3”

Parašykite komentarą

