Šv. Stepono Burtai

Praeitas penktadienis pasitaikė vėl labai geras, labai panašus į užpraeitą.

Vakare su kambarioku ir buvusiu kambarioku išvažiavom į centrą išgert alaus. Nuėjom ant Barbakano, o ten tiek daug žmonių buvo, ir toks malonus šurmulys – iškart jauku ir gera pasidarė. Kadangi visi suoliukai buvo užimti, tai prisėdom ant kalno. Visai šalia mūsų sėdėjo didelė kompanija ir kažkas iš jų grojo gitara, ir dainavo, ir aš padėkojau Dievui už malonią aplinką.

Bet svarbiausia buvo vėliau, svarbiausia dar tik laukė. Buvo tikimybė, kad mes susitiksim su merginom iš praeito penktadienio – mano buvusia grupioke iš suomių kalbos ir jos drauge, kuri man taip įstrigo, su kuria tiek daug įdomiai prikalbėta buvo.

Vos baigėm gerti alų, kambariokas susisiekė su tom merginom ir sutarė, kad mes pas jas ateinam. Nuėjom į Vasaros terasą, buvo daug žmonių, žvalgiausi nekantriai ir labai greit pamačiau tą merginą iš šono. Ji sėdėjo su buvusia grupioke ir dar kažkuo. Pasirodo trečias žmogus buvo mano buvusios grupiokės mama ;) Ji gėrė vyną, o mes alų, ir mes visi kalbėjom kažką. Aš sėdėjau prie man patikusios merginos, bet nerimavau, ar jai ta buvusi grupiokė pasakė, kad ji man patinka, ar nepasakė, nes dar prieš išeinant iš namų kambariokas kalbėjo su ja ir leptelėjo “Povilas klausia, ar G. bus, nes ji jam patinka”. Jeigu ji ir žinojo, tai neišsidavė niekaip, ir bendravom paprastai.

Po to buvęs kambariokas išvažiavo namo, o mes nuėjom į Gorky barą, kuris man nekelia jokių simpatijų. Ilgai laukiau savo alaus, po to iškart išėjom į lauką, atsisėdom visi Pilies gatvėj. Viskas užsitęsė iki 04 ryto, ir, kaip ir praeitą penktadienį, mes su kambarioku lydėjom tą merginą namo. Eidami vėl pradėjom kalbėti rusiškai ir nusprendėm vėl užeiti į Hesburgerį; o po to užsukom į tą patį vijokliais apaugusį bromą, o po to, jau Šv. Stepono gatvėj, pasukom į tą patį siaurą bromą, perėjom jį visi kartu šnabdždėdamiesi, užlipom laiptais ir nuėjom į vaikų žaidimų aikštelę. Su ja pradėjom suptis, o kambariokas atsigulė ant čiuožyklos ir užmigo (jis užmiega bet kaip ir bet kur).

Pamažu švito, kalbėjom su ja apie visokius dalykus. Aš padariau klaidą papasakojęs kai ką, dėl ko ji po to klausė, koks mano blogo adresas, bet galų gale aš taip ir nepasakiau, nes. Perskaitys, pagalvos, kad įsimylėjau (o aš tik susižavėjau) ir jausis prie manęs nejaukiai po to – to niekam nereikia. Anksčiau visada visur iškišdavau savo blogą, lyg jis tikrai būtų vertas dėmesio; dabar atsikračiau noro ką nors sužavėti savo rašymu.

Po kiek laiko nusprendėm skirstytis, palydėjom ją per kiemą iki durų, ir jau tada aš jaudinausi ir nerimavau, nes nusprendžiau paprašyti jos telefono numerio, ir va tada viskas pasidarė kažkaip ne taip, kaip reikėjo, nes nors ji ir davė man savo numerį, bet aš jaučiausi išsidavęs per stipriai.

Dabar turiu jos numerį – ir ką? – ir nežinau, ką su juo daryti. Kaip niekad jaučiuosi neturintis jai ką parašyti, nors būdamas su ja aš noriu kalbėti ir klausytis jos visą amžinybę.

Ketvirtadienį su kambarioku eisim pas mano buvusią grupiokę, ir ta mergina ten bus. Įdomu, ar mes vis dar bendrausim laisvai? Jeigu bus gražiai apsirengus, tada man bus sunkiau; o pats irgi turiu sugalvoti, kuo apsirengsiu, nes ji jau mane matė su dviem (mano nuomone) gražiausiais marškiniais, tai negaliu vėl rodytis su tais pačiais ;)

I want to be much than more, while I watch you (© Deftones)

Žymos: , , , , , ,

10 atsakymai to “Šv. Stepono Burtai”

  1. alkoholikairnieksai Says:

    turi numerį nuo praeito penktadienio ir dar jai nieko neparašei ir niekur nepakvietei?:(( labai negražu iš tavo pusės. kam tada prašei, nesuprantu tokių vyrų poelgių, o tuo labiau jei tau ji patinka/patinka su ja bendraut.

  2. rednails Says:

    sutinku!

  3. arsonist's-prayers Says:

    ok, ok, parašiau!

  4. alkoholikairnieksai Says:

    tikiuos su atsiprašymu ;) vargšė mergaitė, aš nutuokiu, kiek ji visko prisgalvojo. na bent aš prisigalvočiau :D

  5. arsonist's-prayers Says:

    dabar 21:15, o ji dar nieko neatrašė. I hate myself and I want to die ;)

  6. n Says:

    aš visąlaik pagalvodavau, kiek tų minimų bloge pasiskaito apie save,o va :)

  7. arsonist's-prayers Says:

    ką reiškia tas “o va”?

  8. n Says:

    …ir pats parašei apie tai truputėlį. Kaip buvo (būdavo, sakydavaisi), kaip yra (nenori išsiduoti).

  9. arsonist's-prayers Says:

    a ;) iš pradžių, kai nepamačiau informacijos apie tave tavo bloge, net nusigandau, jog tu gali būti mergina G. ;)

  10. matrica Says:

    Aš tai žinočiau tavo blogo adresą dar iki to, kol būtum apie jį papasakojęs. Nieko nėra slapto, bet gal ne visi tokie smalūs ;)

Parašykite komentarą

