Dalykai

labai įdomi tendencija apie mano istorijas su merginomis:

1.) aš myliu stipriau, nei mane (pirmoji draugystė, ko norėt? ;));

2.) mane myli stipriai ir aš myliu stipriai;

3.) aš užimtas, bet manimi susižavi kita mergina, kuria vėliau aš susižaviu (savo nelaimei);

4.) mane myli stipriau, nei aš myliu (jeigu tai išvis buvo meilė);

5.) aš susižaviu užimta mergina, kuriai patinku (jos ar mano nelaimei? ;)).

rezultatas lygus. turėčiau neturėt priekaištų gyvenimui. ką daviau, tą gavau. neliko vaidmens, kurio nevaidinau. buvau savo situacijose, vėliau patekau į merginų situacijas.

dieve, man tik 23 metai dar, o jau pirmas lygis beveik pereitas.

– – –

radau porą lapelių su eilėraščiais/dainomis iš 7-8 klasių. nors ten buvo visiškos nesąmonės užrašytos, dvi eilutės paliko įspūdį:

aš skaitau pasenusį laikraštį

nesvarbu kas įvyko ir bus

jau tada, jau tada aš pamažu klimpau į nusivylimo viskuo liūną ir saldžią, madingą depresiją ;)

taip pat radau ir nuostabaus absurdo eilutes:

aš nusipirksiu mobilų telefoną

po to ilgai bandysiu prikelt draugo lavoną

juodraštinė sms žinutė, 2008-10-11: Liūdna ne tai, kad tu tikiesi manęs sugrįžtant, o aš pats laukiu sugrįžtančios kitos. Baisu, kai pagalvoji, jog mūsų norų realizacija yra neįmanoma, ir vieninteliai trupiniai, leidžiantys mums bent šiek tiek pasitenkinti, yra prisiminimai su tais laukiamai žmonėmis.

nuostabus kažkieno (Kornelijaus Platelio?) haiku labai įtemptą rudenį, 2007-09-13:

mudviejų veidus

nešas Nėris po tiltu.

dar vienas spalis

– – –

supratau, kad su teisingumu (teisingumas ir teisybė man nėra tas pats) ir protu žmogiškuose santykiuose toli nenueisiu. nes jeigu logiškai mąstant situacija atrodo tau palanki 80%, tai iš tiesų viskas atvirkščiai – yra vos 20% tikimybė, jog tau gali pasisekti. aišku, 20% gali stebuklingai greitai pavirsti į tuos saugiau skambančius 80% (arba sumažėti iki 0%), nes žmogiškus santykius kartais įtakoja mažmožiai.

Žymos: , , , , ,

Vienas atsakymas to “Dalykai”

  1. RagaNaitė Says:

    :D Kaip sudėtingai viskas pas tave

Parašykite komentarą

