Tigre Tigre

Kad bus bėdos, jeigu mamai gimtadienio proga padovanosiu kačiuką, buvo aišku jau anksčiau. Kad supyks mama, labai supyks ir po to pjaus mane, irgi buvo numatyta. Bet mintis apie tai, jog vėliau mama supras kačiuko teikiamus privalumus, o ir man bus labai faina gyvesnius namus, buvo tokia stipri, kad vis tiek kačiuką mamai padovanojau.

Mama beveik apsiverkė, pamačiusi kačiuką. Sakė padariau jai didžiausią zapadlo gimtadienio dienos proga. Tai manęs per daug nenustebino, nes, šiaip ar taip, mamos gimtadienių metu aš visada daugiau ar mažiau lieku nuvylęs mamą, nes nepasveikinu jos taip, kaip ji norėtų. O kad sveikinčiau ją taip, kad jai patiktų, tai turėčiau būti kitokiu žmogumi, pvz. jos bendadarbės Aldonos sūnumi ar pan. teigiamu vyrišku veikėju. O aš tik Povilas, ir man nesinori mamos sveikinti kokiais nors žodžiais iš interneto, todėl aš visada viską ramiai padarau; ir jau nustojau žadėti būti geresnis ar stengtis būti geresniu, nes mama įsivaizduoja mane visai kitokį, nei aš esu.

Kitą dieną atėjo svečiai, kačiukas visiems patiko. Rašau „kačiukas“, bet iš tiesų tai yra katytė. Raina, maža maža tokia. Žmonės, dovanoję kačiuką, sakė, kad jam du mėnesiai, bet visi tuo netikėjo. Kačiukas dar tik pieną laką, nevalgo nei šlapio, nei sauso maisto. Ir dar tik sysiū daro, nieko daugiau. Ir sysiū padarė (kol buvau namuose) 8 kartus savo kraike ir 2 kartus ne kraike – kol kas statistika nuteikia optimistiškai.

Sekmadienį mama su kačiuku praleido daug laiko, buvo atsileidusi, nepriekaištavo man, bet visgi bijojo, jog kačiukas gali nugremžti baldus ar sudraskyti užuolaidas.

Abi naktis kačiukas miegojo mano lovoj. Pirmąją naktį, kai pasiklojau lovą, atėjo nuo pliušinio šuns, ant kurio miegojo, prie mano pagalvės, padėjo savo galvą ant jos ir miegojo toliau. Po to naktį prabudo ir susirangė man prie kaklo, jo ūsai kuteno, taigi aš ilgai neužmigau. Ir šiaip miegojau blogai, nes vis buvo įdomu, ar kačiukas miega, ar jis neužspaustas ir pan. Kitą naktį miegojau daug geriau, nors kačiukas miegojo mano dešinėj pažasty, o po to kairėj. Abi naktis jis prabudo po kartą, tada su juo žaidžiau: kutenau jam pilvą, o jis murkė ir gaudė mano pirštus, kandžiojo juos. Tada jis šiek tiek pavargdavo ir vėl užmigdavo.

Mama visą laiką prašė, kad sugalvočiau kačiukui vardą. Man norėjosi kokio nors nebanalaus, nes visokie Micė, Rainius ir t.t. yra neįdomu. Kai gyvenau su viena drauge ir įsigijom katę, draugė jai sugalvojo vardą Liuka, ir aš visada didžiavausi, kad turim katę su tokiu geru vardu, todėl ir dabar norėjau kažko gero. Pirmiausia man susišvietė, jog katė turi būti Ūla (ir tai nebūtinai yra nuoroda yra Jurgio Kunčino romaną „Tūla“), bet mama iškart užvetavo šį vardą. Tada man pasirodė, jog ji galėtų būti Tigrė, ir aš ją šaukčiau Tigre Tigre (nes kažkur nugirdau tiger tiger, ir man iš galvos dar dabar neiškrenta tie žodžiai). Po to pagalvojau ir apie Vytės variantą, bet mamai irgi nepatiko, sakė nebus įmanoma pašaukti mažybine forma.

Kai mama maudėsi, intensyviai galvojo vardus. Išėjusi iš vonios ji pateikė tris variantus: Luka, Vika ir Tina. Sutikau su Luka, ir pagalvojau: P. Šklėriaus gyvenimas yra absurdiškai logiškas. Dabar katės vardas primins buvusią katę ir buvusią simpatiją. Bet vėliau vadinau katę vardu ir nė karto man galvoj nesušmėžavo jokie prisiminimai nei apie anksčiau turėtą katę, nei apie buvusią simpatiją, todėl galbūt aš tik per daug išsigandau iš pradžių. Tiesa, kai mama negirdėdavo, katę vadinau Tigre Luka, nes man patinka dvigubi vardai.

