Kietumas

šiandien aš jaučiausi labai kietai, nors dienos pradžioje kietumu visai nekvepėjo.

08.30h mane pažadino skambutis iš darbo. šiandien buvau pasidaręs laisvą dieną, bet po skambučio paaiškėjo, jog be manęs mano darbo vadovė niekaip nesusitvarkys. eilinį kartą užmiršo man pranešti vakar, jog šiandien pervešim bylas, todėl dabar visaip atsiprašinėdama bandė sužinoti, ar aš galiu atvykti į centrą pas vieną klientą. pasakiau, kad galiu atvykti (vis ta mano gera širdis) ir kad viskas gerai, nors iš tiesų buvau susierzinęs. nuėjau į dušą, išsimaudžiau, o supratęs, kad nespėsiu pavalgyti ir atsigerti arbatos susierzinau dar labiau. bet trauktis jau nebuvo kur, taigi pradėjau rengtis. akis kaip tik užkliuvo už mano gražiausių batų (foto čia; mano batų tik spalvos kitokios: pilkas ir juodas viršus, raudonas vidus), kuriuos žiemą buvau apleidęs. pagalvojau, kad reikia jais apsiauti, gal pakels nuotaiką.

ir kaip jie man pakėlė nuotaiką! ir dar važiuojant troleibusu man pakilo kai kas kitas, bet tai šalutinė istorija, nenoriu išsiplėsti, nes ir taip turiu problemų dėl visiškai bereikšmių išsiplėtojimų savo pasakojimuose. na, gerai, bet trumpai: važiavau ir priešais mane prisėdo mergina trumpu sijonu, ir, matyt, tuo metu kaip tik įvyko ta pavėluota rytinė erekcija,

bet tai nesvarbu. centre reikiamoj vietoj buvau anksčiau nei mano kolegė iš darbo, ir tai dar labiau suerzino mane. ji visada vėluoja, kai mes turim kur nors nuvykti atskirai. kliento valdose (nuostabiose, gražiose, šviesiose, su gražiai ir tvarkingai apsirengusiais žmonėmis) buvau sutiktas šaltai ir lakoniškai, kaip ir pridera rimtose vietose. kol laukiau kažkokio žmogaus, kuris nuves mane ten, kur man reikia atsidurti, paėmiau pavaryti naujausią „Verslo klasę“, spėjau perskaityti pusę straipsnio (tiksliai nesupratau, apie ką).

suprantu, kad vėl išsiplėčiau ten, kur nereikėjo, ir prašau atleidimo, maloningoji skaitytoja (-au). pasistengsiu akcentuoti savo šiandienos kietumą, apie kurį ir noriu papasakoti.

galų gale atėjo mano kolegė ir dar toks vyrukas, kuris savo automobiliu turėjo pervežti visas tas bylas. vyruką mačiau pirmą kartą, jis buvo aukštas, batai jo buvo visai random, bet kelnės buvo geros – ne tiek gražios, kiek šiaip fainos. kažkada ir aš norėjau tokių kelnių, bet mama man pasakė, kad nepirks jų, nes jos iš blogos medžiagos; vėliau, kai jau užsidirbdavau pinigų, buvau nusipirkęs panašios medžiagos kelnes, ir tikrai – kelnės dėl jų medžiagos nešiojosi nekaip.

benešiojant bylas (o jų buvo tiek daug, jog daugiau galbūt ir nesam pervežę vienu vežimu) aš pradėjau pavargti, jaučiau, kad marškinėliai man jau išlindo iš kelnių, ir kelnės šiek tiek ėmė smukti. nešiodamas bylas tai vienur, tai kitur stikliniuose paviršiuose matydavau savo atspindį, ir vienu metu pagalvojau, jog mano kelnės kaip tik labai gražiai vos vos nusmukę dabar yra; man nepatinka vaikinai su per daug nusmukusiomis kelnėmis, kelnių nusmukimas turi būti labai subtilus, kietas. pagalvojau, jog turbūt dabar visai neblogai atrodau, o dar mano patys gražiausi batai prideda plius tūkstantį taškų! ;)

išėjęs iš kliento, kai bylas jau nešiojom į automobilį, pradėjau jausti savo šiandienos kietumą. švietė saulė, gatve praėjo graži moteris, prisiminiau šįryt girdėtą paukščių čiulbėjimą prie Karaliaus Mindaugo stotelės. viskas buvo gerai, viskas buvo gražu, o aš – išskirtinai kietas.

