Žodžių Našta

kai kuriuos dalykus deramai galiu įvertinti tik praėjus kuriam laikui. pvz. draugystė su paskutine mergina: kai pradėjau su ja draugauti, maždaug tris-keturis mėnesius vis tiek mintimis grįždavau pas dvi buvusias. mąstydavau, apgalvodavau daugelį dalykų, ilgėdavausi kai kurių praėjusių dienų. suprasdavau, jog nėra kelio atgal, o tiksliau – neįmanoma būti su tomis kitomis. suprasdavau, kad man viskas eina į gerą, kad reikia vertinti dabartinę draugę, ir visgi mano pasimetimas reiškė tai, jog aš nebuvau atsidavęs 100% tai merginai, su kuria tuomet draugavau. tai labai gerai įrodo įrašas 2007-2008 metų dienoraštyje. gaila, kad nėra tikslios datos, nors ir numanau, kad parašyta tai buvo vasarą – praėjus pusei metų nuo draugystės pradžios: Tą dieną supratau, kad noriu būti su Gražina ir su niekuo daugiau. Naktį sapnavau nukirstą Evelinos galvą nebuvo kraujo galva gulėjo ant šono ji kažką kalbėjo kalbėjo kalbėjo.

– – –

kaip stipriai žodžiai gali veikti. ir kaip galima gražiai, subtiliai apgauti kitą žmogų. ir kaip galima dar įdomiau apgauti save – įtikinti save, kad tu tikrai myli.

vartydamas 2007-2008 metų dienoraštį radau užrašytus 100 norų. tai buvo norai, susiję su viena mergina. buvo aišku, kad mes greit draugausim, ir prieš lemtingą susitikimą aš padariau 100 lapelių: kiekviename buvo po norą ir po nupieštą žibutę (jai patiko žibutės). dabar galvoju – kaip tuomet aš stengiausi patikėti susižavėjimu, meile, kažkuo gražiu ir tyru, nors buvau prisidergęs viduj iki begalybės. greičiausiai aš tada tikrai tikėjau, jog galiu vėl būti geras, smagus ir šaunus net ir neišsprendęs tam tikrų savo problemų. turbūt aš tuo metu vis dar tikėjau, jog mane gali išgelbėti moteris vien būdama su manimi. todėl ir rašiau taip gražiai, kad net dabar dar gražu:

9. Norėčiau, kad kartais susapnuotum mane.

22. Norėčiau išgirsti ką nors apie tavo vaikystę.

34. Norėčiau nupirkti tau kokią nors žalią bliuskutę ar džemperį. Jei tau ji labai nepatiktų, galėtum ją paslėpti giliai drabužių spintoje ir mes visiems laikams užmirštume tą istoriją ;)

42. Norėčiau eiti su tavimi nebūtinai kur nors, o vien dėl to, kad einu su tavimi kartu.

53. Norėčiau vaikščioti su tavimi susikibęs už rankų.

74. Norėčiau kalbėtis su tavimi per žaislinį telefoną ;)

89. Norėčiau apkloti tave adialu su zuikučiais.

91. Norėčiau bučiuoti tave, kai kiti mato.

dabar nesu tikras, ar aš kada nors pradėjau bent jau norėti stengtis dėl jos. pradėjęs draugauti su ja aš pradėjau žiūrėti į draugystę kaip į kažką, kas garantuotai yra ir nedings. teisus buvo vienas kambariokas, pasakęs, jog aš per daug neinvestuoju į tą draugystę. tuomet, prisimenu, supykau ant jo, o dabar galvoju, kad jis iš šono viską neblogai matė.

reikia siekti kuo aiškesnio supratimo apie tai, ką ir kodėl darau.

Žymos: , , , ,

9 atsakymai to “Žodžių Našta”

  1. ENORCA Says:

    Nėra ką bepridurti ar pakomentuoti. Na, nebent šį kartą ne tik parašyti tokius 100 lapelių, tačiau ir įgyvendinti juose užfiksuotus norus vos progai pasitaikius. O vėliau sugalvoti dar 100. Ir dar 100 :D

  2. ENORCA Says:

    Nėra ką bepridurti ar pakomentuoti. Na, nebent šį kartą ne tik parašyti tokius 100 lapelių, tačiau ir įgyvendinti juose užfiksuotus norus vos progai pasitaikius. O vėliau sugalvoti dar 100. Ir dar 100 :D

  3. Jolanta Says:

    “garantuotai yra ir nedings“- aš vis pagaunu save taip paikai galvojant. Tuomet mano galvoje apsigyvena idėja, jog anksčiau ar vėliau viskas dings ir tada tiesiog nebegaliu nustot galvot apie būsimą netektį. Nežinau kas tuomet geriau: apgaudinėt save, kad viskas amžina, ar gyventi tuo netekties laukimu. Protingiausia turbūt būtų rasti tą viduriuką, bet kur tau..

  4. Jolanta Says:

    “garantuotai yra ir nedings“- aš vis pagaunu save taip paikai galvojant. Tuomet mano galvoje apsigyvena idėja, jog anksčiau ar vėliau viskas dings ir tada tiesiog nebegaliu nustot galvot apie būsimą netektį. Nežinau kas tuomet geriau: apgaudinėt save, kad viskas amžina, ar gyventi tuo netekties laukimu. Protingiausia turbūt būtų rasti tą viduriuką, bet kur tau..

  5. deathblow Says:

    Jolanta > žinau tą jausmą, man kartą taip buvo. niekaip negalėjau atsikratyti žinojimo ar nuotaikos, kad draugystė nėra amžina, po to atsirado dar ir mąstymas apie tai, kaip viskas turėtų būti ir kaip nėra, ir ir viskas nuėjo velniop.

  6. deathblow Says:

    Jolanta > žinau tą jausmą, man kartą taip buvo. niekaip negalėjau atsikratyti žinojimo ar nuotaikos, kad draugystė nėra amžina, po to atsirado dar ir mąstymas apie tai, kaip viskas turėtų būti ir kaip nėra, ir ir viskas nuėjo velniop.

  7. Jolanta Says:

    Man kažkaip bet kokiu atveju viskas nueina velniop :)

  8. Aurelija Says:

    42 noras man patiko, o 74 – privertė nusišypsoti:) Beje, draugaujant su priešingos lyties atstove, kai yra jausmai, visuomet reikia į draugystę įdėti pastangų, nes kitaip užges jausmai.

Parašykite komentarą

