14/15 Metų Dienoraštis. VII

šįkart nieko naujo: absurdai, susireikšminimas, nesąmonės, mažas proto nuskaidrėjimas.

– – –

Nutikimas Kioskelyje

Šiaip pirmadieniai būna kažkokie durni; po savaitgalio jautiesi neatsigavęs; ir pan. Dažniausiai niex nesiseka ir t.t.

Bet ši diena praėjo itin gerai, linxmai ir sklandžiai.

Žinoma mačiau šulėje Beatričę; Laurą (11r2); Indrę (11r2) (kaip be jų?). O vat su Indre (11r2) – jau visai kitas reikalas..

Šiaip tai 11r2 class‘ė budi šią savaitę. Laura prie valgyklos; Indrė „laiptinėje“. Taigi nuotaika pagerėjo, sužinojus, kad į jas galėsim „žiūrėti“ visą savaitę. Puiku!

Deja.. Buvo ir geresnis (fainesnis) įvykis tą dieną.

Kioskelyje kažką pirkau, o Mantelis laukė prie šaldiklio (ten dešros). Nieko ypatingo ten neatsitiko, bet Mantelis.. Jis man tai papasakojo, kai išėjom iš kiosko.

Jis stovėjo prie dešrų šaldiklio. Įėjo Indrė (11r2) ir kaip pasakojo Mantelis „aš į ją atsisukau ir žiūrėjau, o ji tuo metu skaičiavo centus. Po to ji pakreipė galvą (ir akis) į mane, o aš greit užsisukau ir į mėsas žiūrėjau..“. Absurdas! Tai turėjo atrodyti gana kvailai. Jo vietoje būčiau kažkaip pan. pasielgęs. Gal išėjęs iš kiosko.. Bet aš nebūčiau taip naglai spoksojęs į ją! Absurdas.

– – –

Į Ką Mantelis Atsitrenkė

Einant iš rūbinių, jau lipant laiptais – vėl nesąmonė! Mančius kažkaip užsikabino lipdamas ir „oi!.. kas čia dabar?!“ dar spėjo pasakyt. Atsitrenkė į dvyliktokę, o ta labai nepyko, nes nei nugriuvo ant žemės, nei ką nors jai skaudėjo. Tiesiog Mantė jai į sėdmenis ar į nugarą galva pataikė.

O jau žvengėm tai be „tolko“ (daug). Tiesiog gera diena!

– – –

Nepakartojamas Pokytis

Reforma įgyvendinta. Nežinomus numerius mob. tel. pervadinau. Buvo prirašyta daug bereikšmių ženklų. Juos pakeičiau naglais žodžiais, kaip: zrazai, wellfuckyou, wellfuckher, wellfuckthem, wellfuckhim, vazelinas, traila, tarakonas, satanista (-ė), reiki, prezervatyvas, potencija, linoleumas, kvaraba, kupranugariena, kontraceptikaj, kilimas, kontuzintas, judaizmas, frontispisas, dozė, diafragma, au-au, askaridė, antikristas, anoreksikė. Iš viso turiu apie keturiasdešimt nežinomų numerių. Aplamai turiu šimtą trisdešimt penkis numerius tel. atmintyje.

– – –

Suvokimas, Kad Ribos Reikalingos

Išsipisinėju kaip tik įmanoma ir neįmanoma įsivaizduot, o dėmesio taip ir niekieno neatkreipiu. Susipisimas visas šitas gyvenimas.

Pvz. į žiburėlį (kitą) ruošiuosi eiti su dujokauke. Norėjau prikalbinti ir Mantelį, bet šis nesutiko. Manau jis turi ribą, ribas, kurių man trūxta. Visi (gal) pasijuox, bus tuo metu pačiam linxma, bet.. kas iš to? Viskas turi savo galą!

Žymos: , , ,

10 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. VII”

  1. need2talk Says:

    jėga! aš irgi panašiai rašydavau, dabar daug juokiuos arba sielojuos skaitydama. matyt visiems būtina išgyventi tą fatalizmą sumišusį su kraštutinumais :)

  2. need2talk Says:

    jėga! aš irgi panašiai rašydavau, dabar daug juokiuos arba sielojuos skaitydama. matyt visiems būtina išgyventi tą fatalizmą sumišusį su kraštutinumais :)

  3. deathblow Says:

    fatalizmas, sumišęs su kraštutinumais – taikliai pasakyta ;)

  4. deathblow Says:

    fatalizmas, sumišęs su kraštutinumais – taikliai pasakyta ;)

  5. cinamonoKrautuvele Says:

    šokiravai mane su savo mob. telefono reforma :)

  6. cinamonoKrautuvele Says:

    šokiravai mane su savo mob. telefono reforma :)

  7. Zelra Says:

    O taip! Reforma tikrai gera ;DD

  8. Zelra Says:

    O taip! Reforma tikrai gera ;DD

  9. Divos Says:

    Na, aš tiek numerių nepažįstamų neturiu, bet vieną draugelį iki šios dienos esu pasivadinusi “wtf“, nes nesupratau kas jis toks, kai paskambino pirmą kartą. Ai, ir dar kažkokį užsienietį, kuris man skambinėjo, pavadinau “Ahdzhambul“. :D labai juokinga, kai kasnors pamato adresų knygutę:))

  10. Divos Says:

    Na, aš tiek numerių nepažįstamų neturiu, bet vieną draugelį iki šios dienos esu pasivadinusi “wtf“, nes nesupratau kas jis toks, kai paskambino pirmą kartą. Ai, ir dar kažkokį užsienietį, kuris man skambinėjo, pavadinau “Ahdzhambul“. :D labai juokinga, kai kasnors pamato adresų knygutę:))

Parašykite komentarą

