Ir Visur Ta Šviesa

sekmadienis labai vėjuotas, vėjuotas, bet saulėtas. tau patiktų ši diena.

stoviu prie balkono lango ir žiūriu pro jį į lauką. matau – šaligatvis jau sausas, pilkas visas, visai kaip vasarą. norėčiau su tavimi išvaikščioti visus sausus šaligatvius, visus šlapius šaligatvius, visas vasaras ir visus drėgnus pavasarius.

lenkiu galvą į dešinę, kol dieninės užuolaidos paliečia mano veidą; lėtai palenkiu galvą, užuolaida brėžia nematomą švelnią liniją per mano veidą, ir aš galvoju apie tavo švelnias rankas ir mažytį apgamą ant kairiosios plaštakos.

mintis apie tave virš visko sklendžia, taip lengvai sklendžia.

– – –

Rimantas Pigaga (mano dėdė poetas)

(man patinka antras ir trečias posmai.)

Aš – vienišas.
Aš – be šešėlio.
Save sudeginęs
svetimų šaltyje.

Nejaučiu slogios
nuotaikos ant pečių.
Neturiu šuniško
nujautimo nelaimei.

Nebėra ko gailėtis.
Prarastų draugų
neturiu.
Vakarykščio skausmingo
prisilietimo miegamajame.

Aš – vienišas.
Aš – be šešėlio.
Save sudeginęs
svetimų šaltyje.

– – –

Rimantas Pigaga

„Nerimas“

Vaikštau iš kampo
į kampą.
Vaikštau nuo dėmės
prie dėmės.

Sustoju prie vieno,
prie kito šešėlio.
Aimanuoju,
dūstu,
geriu ir rūkau.

Trūksta man oro.
Nepajėgia plaučiai.
Pažeistos kepenys.
Išsiliejus tulžis.

Gyvenimas neina – – –

– – –

dabar aš sėdžiu kambaryje. matau kaip saulė lauke intensyvėja, šviesa užlieja svečių kambarį ir dabar pažeme artinasi prie manojo. peržengia slenkstį, slysta grindimis, kol pasiekia mano kojas.

pajudinu kairiąją koją, šviesoje matosi kaip mažos dulkelės sklaidosi ore; pajudinu dešinę koją.

šviesa dar labiau intensyvėja, per svečių kambarį ji plūsta į manąjį. aš pasilenkiu, ištiesiu kairiąją ranką į priekį. dabar ji patenka į tą patį šviesos ruožą, kuris buvo pasiekęs mano kojas. apsuku plaštaką, matau delną. jo viduryje yra mažytis apgamas, panašus į tą ant tavo kairiosios plaštakos.

man atrodo, kad su tavimi negalėjo viskas būti kitaip, nei kad yra dabar.

ir visur ta šviesa.

Žymos: , , , ,

3 atsakymai to “Ir Visur Ta Šviesa”

  1. alkoholikairnieksai Says:

    pirma, tai priminė Baltos drobulės pabaigą. gerąja prasme;)
    antra, tai tavo dėdė poetas? pasidalink kuo daugiau jo, labai įdomu.

  2. deathblow Says:

    neturiu jo knygelės Vilniuje. galėsiu atsivežt kitą kartą, nuskanuot viską ir atsiųst.

  3. alkoholikairnieksai Says:

    žiūrėk nepamiršk per žvaigždiškus rūpesčius :)

Parašykite komentarą

