“Imi Už Širdies, O Pirštai Paliečia Žaizdą”

kad pats prisiminčiau ir ilgam žinočiau:

deathblow said…

nes kuo toliau, tuo geriau suprantu, ko noriu, o aš žinau, kad visad gaunu tai, ko noriu, tik kartais pavėluotai, kai norai jau būna pasikeitę. tada kyla daug problemų..

taigi – pamažu suprasdamas, kokio gyvenimo ir kito žmogaus noriu, aš didinu tikimybę, kad sukursiu tokį gyvenimą, kokio noriu, ir kad surasiu tokį žmogų, kokio ieškau. nėra net jokios kalbos apie netikėjimą. juk yra dar visas tavo gyvenimas: kiekviena diena, kurią aš gyvenu, man kažką duoda, aš gyvenu, mąstau, fantazuoju, rašau, bendrauju su žmonėmis, šypsausi, turiu dvi rankas, dvi kojas, nesu labai negražus, turiu tikrų draugų – mano gyvenimas pats savaime yra gražus, prasmingas dalykas. stengiuosi susikurti pats sau patogų gyvenimą, nes jeigu nesusikursiu, nebūsiu harmoningas, tai jokia antroji pusė, kad ir kokia ji nuostabi būtų, negalėtų man padėti, nesugebėtų išgelbėti mano gyvenimo. pats save gelbėju, tik pats save.

October 17, 2010 1:21 PM

– – –

„Nesantuokinį vaiką sapnuoti – būsite apkalbėti, intrigos.”

„Sapne verkti – dažniausiai tai reiškia džiugias naujienas, tačiau gali reikšti ir artėjančią nelaimę ar nedarną tarp artimiausių žmonių.”

„Verkšlenti sapne – pasigailėjimo ženklas.”

„Pačiam vestuves kelti – prarasite draugą.”

„Nevedusiam sapnuoti, kad jis jau vedęs – blogas ženklas.”

– – –

o dabar ištrauka iš Jurgio Kunčino romano „Tūla”, galbūt jus sudomins, jeigu dar nesat skaitę:

„Kartais man atrodo, kad tave, Tūla, aš pats susigalvojau – iš tikrųjų tavęs nė nebuvo. Susikūriau iš oro, vandens, dumblių, žiežirbos ir negarsaus gurmėjimo už Vilniaus kalvų. Arba: esu tau dėkingas, kad tik vieną savaię mudu gyvenom kartu, kad toji savaitė atstojo – man, žinoma, tik man! – ilgus metus. Juk dar tada, jai vos pasibaigus, aš su siaubu suvokiau, kad tavęs, Tūla, man stigs ilgai, gal net visą likusį gyvenimą, netgi anapus gyvenimo, kur šiandien taip smalsiai ir godžiai vis dažniau krypsta mūsų, laikinųjų, akys. Taip ir atsitiko – lig šiol man sunku tuo patikėti! Esi vis dėlto neišgalvota ir nepramanyta, turiu tikrų įrodymų sau pačiam. Yra keli trumpučiai laiškai, koklio nuolauža iš tavo senojo būsto, yra galiausiai brolio daryta nuotrauka – beveik visas tavo veidas šešėlyje, viena ant kitos atsainiai užmestos kojos gėlėtomis kelnėmis, prietema. Tik gerai tave pažinojęs žmogus galėtų patvirtinti: taip, čia ji, Tūla…”

– – –

pasiduodu: žmogaus charakteris tikrai yra stipresnis už moralę, blaivų protą, racionalų mąstymą ir kitus dalykus, kuriais būtų galima vadovautis gyvenime.

– – –

mama vis dažniau kalba tokiomis temomis, kurios susiję su mano būsimu šeimyniniu gyvenimu. aš įtariai klausausi.

– – –

kartais grįžus į Alytų apima toks jausmas, kad manęs reikia šiam miestui. Vilniui manęs tikrai nereikia, o Alytui reikia. nes kaip jis gali be manęs? negali, nes aš negaliu be jo.

be to, kai mane užplūsta mintys apie visuomenei naudingą veiklą ar pan., aš visad galvoju apie tą veiklą Alytuje. Vilniui aš turiu mažiau ką duoti, nei Alytui.

kitas svarbus dalykas: Alytuje galiu apjungti daugiau įvairių amžiaus grupių žmonių nei Vilniuje, nes Vilniuje visi man egzistuojantys žmonės yra maždaug mano metų.

– – –

Dj Vinyl feat. Svaras & Brigita – Tiems, Kam Žaidimas Tęsiasi

vienos laidos vedėjas radijuj paleido šitą repo dainą ir sako paklausyk, čia sena daina, Svaras grubiai repuoja. nežinau, ką jis turėjo omenyje su tuo grubiu repavimu, bet daina nusėdo kažkur į ausis, tad grįžęs susiradau ją ir paklausiau dar. labai patiko šita vieta:

ir tu neši savo gėdą, nes tiktai tai yra tikra,
tik tai, ko ausys negirdi, tik tai, ko akys nemato,
tiesiog eini kartu, eini su tais, kas stato
ir kas nebijo pralošti tai, ką pastato.
tu bandai, tu darai, tu sakai, kad taip reikia,
tu niekada nemąstei, ką iš tikrųjų jauti,
kai tau užlaužia rankas ir žiūri, ką tu darysi.
ką tu jauti, kai esi prie ugnies per arti,
tu tik žaidi, vaidini šitam gyvenimo teatre,
imi už širdies, o pirštai paliečia žaizdą
krūtinėse tų, kas visada liko gatvėj,
kam iki skausmo pažįstamas šitas vaizdas.
tie, kas geria lai geria, tie, kas mylisi – myli
už tuos, kas pradeda garsiai, už tai, kas baigiasi tyliai,
ir tegul verkia, jei verkia sudėję skausmą į lašą,
už tuos, kam baigiasi laikas, tiems, kam gyvenimas tęsiasi.

