14/15 Metų Dienoraštis. V

šįkart dienoraščio ištraukos apie tai, kiek rašymas man teikė džiaugsmo ir ką veikdavau nuėjęs pažiūrėti krepšinio varžybų ;)

– – –

Apie Savimeilę (Greičiausiai)

… Pirmą kartą pripažino mane etikos pamokos mokytoja. Tada gal apie dvylika vaikų rašė tema, kurią pasirinko. Temos buvo dvi: „Laimė“ ir „…“ (nelabai atmenu!). Pasirinkau „Laimę“ ir puoliau rašyti. Parašiau vos ne visą knygą!

Pripažino kaip „vienas iš geriausių rašinių“. Aš labai tuo apsidžiaugiau. Pirmasis pripažinimas. Tiesa ne prieš visą class‘ę, bet ir tiek gerai.

Jūs tikriausiai galvojate prie ko čia ta class‘ė ir pripažinimas. Politika paprasta: jeigu būni pripažintas vienu iš geriausiai atlikusiu darbą, tai ir pačiam geriau „ant dūšios“ ir kiti gali pradėti į tave žvelgti ne kaip į kvailą linxmuolį, o kaip į visai normalų, protą ir jausmus turintį „žmogų“.

Grįžtu prie mano pripažinimų.

Antrasis įvyko taip pat šiais metais. Ne, ne eilėraštį gerai parašiau.. Jeigu dar bent kelis elėraščius kox nors „žmogus“ įvardintų kaip „gražius“ ar kažką į tai panašaus, tai visai apsidžiaugčiau!

Buvo tokia tema „Kartą sutikau save (tiek ir tiek metų)“. Žodžiu reikėjo save įsivaizduoti, kai esi kiek nors metų (dažniausiai visi rašė, kad jiems daugiau nei keturiolika).

Aš parašiau vos ne rimčiausią savo darbą per visą kol kas nugyventą gyvenimą. Rašiau tai, kas šovė į galvą. Taigi taip gavosi, kad ir mirė mano draugė (panelė), ir vaikų jau turiu ir vedęs Simutę_. Ji buvo įvardinta kaip Čečmekė. O ta nelaimingoji, kuri mirė, ta mano panelė (draugė) buvo pati Kristina! Aha! Nejuokauju.. Ji buvo pervadinta į Kitną.

Mano rašinį skaitė prieš visą (!) class‘ę… Jaučiausi lyg laimėjęs milijoną. Nors geriau pagalvojus, ne milijoną, o kažką neįkainojamo, tokį pojūtį, kuris kaip staigiai atsiranda, taip staigai ir dingsta, kuris užpildo širdį (trumpam) džiaugsmu ir viskuo kas į džiaugsmą panašu..

– – –

Kaip Krepšinį Žiūrėdavau

Penktadienį vakare lėkėm į krepšinio varžybas. Mūsų miesto ekipa („Alita“) žaidė prieš Vilniaus kašio komandą („Lietuvos rytas“). Žmonių buvo taip lyg ir „ovaš“.. Kaip visada sėdėjau su chebra tribūnoje „E“. Ten sirgaliai visada sėdi ir palaiko „Alitą“.

Buvo tikimybė, kad „mes“ galim laimėti, bet taip neatsitiko. Rungtynės nei įtemptos, nei labai lengvos buvo. Iš pradžių laiminėjo „Alita“, bet po to.. Taip ir pralaimėjo. Kokiu taškų skirtumu? Neprisimenu. Niekada neprisimenu. Keista – juk žmonės eina ten rungtynių žiūrėt. Kaip gali rezultato nežinot? O vat man ne vien krepšinis rūpi ten sėdint..

Kuomet išlekia šokėjos.. Tiesiog ir spoksau. Niekaip neatitrauksi mano žvilgsnio nuo jų. Ypač nuo Agnės. Agnė man pati gražiausia (mano nuomone) iš visų šokėjų. Žemo ūgio, trumpi plaukai. Labai gražiai atrodo, kai susipina plaukus į kasytes (toliau nemoku aprašyt, kaip tos kasytės atrodo!). Taip buvo ir Laura susipynusi aštuntos class‘ės pradžioje. Kaip po to sužinojau – Lauros geriausia draugė yra Agnė! Čia tai jėga. Negalėjau patikėti. Gavau (žinoma) Agnės mob. tel. num. (ačiū Laurai). Tiesa buvo šioks toks kuriozas prašant jos numerio.

Nusiunčiau Laurai sms‘ą: „Tai ar duosi?“. Po to pagalvojau, kad ji gali ne taip suprasti ir siunčiau jai kitą sms‘ą su paaiškinimu, bet.. Kaip tik tuomet neliko sąskaitoje pinigų! Viskas baigėsi gerai. Ot aš tai „pavarau“..

Žymos: , ,

4 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. V”

  1. E Says:

    man idomu, ar visi bichai taip (ar panasiai) masto/mastydavo :D

  2. E Says:

    man idomu, ar visi bichai taip (ar panasiai) masto/mastydavo :D

  3. MssD Says:

    Kaip… keistai susiskaitė :DD

  4. MssD Says:

    Kaip… keistai susiskaitė :DD

Parašykite komentarą

