Mergaite, Užsuk Dar Kartą Į 208

Grįžau girtas pusę keturių ryte, miegojau iki 11h, po to miegojau nuo 15h iki 16:30h, ir dar nuo 19h iki 21h. 21h išgirdau sujudimą koridoriuj, kažkas nešiojo ir dalino anketas. Pasibeldė į mūsų kambario duris, atidariau – o ten tokia pavasariška mergina, akys labai mažai-gražiai padažytos, viena iš žemesniųjų, su gražiais batais. Ji papasakoja, apie ką anketa, aš sakau gerai, užpildysiu; ji šypsosi ir sako, kad ateis po 4 min.

Po 4 min. jos nėra, mano blynai baigia kepti, sėdu valgyti, valgau, o jos vis nėra ir nėra, ir nejauku kažkaip. Tokią sunkią dieną labai malonu yra pamatyti gražiai besišypsančias merginas, o šiandien dar kaip tik dėl nesveikatos praleidau susitikimą su labai svarbia drauge, tai visai diena veltui nuėjo. Jeigu šita anketų nešiotoja ims ir dėl nesuprantamų priežasčių neateis atsiimti lapelio, jausiuosi visai prislėgtas. Valgau ir jau pasileidžiu „Draugų“ seriją, žiūriu, ir! Beldimas į duris, einu atidaryti durų puikiai žinodamas, ką darysiu – pasakysiu jai, kad gražiai atrodo, išmesiu nuostabią šypseną, bet svarbiausia tai, jog eisiu dar toliau ir nagliau – sakysiu einam į pasimatymą, tikrai tikrai taip pasakysiu! Jau net matau, kaip apsirengsiu, eidamas su ja susitikti ;)

Atidarau duris, ji stovi, aš paduodu jai anketos lapelį, matau jos rankose daug lapelių ir obuolį, ir apelsiną, sakau prašau, ji padėkoja vis dar šypsodamasi, o aš uždarau duris ir nueinu atgal prie stalo. Viskas dėl to obuolio ir apelsino – kažkas ją pavaišino, daug dėmesio turbūt gavo, nešiodama tuos anketos lapelius. Taip viskas liūdna ir pikta pasidaro. Ir anketa kvaila, tikrai, ir. Jo, ir gal toji mergina iš tiesų yra labai blogas žmogus, kas čia žino, gal yra kam nors prisimelavus, ką nors nuskriaudus ;) Greičiausiai taip ir bus.

Nieko nėra blogiau už tai, kai aš sugalvoju, o kažkas kitas sugalvoja ir padaro tą patį anksčiau už mane. Tikiuosi, kad obuolys ir apelsinas bus neskanūs, nors suprantu, kad vis tiek galėjau pasiūlyt eit susitikt, nes kažin, ar tie obuolių ir apelsinų dalintojai išdrįso pakviesti tą merginą į pasimatymą: tokie sugeba tik obuolius ir apelsinus dalint, lyg merginos pačios jų negalėtų nusipirkti, tokie dėmesį rodo labai nekaltai. Visa mano bėda ta, jog aš iškart per stipriai sureaguoju į tam tikrus dalykus, pvz. į tą obuolį ir apelsiną. Mąstymo mechanizmas labai paprastas: pirmą kartą ji atėjo be obuolio ir apelsino -> po to atėjo su obuoliu ir apelsinu -> iš kur ji gavo tuos dalykus? -> kažkas jai juos davė -> merginos vargu ar davė -> reiškia, davė vaikinai -> taip, ji gavo dėmesio -> todėl dabar aš nebūsiu unikalus -> FAIL. Ir kai mano mąstymas atveda prie visokių neigiamų reikšmių, tada man dingsta nuotaika, nesielgiu taip, kaip planavau elgtis, nemoku apsimetinėti.

Svarbiausias šios istorijos moralas nėra tas, kad su merginomis reikia elgtis spontaniškai, nes vėliau gali nebespėti ar pan., nors spontaniškas elgesys dažnai sužavi merginą, ypač kai tu pokalbį pradedi ne nuo „labas, kaip sekasi?“, o kaip nors neįprastai. Svarbiausias moralas: negert tiek iš vakaro, kad nereiktų pramiegot pusę dienos ir viltingai laukti, kol į duris pasibels kokia nors tavęs išgelbėti atėjusi deivė ;)

Žymos: , , ,

12 atsakymai to “Mergaite, Užsuk Dar Kartą Į 208”

  1. Pseudo Says:

    Belieka laukt galvoj prašviesėjimo ;}.

  2. Pseudo Says:

    Belieka laukt galvoj prašviesėjimo ;}.

  3. colombo Says:

    Gražiai parašyta. Ypač ta vieta, kur “..eisiu dar toliau ir nagliau – sakysiu einam į pasimatymą, tikrai tikrai taip pasakysiu..“ ir po to sekusi atomazga – pažįstama kiekvienam vaikinui ;)

  4. colombo Says:

    Gražiai parašyta. Ypač ta vieta, kur “..eisiu dar toliau ir nagliau – sakysiu einam į pasimatymą, tikrai tikrai taip pasakysiu..“ ir po to sekusi atomazga – pažįstama kiekvienam vaikinui ;)

  5. Katė Ant Palangės Says:

    Aš tai skaitau, kad tau reikėjo ją pabučiuoti :> Būtų buvę labai spontaniška ir būtum tikrai “praspjovęs“ visus obuolių ir apelsinų dalintojus ;)

  6. Katė Ant Palangės Says:

    Aš tai skaitau, kad tau reikėjo ją pabučiuoti :> Būtų buvę labai spontaniška ir būtum tikrai “praspjovęs“ visus obuolių ir apelsinų dalintojus ;)

  7. katastrofija Says:

    Kate :) manau, kad tokie spontaniški bučiniai įspūdingi tik filmuose…

    durnas pastėbjimas, aš irgi 208 gyvenu!!

  8. katastrofija Says:

    Kate :) manau, kad tokie spontaniški bučiniai įspūdingi tik filmuose…

    durnas pastėbjimas, aš irgi 208 gyvenu!!

  9. deathblow Says:

    oi ne, bučiuot tikrai ne ;) nes pats nenorėčiau taip būt užpultas kur nors ir pabučiuotas ;)

  10. deathblow Says:

    oi ne, bučiuot tikrai ne ;) nes pats nenorėčiau taip būt užpultas kur nors ir pabučiuotas ;)

  11. gofuckit Says:

    po paraliais, man taip pat būna, bet meh, nieko gero iš tų mergų kai pagalvoji :)

  12. gofuckit Says:

    po paraliais, man taip pat būna, bet meh, nieko gero iš tų mergų kai pagalvoji :)

Parašykite komentarą