nuvežėm bylas į saugyklą, iškrovėm, o kadangi jau buvau kietas, tai darbo vadovei pasakiau, jog negrįšiu į ofisą šiandien (iš pradžių buvau sutikęs atidirbti pusę dienos), nes man juk laisva diena iš tiesų. ji, negalėdama kovoti su mano kietumu, man neprieštaravo. nuėjau link stotelės, ir turbūt dėl to savo kietumo spaudos kioske nusipirkau pilką Winston‘ą. žinojau, kad neturiu su savimi žiebtuvėlio, bet jo nepirkau ir žmonių prisidegti neprašiau, nes kai esi kietas, tai tu gali norėti parūkyti, gali nusipirkti parūkyti, bet iškart nerūkyti, nes tu kietas ir be rūkymo. kai mačiau, kad autobusas jau atvažiuoja, paėjau šiek tiek į priekį nuo likusių žmonių, nes aš šiandien kietas, ir kaip niekad tiksliai nuspėju, kur sustos autobusas. įlipau pirmas, gavau sėdimą vietą, sėdėjau kietai.

grįžęs į bendrabutį įėjau kietai į kambarį, labai šaltai (bet tam tikra prasme kietai) pasisveikinau kambarioką, nusirengiau (kietai, žinoma), praplėšiau cigarečių pakelį ir nuėjau parūkyti. kadangi buvau kietas šiandien, tai nusprendžiau rūkyti virtuvėje, nes kai esi kietas, tai tau galima būti šiek tiek dėjusiam ant likusių žmonių. rūkydamas galvojau apie būsimą koncertą penktadienį, apie būsimą koncertą pirmadienį, apie koncertą pavasarį ir du koncertus vasarą. man taip kietai berūkant ir šauniai begalvojant į virtuvę įėjo mergina. atpažinau kaimynę dar tada, kai ji tik ėjo link virtuvės: jos žingsniai yra sunkūs, aš manau, jog tai susiję su jos kojomis, nes, na, neįsivaizduoju, su kuo dar gali būti susiję tie jos sunkūs žingsniai. šita kaimynė man yra be galo keista, nes kaskart, kai ją pamatau, ji atrodo vis kitaip – taip ir nesuprantu, ar ji patraukli man, ar ne.

kai ji įėjo į virtuvę, aš jos nepasisveikinau pirmas (prisiminkim – šiandien aš kietas), ji ištarė labas, aš labai užtikrintai jai atsakiau labas, ir rūkiau toliau. jaučiausi toks kietas, kad mintys apie merginas man šiandien buvo per daug lievos, nes pripažinkim – kiečiausi bernai atrodo tada, kai šalia jų nėra jų merginų. nesu dar matęs kieto bičo su pana, jų kietumas nublanksta prieš jų merginų grožį, ar moteriškumą, ar kažką. ir išvis – kietiems bičams neverta rodytis su mergina viešumoje, aplinkiniams ir taip aišku, jog jie yra kieti, aplinkiniai žino, kad jie visada turi vieną kitą merginą, bet pamatyti tų tikrai nėra būtina.

ir nors neneigiu, jog šiandien (kaip ir daug dienų iš eilės) aš norėjau apkabinti vieną merginą, bet dėl to kietumo pagalvojau apie tai labai trumpai; tarp kitko, kietumas manyje žadino norą eiti išgerti 12h su tokia kieta mergina, su kuria išgerti yra labai smagu. bet visgi pabijojau eiti išgerti su ta mergina, nes istorija rodo, kad ramūs išgėrimai su ja neįmanomi. aišku, mintis apie išgėrimą vidury baltos dienos vis tiek labai kieta rodėsi: kieti žmonės gali eiti į barą ir bet kada išgerti, ir jiems visiškai dzin, ką koks nors žmogus apie juos pagalvos, nes kieti žmonės negalvoja apie kitus žmones.

