Filmavimo Aikštelėje

Sapne aš buvau pilyje šalia manęs buvo Miglė mes ėjom kažkur mačiau aukštas pilies sienas kažkokie žmonės skraidė ant šluotų ir šūkčiojo kažkur toliau pamačiau didelius šviestuvus jie buvo nukreipti į pilies viršų mes įėjom į kažkokią didelę salę ten mus pasitiko moteris su mikrofonu maloniai mus pasisveikino prisistatė ji buvo kažkokia administratorė tada ji paklausė ar mums čia viskas patinka mes pasakėm kad dar nespėjom apsiprasti ji pasakė kad taip jau būna iš pradžių niekas nesijaučiai jaukiai filmavimo aikštelėse ji palydėjo mus į kitą vietą.

Salėje mus pasodino už stalo aplink buvo daug žmonių visi norėjo švęsti bet maistas dar nebuvo patiektas ant stalų buvo tik indai visi buvo išalkę mes su Migle nieko nepažinojom laukėm tylūs maisto ore tvyrojo gera nuotaika mes išsiaiškinom jog šiandien buvo paskutinė filmo filmavimo diena ir dabar žmonėms prasidės atostogos filmas bus apie Harį Poterį ir tą žudiką maniaką iš filmų serijos Klyksmas (Scream).

Staiga mane kažkas pašaukė iš dešinės aš atsisukau ir pamačiau savo klasioką Taurą pamojau jam jis atėjo buvo išgėręs porą alaus kažkokiu būdu pajutau tai dar jis buvo linksmai nusieikęs bet neužsivedęs gert ir tai mane ramino nes aš visai nenorėjau prisigerti su juo taigi aš jį supažindinau su Migle paklausiau kur toliau žada bastytis po pasaulį ir kažką atsakęs jis nuėjo taip sapnas ir baigėsi.

Žymos: , , , , ,

Parašykite komentarą

