14/15 Metų Dienoraštis. XI

Ieškant Tikrojo Savęs

Rašydamas šią „knygą“ esu galbūt tikrasis aš: paniuręs; suraukta kakta; labai susimąstęs ir tuo pat metu pradedantis šypsotis, kuomet prisimena gerą bajerį (Mantelio, ar šiaip); žvelgiantis pro langą į žaidžiančius vaikus ir matantis vien beprasmybę, tuo pat metu kartodamas, kad gyvenimo prasmė – „patirti tai, ko nepatyrei“; tox tylus; pasimetęs savo mintyse, sapnuose, svajose ir galiausiai pats savyje.

– – –

Trumpai Ir Aiškiai

Prisiminiau Simutę_. Gražus ir didis žmogus ji yra..

– – –

Susireikšminimas Ir Susipratimas

Bet ne viskas jau taip blogai! Šiandien suradau savyje optimizmo sėklą. Pastebėjau, kad vis daugiau žmonių mokykloje atkreipia į mane dėmesį. Kažkokia 6-okė, o gal ir 7-okė šiandien stebeilijosi į mane. Ji atrodo padoriai ir netgi gražiai. Deja žema.. ir man neatrodo, kad aš „einu dėl jos iš proto“, tad daug dėmesio nekreipiu.

<…>

Visą tą „man didelį dėmesio skyrimą“ bandžiau paaiškinti (kažkaip). Ir pavyko. Štai: vaikštau mokykloje visur su Mantu. Jis – gražus bernas. Galimas variantas, kad man tik pasirodė, jog kažkas žiūri į mane (7-okė, ar 6-okė), ir tiek.

– – –

Absolutely Delusional

Taip ir pagijau. Pačios problemos, kaip dabar supratau, buvo labai jau menkos. Tik man atrodė, kad jos yra neišnarpliojamos. Geriausia išeitis – nespręsti problemų; laikas pats jas pašalins (arba meilė); bet taip manau tik aš; taip manau tik šią akimirką.

Aš (tik dabar) supratau, kaip galiu išsilaisvinti iš visų tokio tipo problemų.

Reikia save saugoti nuo savęs.

Žymos: , ,

3 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. XI”

  1. deargerda Says:

    Mantelis turėtų džiaugtis, po šitiek metų visgi pripažįsti jo gražumą viešai :)

  2. Hemiptera Blackyoumeanus Says:

    Su 300-uoju įrašu! ;)

  3. deathblow Says:

    ačiū, net nepastebėjau ;)

Parašykite komentarą

