Surasti Karūną

Buvau susitikęs su leidybininke: pasėdėjom, išgėrėm alaus, maloniai pakalbėjom, atsisveikinom.

– – –

Šią savaitę iš dviejų merginų išgirdau įdomų pasakymą, kai bendravau su jomis draugysčių/santykių temomis. Abi užsiminė, kad jos yra tiesiog nesutvertos rimtiems dalykams; arba joms taip tiesiog atrodo, nes iki šiol nėra ilgai ir rimtai draugavę?; arba matydamos stereotipinių santykių pavyzdžius masinėje kultūroje jos suvokia, kad jos taip negalėtų, arba joms tai nepriimtina? Man tai nuskambėjo labai įdomiai, nes pastaruoju metu man ir pačiam pradeda atrodyti, jog esu netinkamas rimtiems santykiams. Be to viena iš merginų paminėjo kitą problemą – kai pradėjus su kuo nors draugauti, reikia dalintis savimi su kitu žmogumi, t.y. tavęs tau pačiam lieka kur kas mažiau nei anksčiau. Anksčiau aš visai nebijojau to atsidavimo kitam žmogui, bet kai kartą pasijutau kenčiantis dėl to, tai vėliau, būdamas su kitomis merginomis, ėmiau teikti didelę svarbą savo laisvei: stengiausi surasti idealų santykį tarp buvimo su kitu žmogumi ir buvimo su savimi pačiu.

Ar gali būti, jog vis daugiau žmonių (tiek moterų, tiek vyrų) jaučiasi esantys netinkami meilei/draugystei, nes tai, kokia meilė/draugystė mums yra rodoma, visai neatitinka realybės?

– – –

..todėl aš pradedu galvoti, kad protingiausia, ką galiu daryti šiuo metu, tai atsiduoti įvykių eigai, veikti tai, ką noriu veikti, nustoti dairytis ir tikėtis, paprasčiausiai gyventi, nes būtent paprasto gyvenimo patogumas man užaugina sparnus, aš tampu didelis, ir tik tada sugebu įsileisti stebuklus į savo gyvenimą. Kol nesijaučiu užtikrintas dėl to, kad užsiimu svarbiais dalykais, tol esu lievas; jeigu pagalvoju „ai, esu kažkoks ne toks”, tai reiškia, kad esu tikrai kažkoks ne toks ir vargu ar galiu gerai jaustis. Veikla, kad ir kokia nereikšminga ji gali pasirodyti kitiems, suteikia pasitikėjimą savimi, jeigu tik ji teikia man džiaugsmą. Ir jeigu aš kam nors pasakysiu „gyvenu nelabai, nieko nedarau”, tai tas žmogus turėtų man skelti antausį ar spirt į šikną, nes kai pats nieko nedarai ir bandai guostis, tai yra super lieva ir negarbinga.

– – –

Vakar skambino skvoterė, maloniai pakalbėjom. Ji klausė gal galiu pasiūlyti jai ką nors veikti, ir aš pasiūliau jai sekti žmones ;) Maždaug dvi-tris savaites mano galvoje mezgasi idėja rašyti trumpą ar kiek ilgesnį tekstą apie žmogų, kuris sekė kitą žmogų (ar kitus žmones), ir kas iš to išėjo. Dar visko aiškiai neapgalvojau, bet numanau, kad tai bus šiek tiek absurdiškas tekstas. Tik nežinau, ar daryti absurdiškai juokingą, ar tokį labiau mistifikuotą. Labiausiai bijau to, kad nesugebėsiu perteikti absurdo linksmai, nes, na, aš nemoku linksmai rašyti.

– – –

Šįryt prabudęs pagalvojau, kad ką jau ką, bet savo grupiokių kompaniją tai labai myliu. Žinoma, kiekvieną grupiokę iš tos kompanijos myliu skirtingai, bet myliu visas. Sunku ir pagalvot, jog dabar su jomis daug rečiau matysiuosi, o kai kurios išvažiuos į užsienį nežinia kuriam laikui.

Žymos: , , , ,

2 atsakymai to “Surasti Karūną”

  1. pūkelis Says:

    moki tu linksmai rašyt. bent jau juokingai tai tikrai;)

  2. Aistė Says:

    sveikas. čia kątik atsiverčiau tavo blogą ir perskaičiau kelis paskutinius įrašus. tu labai įdomus, nežinau, turbūt ta gerąja prasme. žavi tavo merginų baimė/meilė. arba nieko nesupratau.

Parašykite komentarą

