12:57

Šeštadienį – darbas, sekmadienį – darbas, pirmadienį darbas nuo 08h iki 21.30h. Svajoju apie apmokamas atostogas, kurių negaliu gauti, arba apie laisvą dieną savaitės viduryje. Esu pavargęs, kartais susierzinęs dėl nesibaigiančio darbo, bet savęs negailiu ir vis tiek stengiuosi išlikti pozityviai nusiteikęs.

Sunkiausia atsikelti ryte: prabundu tamsiam tamsiam kambary, priverstinai nusišypsau (tai kažkiek padeda) ir tada einu daryti rytinių dalykų. Kai dienos metu ateina sunkios minutės ir mano dirbamas darbas atrodo visiškai beprasmiškas, galvoju apie jos rankas:

kaip surandu jas – pirmasis palytėjimas – mano pirštai subyra į jos delną – leidžiuosi aukštyn jos švelniomis rankomis – ji apkloja mano rankas savosiomis – mano galva jos rankose;

ir tada dirbu toliau.

– – –

Šiandien eidamas į darbą prasilenkiau su pagyvenusiu susikūprinusiu vyriškiu. Vos prasilenkėm, pajutau jo kvepalų aromatą ir supratau, jog jis man kažką labai primena, tik niekaip negalėjau prisiminti, ką – ar kokią nors merginą, ar grupiokę, o gal mano mama kažkada naudojo tokius kvepalus? Įdomiausia, jog prasilenkiau su vyru, bet jo kvepalai vertė galvot vien tik apie moteris, po to net susimąsčiau, kodėl atmetu galimybę, jog tokius kvepalus galėjo naudoti koks nors mano draugas ar pažįstamas žmogus.

Po minutės atrakinau saugyklą ir užmiršau tą kvapą.

– – –

“Tą akimirką, kai rašau, žinau viską, bet tai visiškai nereiškia, kad man, Sigitui Parulskiui, labai svarbu, apie ką rašau.” (iš interviu su Sigitu Parulskiu)

Būtent! Kai rašai, žinai viską.

Žymos: , , , , , , ,

Vienas atsakymas to “12:57”

  1. Egle T Says:

    http://www.nanowrimo.org/eng/whatisnano

    Atsitiktinis komentaras, bet manau, kad galetum. As gal ir negaleciau, bet noreciau pabandyti. Pamirsti apie taisyma ir idejos tiesuma, apie kada nors ir apie tobulybe. Tiesiog rasyti. Rasyti ir viska zinoti.

Parašykite komentarą