parūkęs grįžau į kambarį, kietai klestelėjau (koks žodis!) ant lovos, užkėliau kojas ant kėdės atkaltės, pasiekiau mineralinio vandens butelį. gulėjau ir gėriau mineralinį vandenį, galvojau, ką derėtų šiandien nuveikti, kad jau taip kietai jaučiuosi. galų gale taip begulėdamas apsnūdau ir truputį pagulėjau. atsikėlęs jaučiau, kad kažko trūksta, supratau iškart – kietumas dingo. žiūrėjau ilgai į batus, į tuos savo gražius batus, bet kietumo jausmas negrįžo, jau buvo spėjęs pabėgti nuo manęs.

dabar valgau karštus sumuštinius su neskaniu sūriu (kaip lieva), suprantu savo sunkią finansinę padėtį (kaip lieva) ir stebiu kaip greitai niaukiasi dangus (visiškai lieva).

Žymos: , , , , , , ,

40 atsakymai to “Kietumas”

  1. Inga Says:

    Kokia keista Tavo aistra batams ir kietumui :D

  2. Inga Says:

    Kokia keista Tavo aistra batams ir kietumui :D

  3. ironic Says:

    Koks kietas įrašas, kaip stipriai pakėlė nuotaiką! Ir kas keisčiausia, nepasijutau nė truputėlio kiečiau, bet čia matyt susiję su tuo, kad paskaitęs apie tiek kietumo, kažkaip savaime nebegali į jį pretenduoti.

  4. ironic Says:

    Koks kietas įrašas, kaip stipriai pakėlė nuotaiką! Ir kas keisčiausia, nepasijutau nė truputėlio kiečiau, bet čia matyt susiję su tuo, kad paskaitęs apie tiek kietumo, kažkaip savaime nebegali į jį pretenduoti.

  5. deathblow Says:

    Inga > neturiu aistros kietumui, bet kai kartais pasijunti kietas, tai smagu ;) o batams aistrą turiu, ir net progresuojančią!

    ironic > ;)

  6. deathblow Says:

    Inga > neturiu aistros kietumui, bet kai kartais pasijunti kietas, tai smagu ;) o batams aistrą turiu, ir net progresuojančią!

    ironic > ;)

  7. Ieva Says:

    Dabar aš supratau, ant kiek aš iš tikrųjų lieva, nes man tie kieti batai nelabai.
    Man labai vyrai su kostiumais.
    O vyras su kostiumu ir tokiais batais irgi nelabai.

  8. Ieva Says:

    Dabar aš supratau, ant kiek aš iš tikrųjų lieva, nes man tie kieti batai nelabai.
    Man labai vyrai su kostiumais.
    O vyras su kostiumu ir tokiais batais irgi nelabai.

  9. deathblow Says:

    tai, kas man kieta, nebūtinai turi būti kieta kitiems ;) ir kostiumo nevilkėčiau prie tokių batų.

  10. deathblow Says:

    tai, kas man kieta, nebūtinai turi būti kieta kitiems ;) ir kostiumo nevilkėčiau prie tokių batų.

  11. Argentina Says:

    Eiti isgerti apie 12 yra visai kieta. Cia kur gyvenu, nuo kazkur 1val yra visiska kieta norma isgerti siek tiek. (o nusigerti veliau tos pacios dienos vakare)

  12. Argentina Says:

    Eiti isgerti apie 12 yra visai kieta. Cia kur gyvenu, nuo kazkur 1val yra visiska kieta norma isgerti siek tiek. (o nusigerti veliau tos pacios dienos vakare)

  13. Pseudo Says:

    Na štai ir turiu dar vieną priežastį, kodėl neverta nešiot visokių ten mini skuduriukų.

    O šiaip tai buvo labai juokinga skaityt.

  14. Pseudo Says:

    Na štai ir turiu dar vieną priežastį, kodėl neverta nešiot visokių ten mini skuduriukų.

    O šiaip tai buvo labai juokinga skaityt.

