Vasario Moterys

Važiavau iš stoties troleibusu. Vienoje stotelėje įlipo mergina su rankine ir kažkokia permatoma dėžute. Ji sėdėjo priešais mane, mus skyrė maždaug 2-3 metrai. Tarp mūsų stovėjo kita mergina su didelio formato diplomatu (?), ir tasai didelio formato kažkas man užstojo priešais mane sėdėjusios merginos veidą. Mačiau jos rankas: prisėdusi ji išsitraukė ausinuką, pradėjo klausyti muziką, tada bandė sukišti permatomą dėžutę į savo rankinę, tačiau jai tai niekaip nepavyko, todėl galiausiai ji iš palto kišenių išsitraukė pirštines ir jomis apsimovė. Kartais matydavau jos juodus ilgus plaukus, kartais nematydavau net ir jų, bet po to vienoje stotelėje mergina su didelio formato kažkuo išlipo ir aš pagaliau išvydau merginą, kurios veidą taip norėjau pamatyti. Ji sėdėjo visu gražumu dabar: rankose laikė permatomą sausainių dėžutę, nuleidusi akis žiūrėjo į ją ir šypsojosi. Atrodė nuostabiai. Net mačiau kaip ji grįžta namo ir gardžiai valgo tuos sausainius. Pagalvojau koks būtų nuostabus gyvenimas su ja: jeigu užeina bloga nuotaika, mes nusiperkam sausainių ir va taip gražiai žiūrim į juos, šypsomės. Nejučia ir pats pradėjau šypsotis.

Išlipau su ja toje pačioje stotelėje, supratau, kad ji studentė. Ėjau lėčiau, kad matyčiau, į kurį bendrabutį ji pasuks. Pasuko link filologių bendrabučio. Aha – filologės Tokios ;)

– – –

Šeštadienį su darbo kolegėm važiavom čiuožinėti ant ledo. Pačiuožinėję nuėjom į šalia esančią kavinę. Valgėm salotas ir po to (truputį) picas, gėrėm arbatą. Ir visą laiką, vos tik ten įėjom, aš negalėjau atitraukti akių nuo padavėjos. Man gaila padavėjų, žinau, kad jos sunkiai dirba, o dar kai pamatau gražias padavėjas, tai man visai širdis apmiršta, nutirpsta ir aš susileidžiu. Ši padavėja buvo labai maloni, ir aš pagalvojau, kad jau labai seniai buvau kažkur, kur padavėja būtų tokio malonumo, kokio man ir norisi. Ir ji buvo tamsių plaukų, ir jos figūra buvo tiesiog tobula: nei liesa, nei stambi, tiesiog pats tas – atrodė labai sveikai. Ir dar jos nosis buvo įdomi, ir jos eisena labai graži buvo, jos užpakalis (ar liemuo?) taip fainai judėjo. Ok, ok, suprantu, kad esu bernas ir nemoku įvertinti merginų grožio nepakomentavęs jų užpakalio, krūtinės ar kojų, bet kas čia tokio blogo?

Mąsčiau apie bendrą gyvenimą su ja ;), o už lango vis stipriau snigo.

– – –

Ir ta mergaitė, apie kurią galvodamas šypsausi, o kolegei paklausus „apie ką taip galvoji?”, aš susigėstu ir sakau „ai”.

Žymos: , , , , , , , ,

2 atsakymai to “Vasario Moterys”

  1. matrica Says:

    Labai jaukiai susiskaitė :)

  2. matrica Says:

    Labai jaukiai susiskaitė :)

Parašykite komentarą

