Šviesos Terapija

per tris savaites taip pavargau, kad visą penktadienį galvojau kaip bus smagu grįžti vėlai vakare iš Vilniaus į Alytų, pereiti neilgą atkarpą nuo stoties iki namų, apkabinti mamą, po to atsigulti į savo lovą ir užmigti jaučiant, kad pagaliau grįžau į namus. bet autobusų stoties kasoje man pasakė, jog visi bilietai į paskutinį reisą jau išpirkti, tai tą vakarą aš pasitenkinau liūdnu skambučiu mamai ir filmo apie facebook sukūrimą žiūrėjimą su bendrabučio šeimyna. gerai, kad nors jie dar buvo neišvažiavę, būčiau visai užsiliūdėjęs tą vakarą.

ryte kėliausi anksti, kaip į darbą. 07.50h autobusas pajudėjo iš stoties. šalta buvo viduje, sėdėjau gale susigūžęs, po to užsnūdau. kai prabudau, autobusas buvo prišildytas, laikrodis rodė jau beveik 09h, buvo likę pusė kelio. netoli manęs sėdėjo mergina, ji buvo užkėlusi koją ant kojos, atrodė gražiai. ji mano dėmesį patraukė dar stotyje, kai laukiau autobuso: surūkė dvi cigaretes vieną po kitos, o jos stovėsena buvo kažkokia sportiška, nors apsirengusi buvo (daugmaž) gražiai. po to girdėjau kaip ji kažką trumpai pakalbėjo su netoli stovėjusia moterimi, jos balsas buvo toks priešingas jos rimtam veidu, jos balsas buvo toks malonus.

Alytus buvo malonus, vos išlipau iš autobuso: debesys sklaidėsi, oras buvo toks lengvas. eini, o visur tave supa gelsva ir melsva spalvos. stebina dienos lengvumas.

kitą dieną vėl taip pat: važiuojam į vienas ir kitas kapines, degiojam žvakutes, o mus supa maloni diena, diena gera. Alytus toks malonus šįkart, aš niekad nepamenu, kad jis būtų toks malonus per Vėlines. važiuojant namo iš kapinių žvalgausi į daugiabučius, žvelgiu į jų langus, mes pravažiuojam įvairias parduotuves, šiandien visas miestas juda, ir aš galvoju: kiek daug gyvenimo yra šitam mieste.

ir nesvarbu, koks mano gyvenimas bus (ir kur bus), jis vis tiek yra nepaneigiamas.

– – –

Alytuje pamėgtą barą „Palermo“ tuoj uždarys, tai šį savaitgalį ten du paskutiniai tūsai vyko. šeštadienį nuėjom ten, bet pamatę kiek daug ten jaunimo, nuėjom į barą „3,5″, kur eidavom anksčiau ilgai, kai „Palermo“ dar buvo neatidarytas. sėdėjom, kalbėjom, su viena drauge sutarėm, kad jei būsim 40 metų ir būsim vieniši, tai susimesim poron ;) po to visgi ėjom į „Palermo“, ten man norėjosi pasikalbėti su savo simpatija (jau reikia sakyti ex-simpatija), ir aš ten su ja smagiai pakalbėjau. išgirdau, kad nemoku priimti komplimentų ir kad esu komiškas ar juokingas. tai jau antras pokalbis šią savaitę, kai po bendravimo su mergina kitą rytą suvokiu, kad vakar buvo labai naudingas pokalbis, padėjęs sužinoti apie save šį tą naujo.

– – –

sekmadienio popietė, namuose nieko nėra. sėdžiu svetainėje, žiūriu į televizorių. jis išjungtas, aš irgi toks savotiškai išsijungęs: tiesiog sėdžiu. kambarys šviesus, šiandien saulėta diena. žvilgsnį nuo televizoriaus suku į balkono langus, matau medžius be lapų ir stadioną. saulė stipriau pašviečia ir svetainės baltos sienos dar labiau paryškėja. aš šiek tiek prisimerkiu, bet negalvoju, jog šviesos yra per daug. šviesos niekad nebūna per daug, aš visada jos geidžiu, kaip ir tam tikrų žmonių buvimo šalia.

Žymos: , , , , , , , ,

6 atsakymai to “Šviesos Terapija”

  1. Onute Says:

    o šeštadienio vakaras vilniuje buvo toks gražiai raudonas ( o gal sekmadienio? jau nebepamenu)

  2. Onute Says:

    o šeštadienio vakaras vilniuje buvo toks gražiai raudonas ( o gal sekmadienio? jau nebepamenu)

  3. Kotryna Says:

    tu geras vaikis, Povilai

  4. Kotryna Says:

    tu geras vaikis, Povilai

  5. pūkelis Says:

    o man tai taip gražu kai tu rašai apie šviesą. nes beveik kiekvienam įraše užsimeni ką nors. ir kad taip mėgsti saulę faina.

  6. pūkelis Says:

    o man tai taip gražu kai tu rašai apie šviesą. nes beveik kiekvienam įraše užsimeni ką nors. ir kad taip mėgsti saulę faina.

Parašykite komentarą

