14/15 Metų Dienoraštis. XII

Povilas Kaip Šaltakraujis Žudikas

Sapnavau keistą sapną. Jame regėjau save, kaip.. Aš buvau lyg kox žvėrelių naikintojas. Didžiausias absurdas toje iliuzijoje-sapne: aš nužudžiau kažkokį pelės dydžio gyvūnėlį (su straubliu) bekepdamas sumuštinius (sumuštininėje).

Tas žvėrelis tiesiog apskrebo tarp sumuštinių.

Nžn‘au kiek iš viso gyvūnų paskerdžiau. Ir aplamai – man niekada nešovė į galvą mintis skriausti gyvūnus; bet aš ir nesu vienas iš fanatikų-gyvūnų globėjų!..

– – –

Nauja Pradžia

Po pietų gavau žinutę. Atsiuntė (man) nežinomas numeris. „Atrašyk man. Sakė, kad tu visai nieko / Aš Sandra iš alytaus, man 14. Tavo telefoną man davė mūsų bendras pažįstamas. Nežinau, ar tu mane žinai, bet aš tave žinau. Tu visai nieko.. Ką dabar darai?“. Koks įžūlumas! Prašo, kad atrašyčiau. Pakeliu galvą aukštyn – tos pačios rožinės lubos žvelgia į mane iš aukštai.

„Aš Povilas, bet tu tai tikriausiai žinai / Malonu susipažinti. O ar aš bent TAVE matęs?..“ nusiunčiu jai tokį tekstą ir lieku drybsoti ant lovos, spoksodamas į (tas pačias) rožines lubas.

– – –

Tik Aš Ir Ji

Taigi likau tik aš ir ji. Turėjau pasistengti, kad jai nebūtų nuobodu. Pranokau pats save – kalbėjau lyg užsuktas. Bet svarbiausia, kad šnekėjau ne bet ką, o apie normalius dalykus, pvz. ką pažįstu iš jos mokyklos ir pan.

– – –

Ištrauka Iš Ginčo Su Mama

Ir dar ne viskas.. Ji kalbėjo, kad nepirks man madingų kelnių ir pan. bei tvirtino, kad „nežinai pinigų vertės“. Pinigų supratimas man yra labai paprastas: 10 litų – vienas kompaktinis diskas, 20 litų – du kompaktiniai diskai, 50 litų – pridėk dar apie 20 litų ir galėsi nusipirkti kelnes.

– – –

Tokia Istorija

Kada bandau prisiminti likusią šios istorijos dalį, mano smegeninėje iškyla tik šios istorijos pabaiga. Na bent jau kol kas pabaiga. Viskas susiklostė taip, kad Kristutė pradėjo (gana) rimtai draugauti su Edgaru G., bet bučiavosi (laižėsi) su Roku. Niekas gerai nežino ir tikriausiai jau nesužinos kodėl ji taip padarė.

Žymos: , ,

5 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. XII”

  1. getsbis Says:

    pirma tai tokia gerulė. net, sakyčiau, asmeniškai (į)kvėptelėjo daryt/kurt kokius nestandartinius čiudnus dalykus. nežinau, man patinka tokios nesąmonės. “apskrebo”

  2. cinamonoKrautuvele Says:

    manau, kad labai gerai supratai tuo metu pinigų vertę :D

  3. transliacijos Says:

    vuo! Man labai malonu, kad mane radai ;)

  4. transliacijos Says:

    ir labai geras sapnas :DD

  5. transliacijos Says:

    ir idomus sapnas :D

Parašykite komentarą

