14/15 Metų Dienoraštis. VIII

šįkart dienoraščio ištraukose itin egzistenciniai klausimai. kai skaičiau dienoraštį, pats nustebau, kiek daug vietos jame buvau skyręs apmąstymams ar yra ir kas yra dievas, kas bus po mirties ir t.t.

– – –

Apie Dievą Ir Nemirtingumą

Didž., keisčiausia mintis, neduodanti ramybės yra klausimas „kas yra dievas?“. Sėdi danguj ir valdo angeliukus; sprendžia kada kas mirs ir pan. Aš mąstau apie tai dažnai. Kartą pasirodė, jog esu „pats dievas“. Mąsčiau, kas bus „kai pakratysim kojas“. Po to regėsiu visą amžinybę tamsą akyse?; skraidžiosiu danguje ant debesėlių?; vargsiu pragare?..

Kažkaip priėjau išvadą, kad aš negaliu mirti.

O gal reinkarnuosiuosi? Ne..

Taigi – aš negaliu mirti. Ar aš dievas? Aš tiesiog įsivaizduoju, kad negaliu mirti. Gal kox nors karas bus; gal meteoritas (ar meteoras) į Žemę atsitrenx; gal dar bybis žino kas atsitix, bet aš kažkaip nemirsiu ir tiek. O jeigu ir mirsiu, tai paskutinis..

– – –

Kaip Niekad Stebinanti Logika

Taigi taip ir baigėsi pamoka; aš vis dar likau sužavėtas Vytauto Mačernio kūryba; išėjau iš kabineto susimąstęs – gal ir aš trumpai gyvensiu, jeigu rašau eiles apie mirtį, blogą dievą ir kitus negerus dalykus, kaltinu likimą ir vėl prabylu apie mirtį. Gal aš taip pats pranašauju sau mirtį? Ai.. Kvaila! V.Mačernio atvejis – tai tik (tikriausiai) sutapimas.

– – –

keisčiausia tai, jog prieš metus man pradėjo atrodyti, jog rašydamas eilėraščius aš išpranašaudavau sau kai kuriuos gyvenimo įvykius.

Žymos: ,

4 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. VIII”

  1. deargerda Says:

    “O jeigu ir mirsiu, tai paskutinis..“ čia geras.

    kažkada labai galvojau, kodėl atrodo, kad tekstai pildosi. ir sugalvojau :) (čia aš maždaug giriuosiu, kad žinau, kaip taip nutinka) o paskui sužinojau, kad, pasirodo, ne vienam rašančiam taip atrodo. taip kad – linkiu daug pozityvių eilėraščių :]

  2. deargerda Says:

    “O jeigu ir mirsiu, tai paskutinis..“ čia geras.

    kažkada labai galvojau, kodėl atrodo, kad tekstai pildosi. ir sugalvojau :) (čia aš maždaug giriuosiu, kad žinau, kaip taip nutinka) o paskui sužinojau, kad, pasirodo, ne vienam rašančiam taip atrodo. taip kad – linkiu daug pozityvių eilėraščių :]

  3. Instante Says:

    Tą pildymąsi aš priskirčiau pasąmonei. Kai rašai, daug mąstai, paskui dar ir tobulini mintis. Tai veikia tave iš vidaus. Daug mąstydamas (nebūtinai rašant) pradedi elgtis lyg pagal sukurtą scenarijų. Tavo pasirinkimai tampa akivaizdesni. Manau, kad pasąmonėje mes kuriame kai kurias savo gyvenimo detales.

  4. Instante Says:

    Tą pildymąsi aš priskirčiau pasąmonei. Kai rašai, daug mąstai, paskui dar ir tobulini mintis. Tai veikia tave iš vidaus. Daug mąstydamas (nebūtinai rašant) pradedi elgtis lyg pagal sukurtą scenarijų. Tavo pasirinkimai tampa akivaizdesni. Manau, kad pasąmonėje mes kuriame kai kurias savo gyvenimo detales.

Parašykite komentarą

