Vienas Tų Retų, Itin Keistų Sapnų

Sapnavau kad stoviu ant labai aukšto tilto rankoj laikau meškerę meškerė labai keista moderni niekur anksčiau nematyta tai viso labo toks plastmasinis pagaliukas primena prožektorių iš vieno pagaliuko galo išeina valas ant valo yra kabliukas ir kažkoks masalas aš labai atsargiai persisveriu per tilto turėklus kiek tik galiu tada paspaudžiu kažkokį mygtuką ir išlenda valas su kabliuku ir masalą valas leidžiasi žemyn link upės upės labai nesrauni rami tokia kabliukas panyrą į vandenį ir man iškart užkimba aš paspaudžiu mygtuką ir moderni meškerė sutraukia valą tada atsipučiu matau pagavau mažytę žuvelę nuimu žuvelę nuo kabliuko ir paleidžiu atgal į upę. Tada aš vėl persisveriu per turėklus kiek tik galiu paspaudžiu mygtuką valas išlenda kabliukas nusileidžia į upę šiek tiek giliau nei pirmąjį kartą mano delnas kuriame yra meškerės kotas labai prakaituoja aš bijau pamesti meškerę niekaip jos neištraukčiau iš upės bet dabar kimba žuvis jaučiu kad didesnė sunkesnė žuvis paspaudžiu mygtuką valas susitraukia aš atsitraukiu nuo turėklo žiūriu pagavau visai neblogo dydžio žuvį tokia nematyta žuvis keistoka visa mėlyna tamsiai mėlyna su keista išauga prie akies aš žiūriu į žuvį ji labai rami nespurda visai lėtai ištraukiu kabliuką jai iš burnos padedu žuvį ant tilto dangos žuvis spindi keista mėlyna šviesa prieš. Tada aš vėl persisveriu per turėklus kiek tik galiu viena ranka laikausi už turėklo bet ranka jau dreba kita ranka laikau meškerykotį bet delnas dar labiau suprakaitavęs paspaudžiu mygtuką valas išlenda kabliukas pasiekia upę aš ištiesiu ranką dar arčiau link upės meškerė slysta per delną bijau kad pamesiu bet kabliukas panyra šįkart labai giliai ir iškart užkimba jaučiu jog didelė žuvis šįkart labai didelė atsitraukiu nuo turėklų spaudžiu mygtuką bet žuvis tokia didelė kad meškerė neišgali pati ištraukti žuvies taigi aš pats tempiu žuvį iš upės tempiu tempiu galvoju negaliu neištraukt būtinai reikia ištraukt ir ištraukiu žuvis drybso ant tilto dabar ir vėl ta mėlyna vėl ta keista žiūriu į ją ji irgi rami nespurda nesiblaško skleidžia keistą melsvą šviesą nuo savęs galvoju niekas net nepatikėtų kad sužvejojau tokias žuvis šiandien.

Dabar aš kitur aplink dedasi neaišku kas esu lyg ir kažkieno gimtadienyje bet vakarėlis jau lyg ir baigėsi visi skirstosi arba jau yra išsiskirstę ir tada pradeda dėtis neaiškūs dalykai žmonės elgiasi keistai niekas su niekuo nesusikalba prie manęs prieina mano mama ir

sako man: Povilai tu jau esi sutvarkęs tokius reikalus anksčiau pasistenk ir dabar viską sutvarkyt nes pats pažiūrėk kokia betvarkė čia be tavęs darosi