– – –

pagaliau pažiūrėjau filmą Inception. negaliu pasakyti nei kažką labai gero apie jį, nei kažką labai blogo. filmas, ir tiek. nesuprantu, kodėl jis taip super gerai vertinamas.

Žymos: , , , , , ,

15 atsakymai to ““Imi Už Širdies, O Pirštai Paliečia Žaizdą””

  1. be pykcio Says:

    Tai nereikšminga, bet vis tiek, pasirodė keistai sutapę – Inception irgi pagaliau pažiūrėjau būtent šiom dienom.

  2. be pykcio Says:

    Tai nereikšminga, bet vis tiek, pasirodė keistai sutapę – Inception irgi pagaliau pažiūrėjau būtent šiom dienom.

  3. Dori Says:

    Labai noriu perskaityti “Tūla”, turiu savo bibliotekoje, girdėjau vien gerus atsiliepimus

  4. Dori Says:

    Labai noriu perskaityti “Tūla”, turiu savo bibliotekoje, girdėjau vien gerus atsiliepimus

  5. pūkelis Says:

    o aš irgi va prieš kokią valandą pažiūrėjau;D makliava ten kažkokia. truputį pramiegojau. bet prisiminiau kaip kažkada pavykdavo sapnuose susivokt ir truputį juos keist, labai šaunus dalykas.

  6. pūkelis Says:

    o aš irgi va prieš kokią valandą pažiūrėjau;D makliava ten kažkokia. truputį pramiegojau. bet prisiminiau kaip kažkada pavykdavo sapnuose susivokt ir truputį juos keist, labai šaunus dalykas.

  7. alkoholikairnieksai Says:

    nu klausyk, man labai patiko šitas įrašas. labai teisingas. arba aš irgi taip panašiai šiuo metu galvoju, dėl to man rodosi, kad teisingas.
    dėl antros pusės – dažnai man rodos/jaučias, kad turėt antrą pusę yra vienintelis laimingo gyvenimo kritirijus, nes visi aplink vien tik tai ir sako/rodo/demonstruoja. bet gi taip nėra. jei susikursi sušiktą gyvenimą, net pati puikiausia dama/vyras neištrauks iš to mėšlo. va.

    o inception tai kine žiūrėjau, bet išgėriau litrą sangrios ir nieko neatsimenu.

  8. alkoholikairnieksai Says:

    nu klausyk, man labai patiko šitas įrašas. labai teisingas. arba aš irgi taip panašiai šiuo metu galvoju, dėl to man rodosi, kad teisingas.
    dėl antros pusės – dažnai man rodos/jaučias, kad turėt antrą pusę yra vienintelis laimingo gyvenimo kritirijus, nes visi aplink vien tik tai ir sako/rodo/demonstruoja. bet gi taip nėra. jei susikursi sušiktą gyvenimą, net pati puikiausia dama/vyras neištrauks iš to mėšlo. va.

    o inception tai kine žiūrėjau, bet išgėriau litrą sangrios ir nieko neatsimenu.

  9. rednails Says:

    ta pirmaji komentara irgi issisaugojau;)

  10. rednails Says:

    ta pirmaji komentara irgi issisaugojau;)

  11. matrica Says:

    Iš tiesų jokia antroji pusė negali išgelbėti žmogaus, taip jau yra, kad visi tikisi lygiaverčio partnerio, kuris bus savarankiškas ir nereikės spręsti jo problemų. Žmones, kurie nesusitvarko su savo gyvenimu, tiesiog sunkiau įsimylėti.
    Kas dėl Tūlos, tai kažkas pasakojo, kad čia labai depresinė knyga, reikės paskaityti kada. O kad dėl inception, tai man yra ir geresnių filmų (nelabai mėgstų holivudinio veiksmo), bet idėja įdomi.

  12. matrica Says:

    Iš tiesų jokia antroji pusė negali išgelbėti žmogaus, taip jau yra, kad visi tikisi lygiaverčio partnerio, kuris bus savarankiškas ir nereikės spręsti jo problemų. Žmones, kurie nesusitvarko su savo gyvenimu, tiesiog sunkiau įsimylėti.
    Kas dėl Tūlos, tai kažkas pasakojo, kad čia labai depresinė knyga, reikės paskaityti kada. O kad dėl inception, tai man yra ir geresnių filmų (nelabai mėgstų holivudinio veiksmo), bet idėja įdomi.

  13. n_nzn Says:

    :}~

  14. n_nzn Says:

    :}~

  15. proz Says:

    “Tūla” viena iš keleto knygų kurias esu nuoširdžiai įsimylėjus

Parašykite komentarą

