Piktumai. Gerumai.

Savaitgalį Alytus buvo toks tuščias. Nežinau, ar kada nors mačiau tokį tuščią miestą. Net šeštadienį centriniam parke nebuvo žmonių.

– – –

Tadas jau užsisakė bilietą į Deftones koncertą, reiškia galiu nustot nerimaut, kad tokiam svarbiam koncerte neturėsiu artimo draugo šalia.

– – –

Važiuodamas su buvusia klasioke ir jos vaikinu iš Alytaus į Vilnių, klausausi kaip jie pykstasi. Jie jau virš septynerių metų kartu, ir matydamas jų nepagarbą vienas kitam, aš eilinį kartą mąstau apie pagarbos svarbą. Kita vertus, esu idealistas, todėl man nesuvokiama, kad mažesni ar didesni barniai nebūtinai yra porų pasaulio pabaiga ;)

– – –

Grįžęs į Vilnių įžengiau į bendrabučio kambarį ir nuotaika dar labiau pablogėjo. Mano nauji kambariokai yra netvarkingesni net ir už mane, o aš tikrai nesu tas, kuris gali būti palaikytas tvarkingu. Blogiausia, jog aš tingiu jiems viską aiškint ar su jais pyktis dėl tvarkos, nes nenoriu po to gyventi įtampoj tarp jų (labai sunkiai pernešu įtampą). Be to, kad jiems nėra skirtumo, kur panaudoti stalo įrankiai yra dedami, jie dar ir šiaip yra draugeliai-grupiokai, tai pradėjus su jais nesutarti, viskas gali baigtis tuo, jog vieną dieną grįšiu į kambarį ir rasiu jų visus panaudotus stalo įrankius padėtus ant mano lovos ;) Būtų super blogai, turėčiau pripažinti tų kaimiečių pergalę ;)

Šiaip bandau būti jiems tolerantiškas. Kai buvau pirmam kurse ir vasario vidury atsikrausčiau į bendrabutį, buvau panašus į juos – žaidžiau kompu ir per daug nesirūpinau tvarka savo erdvėje. Kad ir kaip bebūtų, nesugebu žiūrėti pro pirštus į jų netvarką. Maža to, jog mane dabar daug kas erzina, dar ir jie neprideda nieko gero.

– – –

Jau ieškau buto, kuriame gyvensiu su buvusiu kambarioku. Žiūrinėju daugiausiai Antakalny ir Žirmūnuose – ten, kur nemažai žalumos. Jeigu kas nors turit ką pasiūlyt, parašykit.

– – –

Vakar gavau raminantį laišką. Maža to, kad tokie laiškai visada paglosto savimeilę (tiksliau nusakyti neįmanoma ;)), dažniausiai jie būna adoruojamojo pobūdžio. O vakar buvo toks raminantis, jaukus – vietoj ir laiku, kaip tik tada, kai kažko tokio ir reikėjo.

Šiandien prabudau, nusišypsojau ir nuėjau maudytis. Vakare eisiu pabėgiot.

Žymos: , , , , , , , , , ,

Parašykite komentarą