Aš apsižvalgau aplinkui ir suprantu kad esu savo namuose čia ką tik buvo mamos gimtadienis svečiai visi išėjo tik kai kurie jų nespėjo išeiti ir dabar pasimetė mūsų namuose ir pasimetė vieni tarp kitų ta prasme vienas asmuo pradėjo elgtis kaip kitas asmuo o trečias asmuo pradėjo elgtis kaip ketvirtas žodžiu visi susimaišė tarpusavyje pasiklydo tapatybėse ir dabar man reikia jiems padėti atsinarplioti tarpusavyje. Suprantu kad esu matęs tokį dalyką jau kažkur anksčiau tik negaliu prisiminti kur ir kada žinau jog tikrai esu kažkada jau padėjęs žmonėms sugrįžti iš kito tapatybės į savąją ir dabar man tik reikia prisiminti kaip tai padaryti jog ir dabar galėčiau padėti žmonėms aš vaikštau iš kambario į kambarį skaičiuoju kiek yra žmonių suklydusių dėl savo tapatybės viename kambaryje randu merginą su nedidele krūtine bet labai simpatišku veidu aš jos nepažįstu bet ji labai gerai žiūrisi; kitame kambaryje randu blogerį pivonijąJamie Woon ir nustembu kad pivonijai patinka Jamie Woon nes jeigu nepatiktų tai tikrai nebūtų sumaišęs savo tapatybės su Jamie Woon; dar kitur randu savo kambarioko ir grupiokės auginamą paukštį jis galvoja kad yra mano mamos bendradarbė; o mamos bendradarbė yra mano mamos miegamajame įlindus į spintą ji galvoja kad yra paukštukas.

Vaikštau nuo vienų pasimetusių prie kitų ir bandau prisiminti kaip man padėti tiems žmonėms vaikštau ir kažkas man sako jog artėja labai blogi dalykai jeigu greitai neišnarpliosiu visos šitos situacijos taigi aš nueinu pas pirmąją merginą kuri turi nedideles krūtis ir simpatišką veidą aš ją kalbinu kalbinu juokiamės sau smagi ji tokia man tada imam rimčiau flirtuoti ir pradedam bučiuotis ir tada aš nutempiu jos marškinėlius ir bučiuoju jos krūtis bučiuojant jos krūtys šios ima keistai virpėti neapsakomas vaizdas mergina šypsosi juokiasi

sakau jai: kaip man faina

ji sako: tikrai faina

Taigi aš padedu tai merginai atrasti savo tapatybę dabar iš jos pasidaro dar viena mergina ji stovi šalia mūsų o mes dar biškį prigulam ir aš vėl jai bučiuoju krūtis tada nutariam eit padėti kitiems žmonėms nueinam pas pivoniją-Jamie Woon jis tupi prie sienos ir niūniuoja Jamie Woon dainos melodiją aš nusprendžiu atnešti jam paklausyti indie roko atsinešu nedidelį magnetofoną paleidžiu jį groti groja kažkoks indie rokas pivonija-Jamie Woon pakelia galvą matau jo veidas atsiskiria ir nuo Jamie Woon veido ir jie dabar tampa du atskiri asmenys o ta mergina su nedidele krūtine bet labai simpatišku veidu džiaugiasi kad aš išgelbėjau dar vieną žmogų taigi mes prigulam ir aš vėl jai bučiuoju krūtis

sakau jai: kaip smagu

ji sako: tikrai smagu

Po to aš imuosi paukščio kuris galvoja kad yra mano mamos bendradarbė jis tupi prieš veidrodį ir puošiasi negali išsirinkti kuo rengtis aš pradedu visaip jam čiulbėti tada jis suklūsta pasimeta nustoja žmogiškai gražiai kraipyti savo mažą galvelę tada ima kraipyti ją taip kaip yra įpratęs paukštiškai kraipyti savo galvą aš jam čiulbu toliau o jis vis klausosi ir dabar nuskrenda į savo narvelį.

Kažkas man pasakoja kad liūdna pabaiga jau arti ir man reikia paskubėti išgelbėti paskutinį pasiklydusį žmogų nueinu prie spintos kurioje užsidariusi yra mano mamos bendradarbė ji galvoja kad yra paukštukas aš tikėjausi kad kai paukštukas supras jog nėra mano mamos bendradarbė tai mano mamos bendradarbė automatiškai nustos galvoti kad ji yra paukštukas bet taip nenutiko todėl dabar reikia surasti kitą būdą kaip jai padėti suprasti savo tikrąją tapatybę aš vaikštau po kambarį bet man nekyla jokių protingų minčių tada mes prigulam su ta simpatiška mergina aš jai pabučiuoju krūtis

