Spalio Moterys

ji graži.

kai pamačiau ją pirmą kartą, nesupratau, ar man ji graži, ar ne. tai kažkoks kitoks grožis, ir jai netinka žodis „graži”, nors dabar aš puikiai suprantu, kad jos išvaizda mane traukia.

ji graži, stovi priešais mane dabar per maždaug penkis metrus. su savo grupe pristatinėja atliktą tyrimą, aš bandau klausytis jų. bėda ta, jog būtent ji labai daug kalba, ir aš suprantu, kad man nelabai įdomu, ką būtent ji kalba. svarbu, kad ji kalba. o kalbėdama ji nežymiai linguoja. man labai malonu matyti merginą, kuriai žodis „graži” yra per mažas, kurios balsas malonus ir kuri dar linguoja.

kartais aš tiesiog nusuku akis į spintą su knygomis, pradedu apžiūrinėti sienas, kėdes, savo stalą, sukioju tarp pirštų rašiklį, permetu akimis savo pranešimo tekstą, kurį jau perskaičiau. žiūrėti į tą reto grožio merginą išvien yra per sunku. (kartais aš galvoju, jog buvimas tarp gražių moterų mane veikia labai raminančiai, teigiamai.)

tas jos grožis man kiek sudėtingas. aš puikiai suvokiu, jog jos išvaizda mane žavi todėl, kad jos veido bruožai (skruostai, didelės akys) primena man paskutinę mano merginą, ir galbūt vien todėl ji man visa graži atrodo. taip pat suprantu, jog dauguma vaikinų neįvertintų jos kaip gražios merginos, ji nėra iš tų „objektyviai” gražiųjų, tačiau šią akimirką ji yra nuostabi: kalba truputį šypsodamasi, pasakoja apie švedus, jos klubai nežymiai juda.

ji graži, ir apsirengusi gražiai. juodi džinsai, balta (su mėlynu raštu) suknelė, ant viršaus dar mėlynas megztukas. galbūt tai nėra labai skoninga, bet aš pasiduodu bendram jos vaizdui, aš sakau: ji yra daugiau nei graži. ir jos sudėjimas toks sveikas, o dar tos didelės akys, ta šypsena veide..

dabar apie tyrimą toliau kalba kiti jos grupės nariai, o ji atsiremia rankomis į stalą, išsitempia, tarsi pasistiebia, jos trumpa suknelė pakyla aukščiau. tokia erotinė stovėsena, vargu ar ji pati pagalvojo, kaip gali atrodyti iš šono. šią akimirką aš norėčiau ją vesti, ji būtų mano skandinavė, gyventume kur nors Šiaurėje, turėtume porą vaikų, mergaitė mėgtų gamtą ir rašytų eilėraščius, o berniukas taptų geras dailidė; lėtas ir ramus gyvenimas: ji kartais megztų megztukus vaikams, sau ir man, ir mes visi juos nešiotume, aš net galėčiau dėl jos pradėti žvejoti, parneščiau karts nuo karto vieną ar kitą didelę žuvį į namus. o jos vardas galėtų būti Gretė, o aš galėčiau būti Ingvaras.

bet paskaita baigiasi, aš nepasiperšu jai, apsimuturiuoju skara, išeinu iš filologyno, užsirūkau ir pradedu eiti link Mindaugo stotelės.

– – –

šeštadienio vakaras, aš su kambarioku bare. manyje jau yra pusė butelio žalių 999 ir bent du bokalai alaus. netoli manęs ir kambarioko prie baro prisėda pora. kambariokas pažįsta vaikiną, jie buvę grupiokai, o merginos nepažįsta. karts nuo karto pažiūriu į tą merginą, juolab, jog ta pora sėdi tiesiai prieš mus. mergina iš pirmo žvilgsnio atrodo niekuo ypatinga, bet po kiek laiko, kai apsiprantu prie tos poros vaizdo, man jie abu pradeda rodytis labai gražūs. po to, kai jie susiglaudžia, suprantu, kad tai tikrai yra pora, nes iš pradžių jie man tik kaip draugai atrodė.

vaikinas aukštesnis toks (na, bent jau už mane), jo plaukai vos vos garbanoti, veidas malonus. merginos veidas vaikiškas, ir net kai ji nesišypso, atrodo lyg šypsotųsi. tokios kaip ji aš nenoriu vesti, nenoriu su tokia turėti vaikų, gyventi ilgai ir laimingai. tai tiesiog žavaus veido mergina, ji kaip koks pozityvumo simbolis rudenį. galvoju reikia eiti pasakyti jai, kad ji graži, bet niekas taip akiplėšiškai nesielgia, taigi lieku sėdėti prie baro, bandau būti taktiškas.

mes jau ruošiamės išeiti, aš pasiimu striukę, einu link tos merginos, vaikino kaip tik nėra šalia jos, kaip gerai, galvoju. ji irgi rengiasi striuke, aš paliečiu jos petį, kad ji atsisuktų, tada sakau jai į ausį labas, norėjau tau komplimentą pasakyt, o ji sako kad aš labai graži? ir man belieka pasakyti taip.