  15. alkoholikairnieksai Says:

    beskaitydama norėjau parašyt kietą komentarą, bet pamačius, kiek čia pagyrų jau susilaukei, nusprendžiau nieko kieto geriau nerašyti, bet kadangi iš vis nieko neparašyt iš pradžių norėjus parašyt būtų visiškai nekieta, tai va tokį komentarą parašysiu.

    ai ir dar, aš tai irgi noriu į pirmadienio koncertą, bet žinau, kad po penktadienio koncerto mano finansinė padėtis bus labai nekokia, ką čia nekokia, jos iš vis nebus.
    o gerti vidury dienos yra ne taip kieta, kaip išeit iš baro parūkyt su bokalu rankoj, kai visi žmonės bėga pro šalį ir jie bėga į darbus, į mokyklas, į univerus, į ir iš pietų pertraukų, o tu stovi, rūkai, laikai bokalą, va čia tai kieta, uber kūl.
    išsiplėčiau bled.

  16. alkoholikairnieksai Says:

    beskaitydama norėjau parašyt kietą komentarą, bet pamačius, kiek čia pagyrų jau susilaukei, nusprendžiau nieko kieto geriau nerašyti, bet kadangi iš vis nieko neparašyt iš pradžių norėjus parašyt būtų visiškai nekieta, tai va tokį komentarą parašysiu.

    ai ir dar, aš tai irgi noriu į pirmadienio koncertą, bet žinau, kad po penktadienio koncerto mano finansinė padėtis bus labai nekokia, ką čia nekokia, jos iš vis nebus.
    o gerti vidury dienos yra ne taip kieta, kaip išeit iš baro parūkyt su bokalu rankoj, kai visi žmonės bėga pro šalį ir jie bėga į darbus, į mokyklas, į univerus, į ir iš pietų pertraukų, o tu stovi, rūkai, laikai bokalą, va čia tai kieta, uber kūl.
    išsiplėčiau bled.

  17. mknjhmy Says:

    Patiko.

  18. mknjhmy Says:

    Patiko.

  19. Vytas Says:

    Man irgi vakar panasiai buvo (tik kietas as daug dazniau jauciuos, gal pabaigoj apie tai parasysiu) iki pietu buvo viskas gerai, turejau svarbu reikalu kurie visai atrode gerai baigsis ir uz lango sviete saule. Bet deja reikalai nesibaige gerai, buvo sugaista puse dienos ir galiausiai dingo ir saule. Plius po darbo dar turejau chaltura ir vien jau apie ja pagalvojus nieko gero nelauke..

    O del kietumo tai irgi, padeda visokie megiami rubai pasijust kietu. Va kai sakei, kad zinai tokia hardcore grope Gojira, kaip kad ant mano batu parasyta, pasirodo, kad tie batai tai grupei ir yra sukurti ir ant dezutes yra gojira-music.com. Tai dabar juos uzsidejas jauciuos tikrai kietas, kaip koks hardcore zinovas :)
    Bet kietu lengva jaustis kai viskas sekas ir einas, kai yra kokiu problemu tai sunku ta kietuma islaikyt.
    P.S. Man atrodo per pietus eit pagert alaus yra tikrai kieta..

  20. Vytas Says:

    Man irgi vakar panasiai buvo (tik kietas as daug dazniau jauciuos, gal pabaigoj apie tai parasysiu) iki pietu buvo viskas gerai, turejau svarbu reikalu kurie visai atrode gerai baigsis ir uz lango sviete saule. Bet deja reikalai nesibaige gerai, buvo sugaista puse dienos ir galiausiai dingo ir saule. Plius po darbo dar turejau chaltura ir vien jau apie ja pagalvojus nieko gero nelauke..

    O del kietumo tai irgi, padeda visokie megiami rubai pasijust kietu. Va kai sakei, kad zinai tokia hardcore grope Gojira, kaip kad ant mano batu parasyta, pasirodo, kad tie batai tai grupei ir yra sukurti ir ant dezutes yra gojira-music.com. Tai dabar juos uzsidejas jauciuos tikrai kietas, kaip koks hardcore zinovas :)
    Bet kietu lengva jaustis kai viskas sekas ir einas, kai yra kokiu problemu tai sunku ta kietuma islaikyt.
    P.S. Man atrodo per pietus eit pagert alaus yra tikrai kieta..

  21. colombo Says:

    Labai gerai. Man rodos, reikės čia dažniau užsukt.

  22. colombo Says:

    Labai gerai. Man rodos, reikės čia dažniau užsukt.