Žymos: , , , , ,

24 atsakymai to “Tigre Tigre”

  1. alkoholikairnieksai Says:

    heh, prajuokinai :) bet katę padovanot buvo puikus sprendimas. pamatysi, kaip pamils ją mama :)

  2. alkoholikairnieksai Says:

    heh, prajuokinai :) bet katę padovanot buvo puikus sprendimas. pamatysi, kaip pamils ją mama :)

  3. fo|cus Says:

    keturkojis radiatorius :) tik beda, kad vaiksto, kur nori ir kada nori :)

  4. fo|cus Says:

    keturkojis radiatorius :) tik beda, kad vaiksto, kur nori ir kada nori :)

  5. gofuckit Says:

    kaip miela skaityt buvo :D

  6. gofuckit Says:

    kaip miela skaityt buvo :D

  7. moksliukesdienorastis Says:

    Skaityti tikrai buvo smagu :) Ir labai miela katytė, įsivaizduoju kaip smagu šalia tokios miegoti.

    O mama pripras. Visada pripranta ir paskui nebeįsivaizduoja gyvenimo be to gyvūnėlio :]

  8. moksliukesdienorastis Says:

    Skaityti tikrai buvo smagu :) Ir labai miela katytė, įsivaizduoju kaip smagu šalia tokios miegoti.

    O mama pripras. Visada pripranta ir paskui nebeįsivaizduoja gyvenimo be to gyvūnėlio :]

  9. pūkelis Says:

    Tigre Luka. Nu jo.
    Iš tikrųjų tai supermiela, kad padovanojai katinėlį mamai, dabar bus šilčiau jūsų namuose;)
    bet nu, Tigrė Luka.

  10. pūkelis Says:

    Tigre Luka. Nu jo.
    Iš tikrųjų tai supermiela, kad padovanojai katinėlį mamai, dabar bus šilčiau jūsų namuose;)
    bet nu, Tigrė Luka.

  11. vynousmirth Says:

    o aš dabar labai labai norėčiau, kad kas nors man padovanotų šuniuką, nes jau kokie penki metai, kai vienintelis gyvūnas mūsų namuose yra senas mamos katinas, kuris tik miega ir ėda, ir kurio gražiu oru nepavedžiosi po parką.

    linksmas įrašas;)

  12. vynousmirth Says:

    o aš dabar labai labai norėčiau, kad kas nors man padovanotų šuniuką, nes jau kokie penki metai, kai vienintelis gyvūnas mūsų namuose yra senas mamos katinas, kuris tik miega ir ėda, ir kurio gražiu oru nepavedžiosi po parką.

    linksmas įrašas;)

  13. deathblow Says:

    pūkeli, nesusireikšmink ;)

  14. deathblow Says:

    pūkeli, nesusireikšmink ;)

  15. pūkelis Says:

    per vėlu;)

  16. pūkelis Says:

    per vėlu;)

  17. Vytas Says:

    Mes savo katina kazkaip pavadinom Emiliu, keistas vardas katinui, bet visai prilipo :) Net nezinau kaip taip gavos ir kas sugalvojo..

  18. Vytas Says:

    Mes savo katina kazkaip pavadinom Emiliu, keistas vardas katinui, bet visai prilipo :) Net nezinau kaip taip gavos ir kas sugalvojo..

  19. vytee Says:

    Jau katinukui vardą kaip dukrelei rinkot :) Linkiu, kad užaugtų sumani ir draugiška katė. Bet [Tigrė] Tūla būtui gariausiai, mano kuklia nuomone :)

  20. vytee Says:

    Jau katinukui vardą kaip dukrelei rinkot :) Linkiu, kad užaugtų sumani ir draugiška katė. Bet [Tigrė] Tūla būtui gariausiai, mano kuklia nuomone :)

  21. Neblondine Says:

    Labai mielas kaciukas ;)

  22. Neblondine Says:

    Labai mielas kaciukas ;)

  23. Mindaugas Says:

    Šeimoj turėjom šunį, kurį vadinom Tigrium. Kai jo gyvenimo dienos pasibaigė ir įsigijom kalę, ją vadinom Tigre. Toks labai limpantis vardas, kuriuo patogu vadint belenkokį augintinį.

  24. Mindaugas Says:

    Šeimoj turėjom šunį, kurį vadinom Tigrium. Kai jo gyvenimo dienos pasibaigė ir įsigijom kalę, ją vadinom Tigre. Toks labai limpantis vardas, kuriuo patogu vadint belenkokį augintinį.

Parašykite komentarą

