14/15 Metų Dienoraštis. Pabaiga

buvau visai užmiršęs savo paauglystės dienoraštį. liko paskutinės ištraukos iš jo, nes nors ir buvau radęs daugiau įdomių ištraukų, nusprendžiau jų nedėti čia, nes maža kas.

dar, kad būtų daugiau autentiškumo dienoraščiui, pabaigoje įrašo rasite ir mano fotografiją, darytą aprašomaisiais metais. gražios treninginės kelnės, mylimas džemperis iš tuometinio Utenos trikotažo, aš trumpais plaukais – viskas tvarkoj ;)

– – –

Kodėl Palanga Ir Šventoji Yra Tas Pats

Ir yra du dalykai, kurie suvienodina šiuos du „kaimelius“. Abiejų miestelių maisto prekių parduotuvėse būna didelės eilės ir vakare pvz. pieno pakelį nusipirkti yra neįmanoma užduotis. Antra – ir ten ir ten apstu gražių merginų. Na, Jūs žinote ką aš turiu omenyje – didelės krūtinės, gražios kojos ir veidas (bet šiaip nesvarbu ką būčiau paminėjęs pirmiau – didelę krūtinę ar veidą).

Taigi per pirmas minutes praleistas Palangoje laukiant kito autobuso aš vos spėjau dairytis. Akys tiesiog raibo. Buvau „pamalonintas“..

– – –

Neišbandyta Taktika Pleže

Po kiek laiko „Salotinė mergaitė“ išlipo į krantą ir pradėjo statyti smėlio pilis. Idealaus užpakaliuko savininkė buvo gana toli nuo tėvų, tad aš galėjau ją užkalbinti nesibaimindamas, kad jos tėvai girdės ką mes kalbam. Netgi abejoju, ar jie būtų pamatę, kad jų dukterį „kadrina“ (kabina; kaip Jums paaiškinus.. bando prakalbinti merginą taip tikėdamasis ką nors pasiekti, pvz. kur nors pakviesti, atseit į pasimatymą ar dar kur..) kažkoks vaikigalis. Padėtis buvo ideali. Tereikėjo sugalvoti kaip užkalbinti mergiotę, nes gali pasitaikyti, kad ji pvz. bus blogos nuotaikos (ar šiaip bjauraus būdo) ir vos man pasakius jai žodį „gražus užpakaliukas“ mane pasiųs po velnių, ar dar blogiau.

Gal prisėsti netoli jos ir taip pat pradėti statyti kvailas pilis? Po to ko nors lyg netyčia paklausti ar „netyčia“ koja užkliudyti jos statomą pilį ir taip ją gana baisiai apgriauti. Žinoma ji supyks ant manęs ir gal.. Bet bent jau apsikeisime keletu žodžių ir pan.

Kvailystė, dievaži! Kartais stebiuosi kaip toks penkiolikmetis kaip aš gali sugalvoti tokias baisias nesąmones.

Taigi, kaip ir supratote, viskas taip ir baigėsi. Be jokių žodžių, be pilių griovimų ir pan.

– – –

Devinta Klasė

Rugsėjo 2 diena. Rytas. Skubu link mokyklos. Tam yra paaiškinimas, ir net ne 1‘nas; negalvokite, kad esu mokyklos fanas! Labai noriu pamatyti naujokę. Žinau tik tiek, kad ji iš Kauno. Tikriausiai visi kiti mano class‘iokai galvoja taip pat, kaip ir aš – ji turėtų būti graži. O ką dar galima manyti?..

Bet graži ji nebuvo. Aukštesnė už mane, liesa, su akiniais, nosis „aplipusi“ strazdanomis. Taigi daugiau į ją dėmesio nekreipiau. Kaip ir visi kiti. Na nebent jie dar norėjo įsitikinti galutinai, jog ji nėra graži..

Žvalgiausi, bet nieko pažįstamo nemačiau. Po kelių minučių atėjo Mantelis. Tada ir prasidėjo juokai!.. Tiesa juoktis teko neilgai, nes prie mūsų class‘ės priėjo viena labai (labai) graži persona ir mes, netekę žado tik spoksojome į ją ir dėkojome KAŽKAM, kad ji – mūsų class‘iokė. Tai buvo Krista. Wiešpatie grožis..

Kiti jau lyg buvo atsipeikėję, tik ne aš ir Mantelis. Po kelių akimirkų priėjo ir Simutė_ su Laura. Gražios.. Gaila tik ne taip, kaip Krista.