ji žiūri į mane ir šypsosi, ačiū, sako, o aš jaučiuosi sumišęs dėl tokio demaskavimo. bet mes visi išgėrę, patenkinti savimi (aš – todėl, kad pasakiau jai komplimentą, visą dieną nieko geresnio nenuveikiau), kažkiek vieniši, ir mes visi jau norim namo, taigi aš išeinu iš baro su kambarioku ir einu link stotelės. ten kambariokas iškviečia taksi, o kol mes laukiam, pro mus praeina tas vaikinas su mergina ir dar pora draugų. kai jie tolsta, aš žiūriu į merginos kojas.

bet dabar jau reikia lipti į taksi, aš lipu į taksi, mes važiuojam. kaip greitai taksistas važiuoja, kaip staigiai stabdo, man truputį negera. užtat moterys yra labai gera, ypač kai esi vienas ir gali leisti sau jomis žavėtis mintyse tiek, kiek tik tau norisi.

Žymos: , , , , , , , ,

20 atsakymai to “Spalio Moterys”

  1. Kyrija Says:

    Tai kad mintyse galima žavėtis ir nebūnant vienam, svarbu veiksmų nesiimt :).

  2. Kyrija Says:

    Tai kad mintyse galima žavėtis ir nebūnant vienam, svarbu veiksmų nesiimt :).

  3. rednails Says:

    neįsivaizduoji, kaip malonu buvo rasti savo adresiuką dešiniam stulpely :)
    ačiū :)

  4. rednails Says:

    neįsivaizduoji, kaip malonu buvo rasti savo adresiuką dešiniam stulpely :)
    ačiū :)

  5. proz Says:

    man tai prie gražių žmonių darosi nejauku. kartais jie atrodo jau tokie gražūs, kad drovu ką nors ir daryti ar sakyti.
    labai puikus įrašas. toks subtilus, bet kabinantis, lyg vos pirštų galiukais liečiantis.

  6. proz Says:

    man tai prie gražių žmonių darosi nejauku. kartais jie atrodo jau tokie gražūs, kad drovu ką nors ir daryti ar sakyti.
    labai puikus įrašas. toks subtilus, bet kabinantis, lyg vos pirštų galiukais liečiantis.

  7. alkoholikairnieksai Says:

    man tai “objektyviai gražūs” žmonės nelabai gražūs:)

  8. alkoholikairnieksai Says:

    man tai “objektyviai gražūs” žmonės nelabai gražūs:)

  9. deathblow Says:

    man ne visad gražūs tie “objektyviai” gražūs, bet čia jau pankroko įtaka ;)

  10. deathblow Says:

    man ne visad gražūs tie “objektyviai” gražūs, bet čia jau pankroko įtaka ;)

  11. alkoholikairnieksai Says:

    iš serijos nes tu nesirenki pankroko, pankrokas renkasi tave ;)

  12. alkoholikairnieksai Says:

    iš serijos nes tu nesirenki pankroko, pankrokas renkasi tave ;)

  13. matrica Says:

    O man ir objektyviai gražūs žmonės gražūs. Pvz. Jurgita Jurkutė man labai graži mergina. Ir dėl vyrų taip pat, tik nebūtinai tas objektyviai gražus man yra įdomus, žiūrint į priešingą lytį, veikia visuma: balsas, kalbėjimo maniera, gestai, net žodžiai, kuriuos vartoja.

  14. matrica Says:

    O man ir objektyviai gražūs žmonės gražūs. Pvz. Jurgita Jurkutė man labai graži mergina. Ir dėl vyrų taip pat, tik nebūtinai tas objektyviai gražus man yra įdomus, žiūrint į priešingą lytį, veikia visuma: balsas, kalbėjimo maniera, gestai, net žodžiai, kuriuos vartoja.

  15. Žalios Mėtos Says:

    Hm,kodėl man rašymo maniera primena Škėmos “baltą drobulę”? :)
    O šiaip,įdomu. Šaunus įrašiukas :)

  16. Žalios Mėtos Says:

    Hm,kodėl man rašymo maniera primena Škėmos “baltą drobulę”? :)
    O šiaip,įdomu. Šaunus įrašiukas :)

  17. Bevardis Says:

    Kaip sakoma gerai yra kaip mergina yra grazi, blogai jeigu ji ta puikiai zino :)

  18. Bevardis Says:

    Kaip sakoma gerai yra kaip mergina yra grazi, blogai jeigu ji ta puikiai zino :)

  19. momo Says:

    Skaičiau ir šypsojausi. Galų gale, aš čia rašinėju apie visokius moteriškumus, gėrimus prie baro ir t.t., o tu geri prieš baro ir sakai moterims, kad jos gražios, ir taip laisvai, kaip aš, žinai, galiu tik pagavoti ir gal pa-ra-šy-ti :)
    1:0

  20. momo Says:

    Skaičiau ir šypsojausi. Galų gale, aš čia rašinėju apie visokius moteriškumus, gėrimus prie baro ir t.t., o tu geri prieš baro ir sakai moterims, kad jos gražios, ir taip laisvai, kaip aš, žinai, galiu tik pagavoti ir gal pa-ra-šy-ti :)
    1:0

Parašykite komentarą

