Trys Moterys

-įsilaužimas-

Autobuse sėdžiu už jos, pastebėjau ją dar prieš įlipant – buvo su labai gražia suknute.

Ankstyvas saulėtas rytas, daugelis keleivių snaudžia. Lango atvaizde matau gražiai krentančius plaukus ant jos veido, jos gražias rankas, laikančias knygą. Stebėdamas ją jaučiuosi labai ramus. Norėčiau, kad tos miegančios rankos suimtų mano veidą.

Išlipęs Vilniaus autobusų stotyje žvilgsniu palydžiu ją stebėdamasis jos kojų tiesumu.

– – –

-įtariamasis-

Mergina, stovinti autobusų stotelėje, netikėtai pagauna mano skubantį žvilgsnį – viskas tik dėl jos ryžų garbanotų plaukų –, todėl aš suku akis į šalį, bet čia pat ir vėl grįžtu į ją: ji vis dar mane stebi.

– – –

-kaltinamasis-

Paskutinioji nežino, ką aš apie ją galvojau, kai buvau pirmakursis ir antrakursis. Tą patį galvojau ir trečiame kurse – kad noriu praskėst jos šlaunis virtuvėj ant stalo. Negražiai galvojau, bet taip jau būna, ypač su tomis, kurių seksualumas yra labai sunkiai paaiškinamas: ji visai ne mano skonio, o iš šono žiūrint į ją ji primena berniuką – trumpi plaukai, sportbačiai, bet vis tiek jaučiu jai tą keistą seksualinę trauką.

Dabar mes dalijamės patirtimi apie bakalaurinio darbo rašymą. Jos balsas malonus ir nosis labai graži (tokia beveik tiesi tiesi, bet atidžiau pažiūrėjus pamatai, kad ne visai tiesi), man net darosi nemalonu dėl savo ankstesnių minčių apie ją, jaučiuosi jai prasikaltęs.

Vėliau ji pavaišina mane cigarete, taip ir nežinodama, ką aš galvodavau trejus metus, kai tik išvysdavau ją. Atsisveikindami palinkim vienas kitam sėkmės. Eidamas namo galvoju, ar ji dar draugauja su tuo vaikinu, su kuriuo ją kartais matydavau. Greičiausiai jau nebe.

Žymos: , , , , ,

12 atsakymai to “Trys Moterys”

  1. Raganaite Says:

    Kodėl aprašei tik tris?

  2. Raganaite Says:

    Kodėl aprašei tik tris?

  3. deathblow Says:

    visos trys apima vieną savaitę, ir visos trys tikrai sukėlė stipresnius jausmus.

  4. deathblow Says:

    visos trys apima vieną savaitę, ir visos trys tikrai sukėlė stipresnius jausmus.

  5. sraige Says:

    Man patiko kiekvieno pasakojimo pavadinimai. Kažkokio šarmo duoda.

  6. sraige Says:

    Man patiko kiekvieno pasakojimo pavadinimai. Kažkokio šarmo duoda.

  7. fever Says:

    Tavo bloge visi įrašai susiję su moterimis dvelkia kažkuo ypatingu ir skaitant vis pagaunu save galvojančią, kad norėčiau, jog kam nors kiltų tokios mintys apie mane.

  8. fever Says:

    Tavo bloge visi įrašai susiję su moterimis dvelkia kažkuo ypatingu ir skaitant vis pagaunu save galvojančią, kad norėčiau, jog kam nors kiltų tokios mintys apie mane.

  9. deathblow Says:

    fever > tavo komentaras pakėlė nuotaiką ;)

  10. deathblow Says:

    fever > tavo komentaras pakėlė nuotaiką ;)

  11. Žalios Mėtos Says:

    Įdomiai :). +2 :)

  12. Žalios Mėtos Says:

    Įdomiai :). +2 :)

Parašykite komentarą

