2011.04.20

Sapne aš atsidūriau kažkokiam mažam kiemely su kažkokiais pažįstamais žmonėmis mes visi kalbėjom tada prie mūsų priėjo mano paskutinė buvusi mergina

ji šypsojosi ir sakė man: labas kaip gyveni

aš sakiau jai: labas neblogai o tu kaip

Ji vis toliau šypsojosi ir merkė man akį ir aš nežinojau kaip visa tai suprasti

po to ji sako: neatsigaunu po vakar sdfsghdasd

sakau: po ko?

ji šypsosi ir sako: neatsigaunu po vakar sdfsghdasd

Aš niekaip negaliu išgirsti to žodžio

sakau jai: po vakar gėrimo ar avarijos

ji juokiasi ir sako: avarija avarija gėriau vakar

Nelabai vis tiek suprantu ar ji vakar gėrė ir šiandien pagirioja ar vakar pateko į avariją ir todėl yra tokia nesuprantama o blogiausia kad ji ir toliau šypsosi ir žiūri man tiesiai į akis prieina prie manęs atsuka man nugarą prisiglaudžia prie manęs aš uždedu savo dešinę ranką jai ant peties o kad jau nežinau kur dėti kairę tai leidžiu sau uždėti ją jai ant liemens taip stovėdami mes ir kalbam aš bandau atrodyti linksmas ir gerai nusiteikęs maža kas gali šiandien nutikti.

Vėliau mes atsiduriam kažkokioj kavinėj ar bare senamiestis šlapias ir purvinas bet staiga aš prisimenu kad man šiandien diplomų įteikimai kad palikau mamą kažkur universitete ir pažadėjau greit grįžti bet taip ir negrįžau skambinu mamai telefonu bet ji neatsiliepia suprantu jog užpyko ir kad išvažiavo į Alytų labai susikremtu prisimenu kad palikau mamą kažkokioj kavinėj netoli universiteto bėgu į kavinę palikęs paskutinę merginą kitoj kavinėj bet pribėgęs kavinę matau ilgą kunigų ir kitų šventikų procesiją jie eina į tą kavinę suprantu jog kažkas garbus mirė todėl dabar ir vyksta ši procesija bandau užlįsti prieš kunigus ir patekti į kavinę bet man nepavyksta tada grįžtu atgal į kavinę kurioje buvau su paskutine mergina vietoj jos randu savo fainiausią klasiokę

ji sako: aš tau padėsiu surasti mamą

Tada mes išeinam ieškoti mano mamos vaikštom iš kavinės į kavinę užeinam į viešbučius bet labai daug įstaigų neveikia jau temsta visai sutemsta senamiestis vis dar šlapias ir purvinas staiga aš prisimenu jog kažkur dingo mano paskutinė buvusi mergina ir kad palikau savo kuprinę kažkurioj kavinėj taigi mes grįžtam į jau aplankytas kavines visos jos užsidarę bet mums pasiseka ir mes surandam kavinę kurioje palikau kuprinę ten žmonės malonūs nors padavėjų nėra ir administracijos nėra tik vyrukas ir mergina iš virtuvės likę jie mums padaro po kokteilį ir palinki sėkmės.

– – –

Pavasarį aš vis arba susapnuoju paskutinę merginą, arba apie ją pagalvoju. Šiandien kaip tik pažiūrėjau jos foto feisbuke, buvo įdomu ar ji pasikeitusi, bet naujų nuotraukų nebuvo, tai mačiau ją vis dar su dredais. Žiūrėdamas jos foto pasijutau tarsi vagis, kuris bando atgauti atmintį. Nes iš tiesų man tiek nedaug beliko tos merginos atmintyje, kad net nejauku.

Nežinau, kodėl taip atsitiko, bet dalykai, kuriuos apie ją anksčiau prisimindavau, dabar labai nuvalkioti atrodo, niekuo neypatingi: jos visada dėl darbo šiek tiek nudaužyti nagai; gražūs batai, kurių ji niekada neužsidėjo (nes ji visada turėjo daug kitų porų batų), bet kuriuos matydavau kaskart, kai tik pas ją užeidavau; jos šypsena, kai pas ją užeidavau; kartais – keistas žvilgsnis besimylint; jos nuolankumas, apie kurį tiek daug galvodavau anksčiau, bet kurio taip ir neperkandau; pomėgis žiūrėti siaubo filmus.

Normalu, kad dalykai užsimiršta arba tampa nebeįdomūs ir neaktualūs laikui bėgant, tačiau jos atveju tai greičiausiai susiję su mano nusivylimu pačiu savimi. Kad nesistengiau užtektinai ir nebuvau jai toks, koks buvau kitoms. Kad melavau, norėdamas surasti laiko sau vienam, ir po to net nesijausdavau blogai. Ir kad galų gale supratau, jog nesu užtektinai suaugęs ir atsakingas, kai ji vieną dieną susimąstė apie perspektyvą su manimi – turbūt tai ir yra svarbiausia priežastis, tas nevyriškumo išryškinimas.

Neturiu jai jokių priekaištų, o kai pagalvoju apie ją, visada palinkiu jai sėkmės. Ji visada sužadina manyje kažkokį gerumo, dosnumo jausmą. Kad ir kaip bebūtų, žinau, jog tikrai nenorėčiau pamatyt jos su kitu, kad ir kiek laiko praėję būtų. Ir tai tik dėl jos grožio, kad ir kaip keista man tai yra pripažinti. Iš tiesų visa, kas tarp mūsų įvyko, buvo dėl jos grožio – aš negalėjau nepabandyt pasiekt jo.

Žymos: , , , ,

4 atsakymai to “2011.04.20”

  1. Raminta Says:

    Labai. Net.

  2. Raminta Says:

    Labai. Net.

  3. Ina Says:

    Kažkaip užkabino, patiko. ;)

  4. Ina Says:

    Kažkaip užkabino, patiko. ;)

Parašykite komentarą

