Mokykla #2

2001-11-12

Lapino paveikslas V. Krėvės „Skerdžiuje“

<…>

Po to kai perskaičiau šią apysaką, gerai apgalvojau ką joje „norima pasakyti“. Iškart ėmiau labiau gerbti gamtą. Lapinas man patiko tuo, kad be paliovos tikėjo savo liepa. Nesvarbu ar jis buvo teisus, ar ne, bet jis mane pamokė niekada neišsižadėti savo tikėjimo. Tegyvuoja sunkus rokas ir metalas!

7

– – –

Paskutinis sakinys žudo ;) Išbrauktas raudonu rašikliu kaip ir pirmieji du.

Žymos: , , , ,

7 atsakymai to “Mokykla #2”

  1. vynousmirth Says:

    Bet koks pažymys!
    Stebuklingą mokytoją turėjai.. ;)

  2. alkoholikairnieksai Says:

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD !!!!!!!!!!!!!!1!!1

  3. deathblow Says:

    vynousmirth > tai man buvo prastas pažymys ;)

  4. Kaspinuotis Says:

    Originaliai.;D

  5. matrica Says:

    :DDD supratau, kad aš mokykloje rašiau visai neorginaliai. Bet manęs Lapinas su savo liepa kiek pamenu ir nebuvo sujaudinęs.

  6. :}}} Says:

    aš iš šito 10 gavau : D

  7. proz Says:

    ahahaha! paskutinis sakinys! aš irgi iš šito, pamenu, gavau 10, sužinojau žodį panteizmas ir kažką ten labai gudriai kaip tiems laikams primakliavau. :p

Parašykite komentarą

