Tylus Kalbėjimas

anksčiau filmuose aktorių dantys buvo natūralūs, o dabar tokie įtartinai balti ir gražūs, kad visą filmą galima nieko kito nematyti, tik tuos jų dantis. gražių paveikslėlių garbintojų kultūra/karta.

– – –

išsiunčiau vieną tekstą „Šiaurės Atėnams”, po kelių dienų gavau atsakymą: nespausdins. nuliūdau, aišku, nors supratau, kodėl. buvo labai gražiai paaiškinta.

tą pačią dieną gavau laišką iš „Nemuno”. buvau jau net pamiršęs, jog jiems siunčiau apsakymą pavasarį. net keista, kad atrašė po tiek laiko, ir dar teigiamai – spausdins.

– – –

atėjo šalčiai, ir mano veido oda pasidarė kažkokia ne tokia. turbūt reiktų ją kaip drėkinti kremu ar pan., bet kad ai.

arba: atėjo šalčiai, mes pradėjom šildyti kambarį šildytuvu, kuris pučia šiltą orą, ir oras kambaryje pasidarė koks nors blogas, todėl mano veido oda pasidarė kažkokia ne tokia.

– – –

kiekvieną mėnesį man pritrūksta maždaug 70lt. įdomu, jeigu man pakeltų atlyginimą ir aš gaučiau pvz. 70lt daugiau, ar nebūtų taip, jog man vis tiek kiekvieną mėnesį pritrūktų kiek nors pinigų? ;)

ir šiaip ateičiai: jeigu turėsiu žmoną, duok dieve, kad ji mokėtų elgtis su pinigais, nes man tai labai sunkiai pavyksta.

– – –

darbe šiek tiek lengviau dabar, nes baigėm didelį užsakymą. apsimetinėjam, kad dirbam šį bei tą, nors iš tiesų nėra ką dirbti. trečiadienį susirgo viena kolegė, o ketvirtadienį – kita, taigi penktadienį dirbau vienas kabinete. buvo taip malonu, tylu, nebuvo blogo kvapo, kartais pasileisdavau kokią nors mėgstamą dainą per youtube‘ą.

– – –

penktadienį buvo du gimtadieniai. dar niekad man taip nėra buvę, jog vieną dieną turėčiau eiti į du gimtadienius. įdomiausia tai, jog nė vieno negalima praleisti, nes jubiliatai labai svarbūs: draugė iš Alytaus ir (jau buvęs) kambariokas.

iš pradžių ėjau į draugės gimtadienį. buvom suplanavę daryti jai staigmeną, ir padarėm. ji liko labai patenkinta, ir tą vakarą man labai gera buvo, kad va taip žmonės gali susitarti ir padaryti kitą žmogų laimingą.

šiek tiek po dvyliktos atsidūriau kitame gimtadienyje. ten jau visi buvo šiek tiek išgėrę, taigi mano lengvas girtumas derėjo prie aplinkos. žaidėm žaidimą Mafija (pirmąkart žaidžiau, ir buvau kekšė), bet po maždaug valandos ar šiek tiek daugiau aš pradėjau gerti vandenį, nes jaučiau, kad esu per girtas; o po to nuėjau į laisvą kambarį pasėdėti vienas, nes pasidarė visai sunku. prabuvęs ramiai valandą, atsikėliau, bet mes tada greit ir namo išvažiavom. įdomiausia tai, jog važiuojant namo jaučiausi labai gerai, buvau energingas, pasakojau (kitam buvusiam) kambariokui ir kaimynei-grupiokei apie labai malonią spaudos kiosko darbuotoją, su kuria bendravau tądien.

– – –

pažiūrėjau naują Woody Allen filmą „You Will Meet A Tall Dark Stranger”. per daug nieko nauja: žmonės, jų pasirinkimai, atsitiktinumai, nepasitenkinimas gyvenimu, kvailystės. veikėjai tam tikrose situacijose atrodė super beviltiški, tai visai smagu ;)

– – –

gyvenu taip ramiai ir tik tarp studijų ir darbo, kad jau net mamai keista viskas, ir ji sako telefonu: gal jau eik su kokia nors mergina susitikt, ką?

iš tiesų šiuo metu esu apsileidęs dėl tų vsų merginų, pažinčių ir susitikimų. net paprastai eiti išgerti alaus jau niekam nesiūlau. (net į blogą rašau rečiau – tai visai sveikintina.)

