Shift

Praėjus kuriam laikui aš pradedu mąstyti kiek kitaip. Akys ir protas suranda bendrą kalbą, jeigu tik leidi jiems garsiai padiskutuoti apie merginą ar merginas. Galėčiau taip dažniau, bet ką padarysi – esu greitai susižavintis, ramiai atslūgstantis.

Kai buvau paauglys, turėjau daugiau pykčio ar nusivylimo dėl visko, negu dabar. Jausmai būdavo tokie pilni, atrodydavo, kad net per kraštus veržiasi, pasiekia piką, ir tik tada pamažu ateina nusiraminimas – po mėnesio, po metų. Visi susižavėjimai atrodė tikros meilės, visi nepavykę susižavėjimai atrodė mirtini patirties skauduliai. O dabar nebėra nei noro, nei laiko pykti ar ilgai jaustis nusivylusiu. Paleisti merginą iš minčių (ar širdies, jeigu spėjai leisti jai ten pakliūti) yra kur kas lengviau nei anksčiau. Racionalūs jausmai, logiški. Kartais, aišku, atitrūkstu nuo racionalumo, bet tai darau tik tam, kad tikrai viską išsiaiškinčiau. Išsiaiškinęs nurimstu arba džiaugiuosi – pastaruoju metu tik nurimstu.

Kartais man gaila tam tikrų pasimetusių merginų, bet tuo pačiu metu ir negaila. Kartais noriu jas išgelbėti, kartais – pasinaudoti jų pasimetimu. Viskas visada baigiasi tuo, kad lieku nei išgelbėjęs, nei pasinaudojęs jomis. O šiandien eidamas iš Rimi pagalvojau, jog tikrai gali būti, kad aš ilgą laiką bijau rimtai įsipareigoti kokiai nors merginai. Mano suvokimas apie draugystę ar meilę jau yra gana sudėtingas ir galima drąsiai sakyti, kad neblogai iškreiptas. Net nežinau, ar galėčiau būti toks, koks kažkada buvau atsidavęs ir rūpestingas, tačiau vis tiek tą save, tokį atsidavusį ir rūpestingą laikau lyg kokiu idealu, būsena, kurią ateityje turėčiau pasiekti. Keista, kad man atrodo, jog aš, augdamas, santykiuose turėčiau būti toks, koks buvau kažkada. Normalu, jog augdamas keičiuosi, todėl logiška, kad ir mano požiūris yra kitoks į draugystes/meiles, bet ką aš žinau. Galbūt man reikia laiko susitaikyti su tais pasikeitimais, pripažinti, kad aš mylėjau, ir kad vis dar galiu mylėti, tik jau kitaip.

Būk gera – atrodyk rytoj negražiai, nesišypsok ta savo nuostabia šypsena, neišsiduok, kad tau patinka tai, kas patinka man, ir nesužavėk manęs.

– – –

vijokliai parašė gražų eilėraštį man aktualia tema.

Žymos: , , , , , , , , ,

6 atsakymai to “Shift”

  1. matrica Says:

    Nežinau, gerai tai ar blogai, bet kaip su amžiumi atbunka visi pojūčiai, skonio receptoriai ir kas iš pradžių atrodė aštru, daug valgant tapo nebe aštru, tai ir su įsimylėjimu: gali patikti žmogus, būti gera su juo, bet tą išvirtimo iš koto jausmą vos tik jį pamačius su amžiumi patirti darosi sudėtinga. Kaip nebepakartosi būsenos, kuri aplanko pirmą kartą išgėrus, tai nebepakartosi būsenos, pirmą kartą įsimylėjus. Manau :)

  2. colombo Says:

    Deathblow, tikiuos nesupyksi už keletą mano pastebėjimų.
    Jei teisingai pagavau tavo minčių vingius, tai darau išvadą, jog tau šiuo metu (o gal ir jau seniau), trūksta tikro jausmo. Tokio, kuris truputį sušeikintų tavo pasaulėlį. Dabar susidaro vaizdas, jog tu priimi tokio kaip ir atsiskyrėlio, teisėjo vaidmenį. Į tokį vaidmenį dažnai įsijaučia vaikinai ilgai neturėję merginos arba turėję kokius vienus santykius, kurie truko šimtą metų, bet baigėsi. Į panas žiūri šiek tiek iš aukšto: tas, kurios turi kokį neigiamą bruožą, kur tau nepatinka, iškart nurašai, o prie tų, kurios tave traukia, bijai prieiti, o paskui surandi kokį nors pasiteisinimą. Skambės keistai, bet tavo vietoje skirčiau daugiau dėmesio pačiam sau. Kiek suprantu, baigei bakalaurą, tai dabar turi marias laiko realizuot save įdomioj veikloj.
    Šiaip man patinka tavo įrašai. Nuoširdūs tokie

  3. deathblow Says:

    matrica > labai geras palyginimas su pirmuoju prisigėrimu ;)

    colombo > ačiū už taiklų komentarą. kad ir kaip bebūtų, nerašau bloge visko visko, todėl negaliu atsakyti į tavo komentarą pilnai ir plačiau paaiškinti kaip aš žiūriu į merginas, ką galvoju apie tas su trūkumais ir tas, kurios traukia; iš tiesų mane visada traukė ir traukia daugiau ar mažiau problematiškos, net nežinau, kodėl (iš tiesų žinau ;)). dėmesio sau pačiam skiriu užtektinai ir kartais tikrai per daug, todėl man jau yra atsibodę save analizuot. šiuo metu stengiuosi surasti naujos veiklos, ir kol kas negaliu skųstis, kad sekasi blogai.

  4. freerolininko partneris Says:

    matrica, tiesos yra.

  5. Darius Says:

    totally weird – vis dar rašai. Atsimenu, skaitydavau prieš kokius penkis metus, toliau sėkmingai. Čia Darius a.k.a. bored, kadaise rašinėdavau nesąmones visokias blog’e irgi.

    Anyway, cheers

  6. deathblow Says:

    labas, bored. pamenu tave – tu klausei Deftones, o po to žaidei Lineage’ą ir dar buvai susižavėjęs kažkokia pana ;) sėkmės ir tau.

Parašykite komentarą

