2011.04.19

Sapnavau kad esu paskaitoje mums dabar dėstomas naujas dalykas aplink mane labai daug nepažįstamų žmonių toks jausmas kad visi jie yra istorikai dėstytojas irgi nematytas jis pasakoja kažką ir tada liepia kitai paskaitai pasiruošti kažką iš mitų ir legendų srities.

Grįžęs namo aš randu žurnalą „Žmonės“ pradedu skaityti jį randu straipsnį apie actekus galvoju šitas straipsnis puikiai tiks pasiruošti paskaitai skaitau straipsnį perskaitau tada randu kitą straipsnį apie krepšininką A. Karnišovą ir jo buvusią žmoną skaitau jį Karnišovo nuotraukos labai didelės o jo buvusios žmonos labai mažos nebuvo jo žmona labai graži galvoju žiūrėdamas į jos nuotraukas tada aš sužinau jog jie dar ir dabar nežino kodėl išsiskyrė tikras vargas galvoju.

Po to skaitau straipsnį apie turtuolių atostogas kažkokia pora pasakoja kaip jie nusipirko kelionę į JAV ir ten jie pateko į tokį jaukų viešbutį kuriame visi jų norai buvo tenkinami jie važinėjo Ferrari automobiliais gėrė brangiausius šampanus aplankė daug vietų ir visa tai buvo įskaičiuota į viešbučio kainą. Beskaitydamas tą straipsnį aš patekau į tą viešbutį radau save sėdintį prie židinio šalia buvo daug paauglių jie visi nuobodžiavo kol jų tėvai tūsinosi prabangoje aš išėjau į lauką viešbutis stovėjo ant kalno šlaito lauke sutikau klasiokų būrį jie visi ruošėsi eiti žaisti krepšinio aš irgi gavau pasiūlymą žaisti bet man buvo iškart pasakyta jog jeigu aš žaisiu tai kažkas iš jų negalės žaisti aš norėjau žaisti bet nenorėjau atimti iš kažkieno progos pažaisti juolab visi dabar mes suaugę ir krepšinį žaidžiam labai retai taigi aš atsisakiau su jais žaisti bet vis tiek kažkas mane apšaukė egoistu ir jie visi nuėjo o aš nuėjau į kitą pusę. Viešbutį juosė tvora mačiau už jos einančią motiną su kūdikiu ant rankų priėjau arčiau motina verkė tai buvo paauglė pasidomėjau ar jai viskas gerai ji pasakė kad visi viešbutyje iš jos juokiasi todėl jos tėvai liepė jai išeiti kad ji negadintų kitiems nuotaikos mes prisėdom ant kalno šlaito norėjau paimti ją už rankos ir pasakyti jog viskas bus gerai ir kad ji tiesiog turi lievus tėvus bet tada ji pati nusišypsojo nusišluostė ašaras ir už mūsų nugarų pradėjo šaudyti saliutai matyt kažkoks turčius iš viešbučio šventė savo gimtadienyje.

Iš straipsnio sugrįžau tada kai jau vėl sėdėjau paskaitoje dėstytojas vaikščiojo ir kažką darė palinkęs prie kiekvieno studento nujaučiau kažką negera pamačiau žurnalą ant savo stalo varčiau jį ir ieškojau straipsnio apie actekus bet vis negalėjau rasti radau straipsnį apie Karnišovą neradau straipsnio apie ypatingąjį viešbutį o dėstytojas vis artėjo link mano eilės pagaliau radau straipsnį apie actekus o tada

dėstytojas sako kažkam: kaip tai kiek reikėjo pasiruošt? sakiau kad reiks bent dviejų knygų tai reiškia raštu turrėjo būti parašyta apie 23 lapai

visi pradėjo bruzdėti tarpusavyje kur tai matyta jog pasiruošimas turėjo būti raštu ir dar net 23 lapai visiška nesąmonė sėdžiu ir nežinau kas bus neparašiau nieko raštu žiūriu į dėstytoją matau jis dėvi lievą raudoną džemperį su baltom juostelėm su užrašu ENGLAND kažkada tokių džemperių buvo užgrūsti turgūs galima buvo nusipirkti įvairiausių spalvų su šalių pavadinimais BRAZIL GERMANY JAMAICA ARGENTINA ir pan. ir kaip jis gali būti dėstytojas jeigu dėvi tokią nesąmonę galvoju piktinuose dėstytojas vis labiau piktinasi studentais neįvykdžiusiais užduotis o aš staiga prisimenu jog sapnavau kad ieškojau sau tašės permetamos per petį bet neradau.

Žymos: , , ,

Parašykite komentarą

