Slam Poetry

spalio 28d., šį ketvirtadienį, 20h Bix bare (Vilnius) vyks Slam Poetry vakaras. tai poezijos skaitymai laisva forma, kai publika gali nušvilpinėti ir t.t., ir pan. žadu ten dalyvauti. be manęs dar bus žavusis merginų numylėtinis Kudirka, Benediktas Januševičius, Zaizras ir kiti (-os). ateikit pažiūrėt/palaikyt, jei turėsit laisvą valandėlę, gal jums patiks ir jūs irgi sugalvosit dalyvaut. o čia yra trumpas filmukas apie slam poeziją Lietuvoje.

Žymos:

7 atsakymai to “Slam Poetry”

  1. giljotina Says:

    o aš kaip tik ketinau ten eiti, paklausyti kas per “poetry slam“ yra, bet po tavo nuorodos supratau, kad man ten nepatiktų

  2. giljotina Says:

    o aš kaip tik ketinau ten eiti, paklausyti kas per “poetry slam“ yra, bet po tavo nuorodos supratau, kad man ten nepatiktų

  3. deathblow Says:

    aš pirmą kartą ėjau ten nematęs jokio video. gal jeigu būčiau matęs, irgi būčiau nenorėjęs eiti, nežinau. man tiesiog patiko Ta atmosfera ;)

  4. alkoholikairnieksai Says:

    hehe, filmuks tai ryškiai ne visai apie slamą…. oo-o–oo apie…..KUDIRKĄ :D

  5. deathblow Says:

    nustok tu spangt apie jį ;)

  6. deathblow Says:

    nustok tu spangt apie jį ;)

  7. Onute Says:

    Kaip sekėsi?

Parašykite komentarą

