Tavo Liemuo

(daina fonui)

Norėčiau, kad dabar mane kas nors nufotografuotų. Sėdintį ant grindų padėto lovos čiužinio, nugara atsirėmusį į sieną. Apsuptą šviesos, nuostabios šviesos.

Už lango lyja, šviečia saulė, vėjuota ir ne, o aš šitam bute vaikštinėju iš kampo į kampą, atlikdamas mažus veiksmus. Virtuvėje virdulį perkeliu nuo stalo prie dujinės viryklės, savo knygų lentynoje sukeičiu dvi knygas vietomis, grįžtu į virtuvę ir išplaunu vieną nešvarią lėkštę, nes tik tiek nešvarių indų šiandien susikaupė.

Man patinka šiuo metu padidėjęs gyvenamasis plotas, tas erdvumo jausmas, žinojimas, kad už sienos esanti teritorija priklauso man, o ne kam nors kitam. Alytuje mano namuose yra keturi kambariai, ir kartais aš tiesiog vaikštau po juos, nes man tai patinka, o Vilniuje tokios erdvumo laisvės niekad neturėjau, taigi dabar jaučiuosi labai atsigavęs. Šaunu, kad galiu skaityti knygą savo kambaryje, balkone, virtuvėje. Kai gyvenau bendrabutyje, visi turėjom po stalą kambaryje, ir tasai stalas buvo tavo virtuvė ir tavo mokymosi vieta, ir laisvalaikio vieta – viena vieta viskam, todėl dažnai nejučia mokslai pavirsdavo laisvalaikiu; dabar aš net mėgaujuosi valgymu – ryte sėdžiu šviesioje virtuvėje ir valgau, ir jaučiuosi labai gerai. Kadangi šiandien buvo nedarbo diena, tai pirmą kartą pietus valgiau virtuvėje. Ir buvo taip pat gera: toks paprastas ramus valgymas, koks anksčiau buvo įmanomas tik namuose Alytuje.

Dar būtų šaunu kas rytą turėti po šviežią laikraštį, bet kol kas finansinė padėtis to neleidžia padaryti.

Norėčiau, kad dabar mane kas nutofografuotų. Tokį ramų, šviesų, atrodo, susitaikiusį su tam tikrų dalykų neišvengiamumu. Tai būtų pati gražiausia mano fotografija.

Šiandien daug mąsčiau apie jas visas – buvusias, nesamas, sudievintas, mylėtas ir nemylėtas. Tas, kurias teko pažinti artimai, ir tas, kurios staiga atsirado šalia ir dingo beveik be pėdsakų – dabar jos visos šiandien perėjo mano mintyse; leidau sau prisiminti, nes užtikrintai jaučiau, jog šios mintys man nepakenks. Be to, jaučiau, kad artėja diena, kai man teks pagalvoti apie jas ir apie save su jomis, nes tokios dienos karts nuo karto ateina, o persikraustymas gyventi į naują vietą kaip tik paankstino būtinybę apgalvoti savo santykius su merginomis.

Pagalvojęs apie jas visas labai užsinorėjau pasimylėt. Nors greičiausiai užtektų ir turėt ką apkabint.

Dabar einu miegot, nes jau vėlu, o ir į darbą vis dar keliuosi 06:20.

Žymos: , , ,

14 atsakymai to “Tavo Liemuo”

  1. alkoholikairnieksai Says:

    džiugu už tave. ir laukiu pakvietimo į svečius ;)

  2. alkoholikairnieksai Says:

    džiugu už tave. ir laukiu pakvietimo į svečius ;)

  3. deathblow Says:

    pakvietimas bus ;)

  4. deathblow Says:

    pakvietimas bus ;)

  5. nimfomanas.eu | eroblogas.eu Says:

    Dar pamiršai paminėti, ką valgei ir kiek kartų padročinai

  6. nimfomanas.eu | eroblogas.eu Says:

    Dar pamiršai paminėti, ką valgei ir kiek kartų padročinai

  7. deathblow Says:

    nė karto nedročinau, bet turbūt tokiam putės vergui kaip tu tai yra nesuprantama ;)

  8. deathblow Says:

    nė karto nedročinau, bet turbūt tokiam putės vergui kaip tu tai yra nesuprantama ;)

  9. Reda Says:

    labai gražu, tokia ramybė ir labai vizualus tekstas, jeigu galima taip išsireikšti. :))

  10. Reda Says:

    labai gražu, tokia ramybė ir labai vizualus tekstas, jeigu galima taip išsireikšti. :))

  11. RagaNaite Says:

    Gražiai susiskaitė :)

  12. RagaNaite Says:

    Gražiai susiskaitė :)

  13. proz Says:

    pritariu Redai :) kažkokia pažįstama ir panaši dabar mano nuotaika (nors, deja, ir nepersikrausčiau kur nors)

  14. proz Says:

    pritariu Redai :) kažkokia pažįstama ir panaši dabar mano nuotaika (nors, deja, ir nepersikrausčiau kur nors)

Parašykite komentarą