  23. viktorija Says:

    bet tai kaaaai lieva kad nieko kieto neišpešei iš savo kietumo. į pasaulį reikia eit iš karto, o ne laukti ir mineralinį gulint gerti kaip kokiam bomžui.

    batai labai gražūs (patys iš savęs; ar gerai atrodo komplekte su kelnėm tai jau nuo kelnių priklauso)

  24. viktorija Says:

    bet tai kaaaai lieva kad nieko kieto neišpešei iš savo kietumo. į pasaulį reikia eit iš karto, o ne laukti ir mineralinį gulint gerti kaip kokiam bomžui.

    batai labai gražūs (patys iš savęs; ar gerai atrodo komplekte su kelnėm tai jau nuo kelnių priklauso)

  25. balta Says:

    Pseudo,
    kodėl sakai, kad neverta nešiot mini?

    mane pamalonintų mintis, kad kietas vyras susijaudino dėl manęs, nors tai tik pavėluota rytinė erekcija :)

  26. balta Says:

    Pseudo,
    kodėl sakai, kad neverta nešiot mini?

    mane pamalonintų mintis, kad kietas vyras susijaudino dėl manęs, nors tai tik pavėluota rytinė erekcija :)

  27. Kristina Says:

    Kas per koncertai?

  28. Kristina Says:

    Kas per koncertai?

  29. deathblow Says:

    Vytai > niekad negalvojau, kad Gojira yra tokia didelė grupė, kad net batus gamina su savo pavadinimu ;) suprasčiau, kad Metallica, Linkin Park, bet Gojira – žiauriai keista ;)

    Kristina > koncertai tokie:
    vasario 12 d. Tesa, 9 Horizon, Serdnation ir Delčia Vilniuj, Mulen Ruže.
    vasario 21 d. Esazlesa ir Five Seconds To Leave Vilniuj, XI20.
    gegužės 9 d. Tragedy Vilniuj, vieta dar nežinoma.
    birželio 21 d. NoMeansNo Vilniuj, kažkur.
    rugpjūčio 1 d. Jack & The Fishermen Vilniuj, kažkur.

  30. deathblow Says:

    Vytai > niekad negalvojau, kad Gojira yra tokia didelė grupė, kad net batus gamina su savo pavadinimu ;) suprasčiau, kad Metallica, Linkin Park, bet Gojira – žiauriai keista ;)

    Kristina > koncertai tokie:
    vasario 12 d. Tesa, 9 Horizon, Serdnation ir Delčia Vilniuj, Mulen Ruže.
    vasario 21 d. Esazlesa ir Five Seconds To Leave Vilniuj, XI20.
    gegužės 9 d. Tragedy Vilniuj, vieta dar nežinoma.
    birželio 21 d. NoMeansNo Vilniuj, kažkur.
    rugpjūčio 1 d. Jack & The Fishermen Vilniuj, kažkur.

  31. Vytas Says:

    Batus gamina GLOBE, cia tikriausiai Gojira signaturiniai tokie :)

  32. Vytas Says:

    Batus gamina GLOBE, cia tikriausiai Gojira signaturiniai tokie :)

  33. Pseudo Says:

    Balta -> Na, o manęs visai nepamalonintų, kad nepažįstamam vyrui nuo mano nuogų kojų stovi. Jau geriau nuo proto stovėtų :}.

  34. Pseudo Says:

    Balta -> Na, o manęs visai nepamalonintų, kad nepažįstamam vyrui nuo mano nuogų kojų stovi. Jau geriau nuo proto stovėtų :}.

  35. cinamonoKrautuvele Says:

    paskutinė pastraipa mane užmušė, nes ji pati kiečiausia :)

  36. cinamonoKrautuvele Says:

    paskutinė pastraipa mane užmušė, nes ji pati kiečiausia :)

  37. bum Says:

    o sunkūs žingsniai ir nuo nekietų šlepečių būna – verčiau jau vaikštau basa į virtuvę : )

  38. bum Says:

    o sunkūs žingsniai ir nuo nekietų šlepečių būna – verčiau jau vaikštau basa į virtuvę : )

  39. proz Says:

    kietai, kietai!

  40. proz Says:

    kietai, kietai!

Parašykite komentarą

