14/15 Metų Dienoraštis. X

skaitydamas savo seną dienoraštį pastebėjau, jog kaip ir dabar mane kartais aplanko nušvitimai ir gražūs susitaikymai, taip ir anksčiau mane tokie dalykai aplankydavo. pagalvojau, jog gyvenimas nuo tada kiek daug pasikeitė, tiek ir nepasikeitė.

– – –

Blaivus Protas

Šiais moxlo metais su Mantu (class‘iokas (Mančius; Mantelis)) „nusižiūrėjome“ dvi 11-okes. Indrė ir Laura. Abi gražios; iš tos pačios klasės (11r2). Matyti jas – tas pats kaip regėti saulės šviesą. Žodžiu – (labai) gražios.

Tik vieną dieną aš, matydamas Indrę, pamąsčiau rimtai. Ji 11-okė; mes – 8-okai. Jai 17-oka; mums – 14-ika. Skirtumas – trys metai. Ar kas gali įsivaizduoti Mančių, einantį su Indre (arba Laura) (Mančius, o ne aš todėl, kad jis gražiausias bachūras iš class‘ės) gatve?..

Šiaip metai – nėra labai svarbus dalykas šiame gyvenime. Aš susiršinėjau sms‘ais su 18-ikmete Asta ir jai buvo nusispjaut į tai, kad man 14. Deja diena po dienos mes vis mažiau susiskambindavome ir t.t., tad po trijų mėnesių mūsų „draugystės“ (aklos – vienas kito nebuvome matę), vieną dieną visai vienas kitą užmiršome ir.. Bet aš negailiu tų mėnesių. Man negaila to „veltui“ praleisto laiko. Asta buvo pirmoji mergina (šiaip jau – nepaauglė, o pilnametė!), kuri mane lyg ir suprato. Kartais nusiųsdavom vienas kitam eilėraštį, ar kažką panašaus į tai.

Jos paskutinis sms‘as buvo taip pat eilėraštis. „Žinok, kad meilė aukso perlas. Žinok, kad meilė paslaptis, žmogus be meilės aklas vergas, o ir gyvenimas tartum naktis“.

<…>

Grįžtu prie Indrės ir Lauros. Žodžiu, tą dieną supratau, kad niekada taip jau neatsitix, kad ryte prabusi ir lovoje rasi Indrę (arba Laurą), o ant piršto pastebėsi žiedą.

Taip ir pan. nebus. Mąsčiau ir mąsčiau. Priėjau išvadą, kad šios vienuoliktokės yra tik eilinės praeivės (į kurias atkreipiu dėmesį) mano kelyje. Kelyje į niekur..

Tą pačią dieną (visgi tai buvo antradienis) susiradau realesnę gražuolę. Ji 7-okė. Vardas B.

Žymos: , ,

2 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. X”

  1. deargerda Says:

    :D:D tu tikrai čia dabar staigiai tos pabaigos nepridėjai?
    nu labai juokinga, labai. aišku, suprantu, kad juokiuosi ne vien iš aštuntokėlio poviliuko, o ir iš vyresnio, nes, kaip ir pats sakei, metams bėgant keičiasi ne viskas (turinys lieka tas pats), bet tai nieko, ane, juk galima :)
    :))

  2. deathblow Says:

    pabaigos nepridėjau ;) turinys gal kažkiek keičiasi, bet jo didžioji dalis, bent jau mano atveju, išlieka ta pati. mėgstu mąstyti toli į ateitį arba apgalvoti, kokia ji galėtų/negalėtų būti.

Parašykite komentarą

