Satta Outside 2011

sapnavau kad esu kažkur ir

balsas galvoje man sako: ar tu nevėluosi į koncertą

galvoju nevėluosiu dar yra laiko taigi aš ir toliau buvau kažkur šalia buvo daug žmonių gėriau su jais alų buvo smagu po kiek laiko

balsas galvoje man sako: grupė jau derina instrumentus ar tu spėsi į koncertą

galvoju spėsiu tikrai spėsiu nes kol jie susiderins aš dar pabūsiu čia nes čia vis smagiau ir smagiau darosi daugėja žmonių ir aš be galo laimingas tačiau po kiek laiko

balsas galvoje man sako: grupė jau pradėjo groti tu jau nespėjai

tada aš supratau kad reikalai rimti atsisveikinu su žmonėmis palieku savo nebaigtą gerti alų ir kaip mat atsiduriu kažkokioj kitoj erdvėj tai koncerto aplinka mano mėgstama grupė The Spectacle ką tik baigė groti kažkokią dainą

šalia savęs išvydau stovintį draugą Tadą

jis sako: jau įpusėjo groti
sakau: velnias

galvoju vis per tą alų bet grupė padžeržgia gitaromis ir dabar pradeda groti man labiausiai patinkančią dainą Lakonia daina labai užkabina einu artyn scenos bet ten stovi vien paaugliai jie stovi ir ramiai klauso po to keli jų nueina aš pradedu šokinėt ir rėkt dainos žodžius vienas sukuosi sukuosi sukuosi grupė dainą groja greitesniu tempu nei įprasta staiga daina baigiasi kažkokie paaugliai lipa ant scenos

jie sako: dabar mes pagrosim The Spectacle dainų už juos

galvoju wtf? tokios nesąmonės dar nesu matęs paaugliai tamposi ant scenos jie maivosi nemėgstu tokių jie labai ilgia jungiasi instrumentus man pabosta stoviu piktas ir suirzęs paaugliai po 10 minučių padeda instrumentus

jie sako: ne mes apsigalvojom negrosim nieko
šaukiu jiems: šūdų šūdai esat

bet niekas manęs nepalaiko salėje vos pora žmonių ir jiems niekas nerūpi galvoju lievas koncertas reikia dingti iš čia galvoju reikia sužinoti kur vyksta Satta Outside 2011 panaršau mintimis internete ir sužinau kad festivalis vyksta vėl jachtų klube netoli Smiltynės apsidžiaugiu

ir aš jau ten esu žmonių dar nėra dabar pirmoji festivalio diena matau ežerą pamiškę viskas primena Alytų ir vietą kurioje vyko pirmasis festivalis ZooFest galvoju kaip pasikeitė Smiltynė per kelis metus einu pasivaikščioti kalneliais kopų niekur nesimato jūros irgi ir kvapas ne toks koks būna kai esi netoli jūros. pamažu ima rinktis žmonės aš jų nepažįstu einu link tualetų ir ten sutinku blondinę ir brunetę kalbinu jas ir suprantu jog esu jau šiek tiek išgėręs merginos kalbios ir mums gerai sekasi kalbėtis bet staiga suprantu kad toji brunetė yra Evelina

sakau: taigi čia tu

ji šypsosi mes kalbam trise toliau po to einam nuo tualetų peržvelgiu festivalio erdvę ir suprantu kad tikrai čia ne jachtų klubas čia tikrų tikriausias Alytus prie Dailidės ežerėlio kaip čia taip viskas keistai išeina greitai pastebiu kad saulė jau leidžiasi rugpjūtis galvoju brunetė dingo matau manęs laukiančią blondinę ji dėvi tuos madingus akinius turbūt bus vilnietė einu link jos ir sapnas baigiasi.

Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 atsakymai to “Satta Outside 2011”

  1. Greta Says:

    Sveiki,truputeli esu pasimetusi.Kaip yra su nepilnameciais?
    Jeigu man 17m.galiu eiti su 18meciais? ;DD
    Kaip teigia puslapis “nepilnamecius turi priziureti suaugusieji“.
    Kas gali man AISKIAU paaiskinti?
    Buciau dekinga :)))

  2. Greta Says:

    Sveiki,truputeli esu pasimetusi.Kaip yra su nepilnameciais?
    Jeigu man 17m.galiu eiti su 18meciais? ;DD
    Kaip teigia puslapis “nepilnamecius turi priziureti suaugusieji“.
    Kas gali man AISKIAU paaiskinti?
    Buciau dekinga :)))

  3. Lukas Says:

    Praeita vasara taip pat rase, kad nepilnameciu be suaugusiuju prieziuros neileis, bet man buvo 17, ir niekas nieko nesake, ir netikrino niekeno amziaus. Vietoj taves, as nesijaudinciau, nes as labai abejoju, kad jie tinkrins ID siais metais, nes tai uztruks amzius.

  4. Lukas Says:

    Praeita vasara taip pat rase, kad nepilnameciu be suaugusiuju prieziuros neileis, bet man buvo 17, ir niekas nieko nesake, ir netikrino niekeno amziaus. Vietoj taves, as nesijaudinciau, nes as labai abejoju, kad jie tinkrins ID siais metais, nes tai uztruks amzius.

Parašykite komentarą

