Kiti Žmonės

Metų muzikinis atradimas – grupė The Dead Weather. Pasiklausymui:

– – –

Gražūs žmonės rašo: “Su ta moterimi, kuri artėja šaligatviu link manęs, aš noriu nueiti į artimiausią madingų drabužių parduotuvę. Ji rinktųsi megztukus, džinsus, o aš visas laimingas bėgiočiau ieškoti jai reikiamų dydžių. Ji kikentų kabinoje. Sakytų oi, jei pro liemenuko kraštą jai išslystų nedidelė krūtis. Apsipirkę atsisveikintume iki kito karto.“

Rašo puikiai, įrašas apie moteris primena man mano rašymą/ilgus pagalvojimus, o įrašas apie stiuardeses irgi gražus. Šis blogas – tikras atradimas man.

– – –

mariekė vis dar rašo gerai: “<…> kai jis nurenginėjo mane, aš galvojau, kaip tu juokdavaisi, kad aš visada nusirengiu pirma ir jau nuoga lovoje laukiu tavęs, o kai pradėjome mylėtis, aš, toji, kuri tikėjo, kad penio dydis nesvarbu, svarbu jausmai, prikandau lūpas pamačiusi, kad tavo buvo daug didesnis. man buvo taip šalta. o tu, o tu ar jau mylėjaisi ne su manimi?“

– – –

O Šiaurės Atėnuose lapkritį buvo išspausdintos ištraukos nuostabaus Elizabeth Fischer teksto. Štai kelios jų:

ji pasitikinti savimi. aukštai iškelta galva, žvilgsnis nukreiptas į priekį, pirmyn, visada pirmyn, ji sako. pro duris, žemyn gatve, aukštyn keliu, sudie, puiku, tuomet aš iškeliauju, iškeliauju. tada ji pagalvoja, aš kalbu su savimi. ji pagauna save kalbančią su savimi. atsargiai, tyliau dabar, galvoja ji eidama. nes žmonės pamanys, kad aš pamišusi. ar aš pamišusi. tada ji nusijuokia iš savęs, aš to neturiu omenyje.

ji dažnai svarsto, gal pasikeisti vardą, gimimo datą, mirties datą. šis pilkas egzistavimas tampa našta, jis neturi jokios prasmės, aš esu nesąmonė. tai, kas aš esu ar kuo tapau, neturi jokios prasmės. jai atrodo, kad tai, ką ji daro, yra pastangos, kad tai neišnyktų, mano silpnas ryšys su genetine maišatimi, kuri supa mane, sako ji. graudu, ar ne taip, sako ji. bet tada ji sako, galbūt man nelabai tai rūpi, tik kartais, kai aš noriu, kad tai būtų kaip nors kitaip. kažkas, kas mane nustebintų, kažkas, kas mane užmigdytų. aš taip mėgstu staigmenas. vaistus, sako ji, nuo varginančios ligos.

Kaifavau skaitydamas. Netrukdė net tai, kad iš tiesų nepilnai supratau, apie ką yra rašoma, bet pats tekstas – pats tekstas užburiantis ir įtraukiantis, sukeliantis daug trumpų vaizdinių mano galvoje.

– – –

Aistė parašė gražų eilėraštį:

kartais laimė guli šalia ir yra su barzda

tom naktim
sumišusiom su alaus kvapu
ir cigarečių dūmais įsiskverbusiais
mums į plaukus
tom naktim
kai visa suskęsdavau jame
tarp pūkinių antklodžių
ir tankaus kvėpavimo
tom naktim
kai jis šnibždėdavo man
kad mane myli
kad mane saugos
tom naktim
kai taip ir neužmigus
ateidavo rytas
ir jis atnešdavo atsigerti
tom naktim
kai norėdavau tikėti viskuo
kas vyksta
kas vyko
kas galbūt įvyks rytoj
tom naktim
jis buvo mano laimė
mano pilnatvė
mano nuodėmė ir
mano poreikis
mano kūno dalis
tom naktim
būčiau atleidus jam viską
būčiau atidavus jam viską
būčiau patikėjus bet kuo
tom naktim
jis buvo viskas
dėl ko pynėsi
mano paauglystės klystkeliai
dėl ko anksčiau nesugebėjau
užvert barų durų sau už nugaros
jis buvo viskas
ko aš jau nebetikėjau kada nors
turėt.

Žymos: , , , , , , , , , , ,

4 atsakymai to “Kiti Žmonės”

  1. mylimoji sputnik Says:

    gražūs žmonės – naujas atradimas, stipriai sukrėtęs visus, tu – senas atradimas, kurį skaitau pirmiausia, kai google reader pamatau krūvą naujų įrašų. o vijoklius galima rašyti į dienoraštį. ačiū.

  2. Pseudo Says:

    Šitas klipas, Povilai, oi kaip gerai :}. Beklausydama iš laimės net sugebėjau užspringt energetiniu.

  3. cinamonoKrautuvele Says:

    tikrai gražus eilėraštis.

  4. momo Says:

    Ačiū tau už gražius žmones! – visos mano nebūtos neverktos istorijos, dėl kurių einu į barus, tame bloge :)

Parašykite komentarą