ji sako: ar jau sugalvojai

sakau: ne dar

Jaučiu didelę įtampą kad galiu nespėti atversti paskutiniojo žmogaus taigi išeinu į kiemą kieme dangus apsiniaukęs vėjas stiprus kaip prieš audrą išeinu į kiemo kelio vidurį matau kaimyną batsiuvį pamoju jam ranka jį visada malonu sutikti nueinu už namo apeinu namą grįžtu į butą sutinku mamą iš jos žvilgsnio suprantu kad jos bendradarbė dar nesurado savo tapatybės tada nueinu į tą kambarį kuriame spintoje užsidariusi yra mamos bendradarbė atidarau spintą jėga ištempiu bendradarbę iš spintos pastatau ant kojų atremiu į sieną bet ir toliau nežinau ką daryti nuvedu ją į koridorių ten vėl ją atremiu į sieną priešais veidrodį ir staiga ji atsigauna

sako: šitas megztinis man netinka

O aš surandu simpatišką merginą su nedidelėmis krūtimis mes prigulam ir juokiamės ir aš bučiuoju jai krūtis ;)

Žymos: , , , , , , , ,

6 atsakymai to “Vienas Tų Retų, Itin Keistų Sapnų”

  1. blogeris pivonija Says:

    na taip, keista atsispindėti kaip-ir-nepažįstamo žmogaus pasąmonėje., tad jaučiu prievolę ką nors protingai pakomentuoti.

    Tavo sapnai (bent jau tie kuriuos užrašai?), atrodo, turi visus svarbius trilerio elementus, tarsi būtų tyčia surežisuoti. Bent jau šitas, kitų, aišku, gerai nebeprisimenu, tik kad panašus įspūdis jau buvo; pirma dalis su žuvim matyt labiau subjektyviai veikė emocijas, bet antroj tai toks aiškus ir tinkamas pasakoti veiksmas. Then again, turbūt dėl to ir aprašai.

  2. blogeris pivonija Says:

    na taip, keista atsispindėti kaip-ir-nepažįstamo žmogaus pasąmonėje., tad jaučiu prievolę ką nors protingai pakomentuoti.

    Tavo sapnai (bent jau tie kuriuos užrašai?), atrodo, turi visus svarbius trilerio elementus, tarsi būtų tyčia surežisuoti. Bent jau šitas, kitų, aišku, gerai nebeprisimenu, tik kad panašus įspūdis jau buvo; pirma dalis su žuvim matyt labiau subjektyviai veikė emocijas, bet antroj tai toks aiškus ir tinkamas pasakoti veiksmas. Then again, turbūt dėl to ir aprašai.

  3. deathblow Says:

    šitas sapnas tai tikrai labai /pagal scenarijų/, kiti dažniausiai būna daugiau ar mažiau išsidraikę. o aprašau tik todėl, kad 2007 metų vasarą Pravdoj perskaičiau ištrauką iš Jono Meko knygos “Mano naktys“, kur jo sapnai buvo išspausdinti, ir man taip patiko idėja, kad nusprendžiau ir pats užrašinėti.

  4. deathblow Says:

    šitas sapnas tai tikrai labai /pagal scenarijų/, kiti dažniausiai būna daugiau ar mažiau išsidraikę. o aprašau tik todėl, kad 2007 metų vasarą Pravdoj perskaičiau ištrauką iš Jono Meko knygos “Mano naktys“, kur jo sapnai buvo išspausdinti, ir man taip patiko idėja, kad nusprendžiau ir pats užrašinėti.

  5. blogeris pivonija Says:

    man rodos aš gal kokioj knygų mugėj girdėjau skaitant ištraukų iš tos jo knygos, ir nuo to laiko pradėjau taip nelabai taisyklingai naudoti jungtuką „tai“, nes ir jo ten buvo taip pavartota :)

  6. blogeris pivonija Says:

    man rodos aš gal kokioj knygų mugėj girdėjau skaitant ištraukų iš tos jo knygos, ir nuo to laiko pradėjau taip nelabai taisyklingai naudoti jungtuką „tai“, nes ir jo ten buvo taip pavartota :)

Parašykite komentarą