Žymos: , , , , , , , , ,

18 atsakymai to “Tylus Kalbėjimas”

  1. Kyrija Says:

    Sveikinu, kad spausdins. O septyniasdešimt litų ir man dažnai pritrūksta. Čia gal koks prakeiksmas?

  2. Kyrija Says:

    Sveikinu, kad spausdins. O septyniasdešimt litų ir man dažnai pritrūksta. Čia gal koks prakeiksmas?

  3. rednails Says:

    kodel sveikintina reciau rasyti i bloga? del laiko sutaupymo?

  4. rednails Says:

    kodel sveikintina reciau rasyti i bloga? del laiko sutaupymo?

  5. alkoholikairnieksai Says:

    veido oda xD
    nu, aš tai jau tau bijau ir pasiūlyt kur nors eit, nes ir taip aišku kad atsisakysi:))

  6. alkoholikairnieksai Says:

    veido oda xD
    nu, aš tai jau tau bijau ir pasiūlyt kur nors eit, nes ir taip aišku kad atsisakysi:))

  7. Simona Says:

    “gyvenu taip ramiai ir tik tarp studijų ir darbo, kad jau net mamai keista viskas, ir ji sako telefonu: gal jau eik su kokia nors mergina susitikt, ką?”
    Kaip pavydžiu tau tokio gyvenimo, norėčiau ir aš tokio.. :D

  8. Simona Says:

    “gyvenu taip ramiai ir tik tarp studijų ir darbo, kad jau net mamai keista viskas, ir ji sako telefonu: gal jau eik su kokia nors mergina susitikt, ką?”
    Kaip pavydžiu tau tokio gyvenimo, norėčiau ir aš tokio.. :D

  9. proz Says:

    gal darom vėl kokį blogerių susimeetinimą? (;

  10. proz Says:

    gal darom vėl kokį blogerių susimeetinimą? (;

  11. manoVardasAfganistanas Says:

    Žvynelinė – atsakymas į visus klausimus. Žinai, toks jau tas gyvenimas. Kai mažiausiai tikiesi, kažkas iš aukštai sumąsto gerai įspirti. Kažkada ir man taip buvo. Išsiunčiau kūrinį ir laukiau kokius du mėnesius, visiškai buvau pamiršusi apie jį. Ir va, ateina atsakymas, kad išspausdins ir dar gausiu pinigų, apsidžiaugiau tada. Labai taip. O įrašas patiko, nes nesimato liūdesio ir kitų nesąmonių, kurios pasitaiko žmogui gyvenant nelaimingą gyvenimą. Būk puslaimingis. Taip gyventi geriausia.

  12. manoVardasAfganistanas Says:

    Žvynelinė – atsakymas į visus klausimus. Žinai, toks jau tas gyvenimas. Kai mažiausiai tikiesi, kažkas iš aukštai sumąsto gerai įspirti. Kažkada ir man taip buvo. Išsiunčiau kūrinį ir laukiau kokius du mėnesius, visiškai buvau pamiršusi apie jį. Ir va, ateina atsakymas, kad išspausdins ir dar gausiu pinigų, apsidžiaugiau tada. Labai taip. O įrašas patiko, nes nesimato liūdesio ir kitų nesąmonių, kurios pasitaiko žmogui gyvenant nelaimingą gyvenimą. Būk puslaimingis. Taip gyventi geriausia.

  13. deathblow Says:

    tikrai tikrai reiktų blogerių susitikimo, parašysiu visiems ryt-poryt ;)

  14. deathblow Says:

    tikrai tikrai reiktų blogerių susitikimo, parašysiu visiems ryt-poryt ;)

  15. Raminta Says:

    Žinau, kad įrašas ne pats naujausias:), bet vis dėlto man labai įdomu… Ar yra galimybė, kad šiaip atsiuntus išspausdintų tekstą? Ar Š. Atėnai tiesiog turi savo pastovius rašytojus?..

  16. Raminta Says:

    Žinau, kad įrašas ne pats naujausias:), bet vis dėlto man labai įdomu… Ar yra galimybė, kad šiaip atsiuntus išspausdintų tekstą? Ar Š. Atėnai tiesiog turi savo pastovius rašytojus?..

  17. deathblow Says:

    Raminta > parašiau tau laišką.

  18. deathblow Says:

    Raminta > parašiau tau laišką.

Parašykite komentarą

