Krūtys

vyrams rūpi du dalykai: 1.) moterų krūtys; 2.) kaip jas paliesti. ir aš net nežinau, ar juokauju dabar ;)

– – –

sėdžiu prie baro su klasioku, netoli mūsų sėdi dvi merginos. abi įspūdingos: viena užkiša plaukus už ausų ir tada jos ausys atvimpa, atrodo kaip koks nykštukas (ne elfas, nes elfų ausys smailėjančios), kita – raudonais plaukais, labai švelnaus veido, o jos pirštai vaikiški. nežinau, kiek joms metų, bet jeigu būčiau barmenas, paprašyčiau jų parodyti asmens dokumentus. raudonplaukė dažnai pažiūri į mane, o aš dažnai pažiūriu į ją, nes mes taip sėdim, jog kai pažiūrim į priekį, žvilgsnis pirmiausiai visada užkliūna vienam už kito.

vėliau sutinku Justiną. mes ne draugai, viso labo maži pažįstami, bet nepaisant to, man visada malonu ją sutikti. jos nosis nuostabi – labai tinkamo ilgio, su kumpele. kai Justina šypsosi, jos akys susitraukia, visai kaip mano, visaip kaip tokios kitos pažįstamos Justinos, ir man visada patinka sutikti kitus žmones, kurie šypsodamiesi tarsi užsimerkia ir nieko nemato. be to, kad ji gražus veidas, jos ir klubai (liemuo?) labai mano skonio. kad ir kaip bebūtų, aš niekad nepagalvojau jos kabinti, ji viena iš tų, kurios tikrai žavi, bet kažkodėl man nekyla minčių apie buvimą su jomis.

vėliau atsisveikinu su klasioku, įlipu į troleibusą, vežantį iki I-ojo parko, o jis – į 53 autobusą. troleibusas važiuoja keistai: per Kalvarijų gatvę, o ties Pramogų arenos stotelių sankryža pasuka į Saulėtekio pusę ir važiuoja kaip 45 autobusas. išlipu Lizdeikos stotelėje, pasuku link takelio ir einu. sninga visur, sninga. šį rudenį kaip tik ėjau tuo takeliu su viena blogere, nežinau, apie ką mes kalbėjom tuo metu. šią akimirką esam tik aš ir keturi alaus manyje. keturi alaus visada yra padori riba, ir jeigu jos neperžengiu, parašau sau pliusą. pereinu gatvę, kylu laiptais į viršų, einu pro Nemenčinės stotelę, galvoju apie visokiausius dalykus, porą kartų mintyse klausiu savęs kaip man sekasi ir kaip aš pradėjau gyventi taip keistai, jog pats nebesuprantu, ar atbukau nuo svajonių, ar tapau joms alergiškas.

prabundu paryčiais, be kelių minučių 06h, nueinu į tualetą, grįžtu ir vėl atsigulu. skauda galvą, bet po kiek laiko randu patogią pozą ir miegu toliau.

– – –

tai, ko aš niekad tinkamai neįvertinau: vyro ir moters santykiai neprasideda nuo meilės. mergina krenta į akį dėl savo išorės, kai dar net nebūna spėjusi ištarti jokio žodžio. jeigu ji patinka ir viskas susiklosto gerai, vėliau su ja pradedama bendrauti, jeigu sekasi labai gerai ir aplinkybės yra palankios – su ja pradedama draugauti. pirminis veiksnys, nulėmęs draugystę, yra seksualinis potraukis, nes mergina patraukė tave pirmiausia fiziškai. negali būti garantuotas, jog vėliau seksualinis potraukis tiek pasikeis, jog galėsi judviejų santykius vadinti meile. čia galima padaryti lengvą klaidą, ir meile pradėti vadinti vis dar tą patį seksualinį potraukį. mano supratimu, meilė nuo seksualinio potraukio skiriasi tuo, jog mylėdamas žmogų tu jį supranti ar bent jau stengiesi suprasti, ir galvoji kaip jis jaučiasi, o seksualinis potraukis skatina geisti žmogaus, norėti būti su juo, savintis jį. meilė turėtų būti protinga, auganti, o jeigu seksualinis potraukis neišauga į meilę, tada nuslopsta ir su mergina būti tampa nebeįdomu.

Žymos: , , , ,

13 atsakymai to “Krūtys”

  1. helpive@gmail.com Says:

    Korekcija – vyrams rūpi tik du dalykai – papai.

  2. dienamiegok Says:

    Aš irgi turiu keturių bokalų taisyklę :]

  3. need2talk Says:

    o dar yra feromonai. tada meilė tampa dar mažiau romantiška.

  4. rednails Says:

    ei ei, betgi yra tokių vyrukų, kurie daugiau dėmesio skiria užpakaliukams :) (kvailai jaučiuosi tai rašydama)

  5. Pieštukėlis Says:

    Tiesa būna skaudi. :)

  6. deathblow Says:

    rednails > o ar tai, kad kai kurie žiūri į užpakalius, ką nors keičia? ;)

  7. neDraugė Says:

    labai įdomiai parašytas tekstas ! turinys irgi neblogas

  8. vynousmirth Says:

    Mano draugės nosis irgi su kumpele, tai, galvoju, galbūt pasiskaičiusi šį įrašą imtų mažiau kompleksuoti dėl to. Kažkur kažkada teko skaityti, jog tokias nosis turi poetiški žmonės, nors, ko gero, tai yra tas pats, kaip tikėjimas horoskopais. ;)

  9. Ieva Says:

    įdomiai ir netikėtai tu apie nosis su kumpele- pati tokią turiu ir labai jau ji man nepatinka. nors paveldėta iš mamos, ir vien dėl to turėtų būti nuostabi (kokia ir yra mano mama).

    apie susiaurėjančias akis- sakoma, kad jei juokiesi nuoširdžiai, akių kampučiuose susidaro raukšlelės. ar tą turi omeny?:)

  10. deathblow Says:

    Ieva > nežinau, ar tikrai turiu tą omeny, bet greičiausiai ;)

  11. rednails Says:

    na, tada netinka tie 2 punktai apie rupimus vyrams dalykus.. nevermind.
    nors man siaip visada smalsu, kas labiau imponuoja vaikinui :))

  12. Vytas Says:

    Kaip sako vienas bendras pazystamas: Papai – kudikiams, tikriem vyram rupi siknos :) Bet as su juo nesutinku :)

  13. deathblow Says:

    rednails > (man) svarbiausia bendras vaizdas ir charakteris. kartais charakteris gali ir bendrą vaizdą padaryti ne tokį svarbų.

Parašykite komentarą