– – –

Kaip Mes Klasėje Žaisdavom mIRC‘ą Ant Lapelių

Penktadienį vėl žaidėme mIRC‘ą. Tik šįkart su Laura ir Mantu. Paklausti Lauros apie mokyklą abu atsakėme beveik vienodai. „Paguoda, kad gražių panų yra..“. Kažkodėl Laura norėjo įtikinti mus, jog tokių nėra ir parašė, kad mokyklą valdo vien tik, pasak jos, „fyfos“ (tikriausiai tai turi reikšti kažką pan. į „negražios“). Nžn‘au ką toliau rašė Mantas, nes buvau užsiėmęs savo reikalais. Rašiau, kad atsitiko man bais keistas dalykas. „Man pradėjo patikti metais, dviem jaunesnės panelės.“ Atrašė ir pasakė, kad tai praeis. Dar pridūriau, kad man kartais patinka keistos mergos <…> Laura parašė, kad ir jai patinka keisti bernai, ir „tikriausiai ne mano ir tavo laikas kol kas; o blogiausiu atveju liksiu senmergė ir tiek“. Tema „blogiausiu atveju“ parašiau, jog blogiausiu atveju nusižudysiu ir palixiu ilgą atsisveikinimo laišką. Po to vėl grįžome prie temos apie amžių skirtumus ir aš pridūriau, kad „tiek ir Kristos, ir tiek ir Tavo, tiek ir kitų panų bachūrai yra šiek tiek vyresni“. Viso to rezultatas tas, kad ji parašė, jog neturi vaikino. Neturi vaikino? Jai patinka keisti (na žinoma visi skirtingai supranta žodį „keistas“).. Gal aš.. ir ji kaip nors?..

Net juokas paėmė – kartais būnu labai naivus.

– – –

Be Galo Sunkus Dalykas

Kasdien, bent po milijoną kartų mane aplankydavo mintys apie seksą. Pagaliau pradėjau į jį žvelgt kaip į cigaretes, tik dar geresniu dalyku palaikiau. Kas nori – tas rūko; kas nori – tas mylisi, kas nenori – .. Bet tokių labai mažai.

Košmaras. Didelis, nesibaigiantis košmaras visa tai. Kitaip ir nepavadinsi. Pats baisiausias siaubo filmas.

– – –

– – –

dienoraštį baigiau rašyti devintos klasės rudenį. paskutinis aprašytas įvykis buvo didelis koncertas, į kurį nuėjau ir ten susipažinau su tokia mergina (ir dar bent su dešimčia jos draugių), su kuria šiek tiek susirašinėjau.  istorija buvo ilga, todėl taip ir nebaigiau rašyti jos.

Žymos: , , , ,

14 atsakymai to “14/15 Metų Dienoraštis. Pabaiga”

  1. viktorija Says:

    aš tai kažkada dar mokykloj nusprendžiau, kad ‘gyvensiu naują gyvenimą’ ar pan. ir visus senus dienoraščius išmečiau. galvoju, kad gerai padariau, prisikaityčiau dabar Išminties:)))

    o nuotrauka tai puiki. rimtas vyras, nieko neprikiši. o ir mašina kokia! :D

  2. viktorija Says:

    aš tai kažkada dar mokykloj nusprendžiau, kad ‘gyvensiu naują gyvenimą’ ar pan. ir visus senus dienoraščius išmečiau. galvoju, kad gerai padariau, prisikaityčiau dabar Išminties:)))

    o nuotrauka tai puiki. rimtas vyras, nieko neprikiši. o ir mašina kokia! :D

  3. bernadeta Says:

    Prieš keletą metų, mama tvarkydama rūsį, tarp senų žurnalų, sąsiuvinių ir išsaugotų pažymių knygelių, atrado mano paauglystės dienoraštį. Kai paklausė, ką su juo daryti, atsakiau “Viską mesk lauk”… Dabar žiauriai gailiuosi:) Susisentimentalėjau:)

  4. bernadeta Says:

    Prieš keletą metų, mama tvarkydama rūsį, tarp senų žurnalų, sąsiuvinių ir išsaugotų pažymių knygelių, atrado mano paauglystės dienoraštį. Kai paklausė, ką su juo daryti, atsakiau “Viską mesk lauk”… Dabar žiauriai gailiuosi:) Susisentimentalėjau:)

  5. Kaspinuotis Says:

    Aš kažkur saviškius dienoraščius dar turiu, bet mano labai jau banalūs palyginus su tavo.:]

    Ei, o jūs rimtai žaisdavot mIRC’ą ant lapelių? Aš galvojau, kad čia tik mūsų su broliu išmislas buvo.;D

  6. Kaspinuotis Says:

    Aš kažkur saviškius dienoraščius dar turiu, bet mano labai jau banalūs palyginus su tavo.:]

    Ei, o jūs rimtai žaisdavot mIRC’ą ant lapelių? Aš galvojau, kad čia tik mūsų su broliu išmislas buvo.;D

  7. deathblow Says:

    tikrai žaisdavom ;) ir nėra nebanalių dienoraščių ;)

  8. deathblow Says:

    tikrai žaisdavom ;) ir nėra nebanalių dienoraščių ;)

  9. Kaspinuotis Says:

    Taip, bet yra mažiau banalūs ir daugiau banalūs.:]

  10. Kaspinuotis Says:

    Taip, bet yra mažiau banalūs ir daugiau banalūs.:]

  11. alkoholikairnieksai Says:

    haha aš turėjau nuo visai menkos vaikystės dienoraštį, ir jo nesu išmetus, bet kartą pabandžiau skaityt, tai negalėjau, kaip gėda pasidarė:D

  12. alkoholikairnieksai Says:

    haha aš turėjau nuo visai menkos vaikystės dienoraštį, ir jo nesu išmetus, bet kartą pabandžiau skaityt, tai negalėjau, kaip gėda pasidarė:D

  13. Kaspinuotis Says:

    Na bent man juos skaitant tai linksma, o ne gėda būna.;D

  14. Kaspinuotis Says:

    Na bent man juos skaitant tai linksma, o ne gėda būna.;D

Parašykite komentarą

