Pagalvojimai

Dainininkė Ellie Goulding turi žavią nosį.

– – –

Supratau, į ką panaši ta leidybininkė iš ilgos penktadienio šventės. Į Liv Tyler, kuri vaidino vienam super paprastam, neįpareigojančiam filme, Empire Records.

– – –

Šiandien su kaimyne-grupioke išėjom pabėgiot. Bėgiot planavau turbūt daugiau nei prieš metus. Kažin ar yra dar darbų, kurių taip ilgai nepradėjau daryt? Turbūt yra: susitaikyti su tam tikrais žmonėmis, atsiprašyti jų, jiems atleisti, išsiųsti vieną laišką, surimtėti, atrodyti vyriškiau, o svarbiausia – mąstyti atidžiau. Tai reiškia neprigalvoti to, ko nereikia, ir viską vertinti šiek tiek pragmatiškiau. Bet pala, ar tai reiškia, kad planuoju tapti tokiu žmogumi, kokių bandau išvengti? Logika ir pragmatiškumas niekada nebuvo mano pusėje; bet o kas norėtų susieti gyvenimą su tokiu atitrūkusiu vaikinu, koks kartais esu?

Vis dar turiu (turbūt rimtų) problemų dėl vyriškumo, tam tikrų stereotipų ar kažko panašaus.

(Baisu pagalvot, kad jeigu dalykai tinkamai nesusiklostys, tai ateis diena, kai turėsiu pripažinti, jog toks, koks esu, aš niekam nereikalingas. Kas tada? Pralaimėjimas. Aš taip nepratęs prie jų.)

– – –

Man reikia būti žaviu, o dar geriau būtų – nuostabiu. Kartais taip norisi, o neišeina: plaukai ne taip stovi, svarbią dieną netinka visi megztukai ar džemperiai, kaip tyčia išsipurvini gražiausius džinsus, arba negali apsirengti per plonai, nes lauke atvėsta oras, o dar spuogas ant veido atsiranda..

O vat kai esi išgėręs, tai nesirūpini kaip atrodai. Maža to, kalbi visokius vėjus, ir – ir ką? – ir be galo patinki kokiai nors merginai (aišku, irgi šiek tiek išgėrusiai). Net nesistengi, o esi žavus iki plaukų šaknų galiukų.

Kartais pasitaiko, kad esu kur nors ir pamatau, kad galiu. Ką galiu? Užkalbinti dėmesį patraukusią merginą, nes pajutau jos dėmesį; užkalbinti ir likti tinkamai suprastas; užkalbinti, prikalbėti vėjų vien todėl, kad galiu tai daryti ir nesirūpinti dėl pasekmių. Kartais taip darau, kartais – ne. Pastebėjau, jog jeigu mergina patraukė mano dėmesį ir aš kažką pagalvojau daugiau nei kad „ji graži”, tada viskas eina veltui, ir mano šaunumo skydas pradeda byrėti prieš tą merginą. Nes aš jau būnu pagalvojęs apie kažką gražaus su ja, nes jau būna gimusi mintis, ir ta mergina pereina į mergaičių tipą, ir galvoje atsiradusi maža tikimybė, kad iš tiesų gali nutikti kažkas gražaus, mane pradeda neraminti. Net jeigu visgi pradedu kalbinti tokią mergaitę, vis tiek būnu kažkoks ne toks. Daug geriau, kai užkalbini dėmesį patraukusią merginą, o kitą dieną supranti, kokia ji nuostabi mergaitė buvo. Tada belieka tikėtis, kad jai buvo smagu su tavim pakalbėt (paflirtuot? tebūnie), ir kad kitą kartą sutikęs ją jausiesi stipresnis, aukštesnis.

Taip, aš kartais gailiuosi, kad neišnaudoju pilnai gerų progų, bet nenatūralumas man nelabai gali duoti ką nors gero.

Dieve, aš dar jaunas, o jau taip seniai esu per daug rimtas, kai reikalai pradeda suktis apie santykius. Ar tai išgydoma?

Žymos: , , , , , , , , ,

4 atsakymai to “Pagalvojimai”

  1. alkoholikairnieksai Says:

    :)
    o aš savaitę rodžiaus visiems blaiva ir tai mane neramina.

  2. fever Says:

    Cha, iki pirštų galiukų pažįstamas jausmas. Jeigu yra žmonių, prieš kuriuos norisi atrodyt be penkių minučių tobulai, tai būtinai sutinki juos su “nepriekaištinga” katik iš lovos ševeliūra, uždususi po aerobikos ar šiaip tokia nežavi, kad net save veidrody galėčiau išgąsdinti. Karma, ne kitaip :D
    p.s. dėl panelės nosies, tai tu vienas iš nedaugelio žmonių, kuriuos žavi kuprelės. Mano dėmesį vaikinai su kreivom/kumpom nosim irgi dažniausiai patraukia:)

  3. matrica Says:

    Man irgi labai patinka nosys su kuprele!!

  4. RagaNaite Says:

    Raminkis tik, esi nuostabus :)

Parašykite komentarą

