14/15 Metų Dienoraštis. IX

Užslėptas Heroizmo Siekimas

Kažkaip kilo mintys apie Eglę (class‘iokė). Man ji ketvirta pagal grožį.

Iš niekur nieko, valgant šaltibarščius, išdygo mintis, kad esu rūbinėje (class‘ės). Ji įeina. Aš jai nei iš šio, nei iš to, pats nežinodamas pričiom, sakau „gražiai atrodai“. Aringas suprunkščia. Ne dėl to, kad aš klydau sakydamas „gražiai atrodai“, bet dėl to, tai tiesiog pasakiau aš. Jis dar pasalioja kažką tyliai, bet aš vis tiek aiškiai girdžiu „kas čia dabar – įsimylėjo!“. Jis žvengia, kaip visada išsižiojęs taip, kad katę galima būtų jam sušert. Aš jam kažkaip sakau „tylėk pederaste“ ar ką nors pan., žodžiu negražaus. Jis man trenka į pilvą, bet kliudo vos vos ir aš nejaučiu skausmo. Trenka dar kartą. Šįkart kliudo. Skauda trupučiuką. Visi žiūri, ir niex kaip visada nieko nedaro. Tik Mantelis kelis žodžius dar pasako Aringui, „gaidys“ ar pan. Aringas trenkia dar kartą ranka į petį, spiria koja. Pataiko kažkur į šlaunį. Lyg ir skauda. Aš jam sakau „nieko daugiau negali daryt, tik mušt Taiduką (class‘ioką), keiktis ir laužyt mergoms rankas“. Tai greičiau nepasakau, bet išrėkiu. Jis dar kartą trenkia. Blet, skauda. Aš vėl sakau „nieko tu nemoki – net rašinio negali parašyt, nusižiūri viską nuo knygos, o paskui tik kriaušę pakeiti į obelį. Tas pats kaip perrašyti knygą, pakeičiant veikėjų vardus“. Jis mane vis tiek muša, aš rėkiu „trenk, trenk! nieko daugiau nemoki!“. Pats jam nekertu, ir nespiriu koja. Lyg ir psichologinė kova prieš fizinį smurtą.

Nežinau kas čia įdomaus. Tiesiog mintis atėjo, kai valgiau; išėjo, kai baigiau valgyti..

Žymos: , ,

2 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. IX”

  1. egle Says:

    Labai juokingai persiskaite fraze: “man ji ketvirta pagal grozi”. :)))

  2. getsbis Says:

    :o

Parašykite komentarą

