Apsakymai

Šiandien, kaip ir žadėjau, patalpinu čia du apsakymus. Parašiau juos abu trimis prisėdimais – pradėjau pavasario pradžioje, o baigiau vasarą; po to kaip niekad anksčiau ilgai tvarkiau ir taisiau tekstą. Abu apsakymai truputį mindfuck’iniai, bet kiek jie tikrai tokie yra – ne man spręsti. Svarbiausia, kad parašiau ne apie meilę ;)

Čia yra .pdf failas, paspaudę ant nuorodos pamatysit jį naujame lange. Arba galit spausti ant nuorodos dešiniu klavišu ir išsisaugoti failą savo kompiuteryje. Kadangi kai kam jau kilo problemų dėl .pdf formato ir lietuviškų raidžių nerodymo, tai čia yra wordinis failas.

Būtų įdomu sulaukti komentarų.

Žymos: , , , , ,

10 atsakymai to “Apsakymai”

  1. vonioje Says:

    perskaičiau pirmą (kol kas). nuotaika kaip Niujorko trilogijos, galvojau, kad mindfucko bus daugiau :))
    neblogai, bet tekstas man vietomis stringa, man atrodo, kad tau reikia gero redaktoriaus. bet nieko apie tai neišmanau :}

  2. arsonist's prayers Says:

    gali būt, kad su tuo žodžiu “mindfuck“ persistengiau. derėjo parašyti “fantastika“ ;)

    o “Niujorko trilogija“ man labai patiko, buvo net tokia nesveika nuotaika apėmus, kai ją skaičiau kažkada.

  3. matrica Says:

    Visai gerai susiskaitė. Aš, būdama šiaip tik literatūros mėgėja ir visai ne profesionali kritikė, turiu pastabą tik dėl vardų: o kodėl Česius su Steponu? Matai, pavyzdžiui jei aš rinkčiausi knygą paskaityti, tai aš neskaityčiau apie Česių ir Steponą, nes, nemoku paaiškinti, bet tie vardai kažkaip nedomina. Manau, herojų vardus reikia rinkti su tokia pat atsakomybe kaip ir vaikų vardus – kad nebūtų per “mandri“ ir kad nebūtų per nuobodūs. Nežinau, ar supratai, ką čia norėjau pasakyti :)

  4. arsonist's prayers Says:

    suprantu, kad vardai tokie “senoviški“, bet Steponas man be galo gražus. kai tik šovė mintis rašyti apie vieno žmogaus mirtį, tai iškart sugalvojau, jog žmogus bus Steponas. o Česius tai nežinau, kodėl, bet abu vardai yra iš to “senesnio“ laiko. sunku man su tais vardais..

  5. matrica Says:

    Matai, tu kaip ir rašai apie eilinius žmones, gyvenančius eilinį gyvenimą, o aš tokio kaip Česiau vyruko taip ir nepažįstu nė vieno, kurio vaikai dar būtų tokio amžiaus, kad su žmona pas močiutę važiuotų. Va jeigu jis būtų Giedrius, visas apsakymas šviesesnis būtų. Aš česius tik traktoristus pažįstu, jie dažnaiusia būna girti, su žmona bendrauja taip, kad dažniausia net nežino, kur ji yra, o dėl vaikų verkia kaskart, kai pageria. Bet čia gal man tik taip neįdomiai su česiais??…

  6. arsonist's prayers Says:

    suprantu, ką turi omeny. kitą kartą būtinai skirsiu tam daugiau dėmesio.

  7. Vardas (required) Says:

    nu tai gi Česius iš Juknaitės Šermenų. Česius su tiubeteika. Nū.

  8. alkoholikairnieksai Says:

    man, tiesą sakant, lietuviški vardai literatūroj apskritai neskamba ir nesiskaito – ar tai Povilo apsakymas, ar Ivanauskaitės. va koks nors Styvas iškarto realiau :D baisu.

  9. Gintare Says:

    Perskaičiusi pirmąjį apsakymą (vyras, kuris kažką veikė) tikėjausi atrasti kažką daugiau, bet kai perskaičiau ir antrąjį apsakymą, tuomet viskas mintyse susijungė ir tiesiog stipriai nusišypsojau, patiko!

  10. arsonist's prayers Says:

    Gintare > dėkoju už paskatinimą ;)

Parašykite komentarą

