Svečias

Sapne aš vaikščiojau kažkokiame dideliame mieste jis man neatrodė pažįstamas bet jaučiau kad čia gyvenu jau kurį laiką ir esu apsipratęs ėjau kartu su Migle ir draugu Tadu iš Alytaus mes įėjom su jais į kažkokį namą įėjom į kažkokį butą supratau kad tai mano butas ir kad gyvenu čia su Tadu o tada atėjo kažkoks kitas Tadas buvau jo nematęs jis apkabino Miglę jie pasibučiavo tarp jų atsirado įtampa o aš nesijaudinau stipriai nes žinojau kad tas Tadas yra Miglės vaikinas tik jie dar nespėjo išsiskirti.

Stovėjom virtuvėj man buvo gaila to Tado nes jis nežinojo kad Miglę jį tuoj paliks ir kad aš miegu su ja jeigu būčiau jo vietoje tikrai nenorėčiau to sužinoti nėra nieko baisiau nei sužinoti kad tavo mergina miega su kitu o po kurio laiko nėra nieko blogiau už norą jai atleisti dėl išdavystės o po to dar baisiau yra planuoti kaip tu pasikeisi ir ją susigrąžinsi.

Nusprendžiausi apsimesti svečiu savo namuose kad tas Miglės vaikinas nesuprastų jog aš ir taip čia gyvenu iš pradžių nesupratau kaip man elgtis svečiai atėję tiesiog sėdi ir plepa su šeimininkais o Miglė dabar kalbėjo su tuo Tadu o mano draugas Tadas nuėjo į vonią ir buvo ten ilgai aš pradėjau tiesti rankas link puodelių norėjau juos išplauti bet tada susiprotėjau kad svečiai neplauna indų taigi padėjau puodelius vėl ant spintelės norėjau nuvalyti trupinius nuo stalo bet svečiai to nedaro todėl padėjau šluostę atgal į kriauklę nesugalvodamas kaip elgtis kad neišsiduočiau nuėjau į kitą kambarį ir ten prisėdau ant sofos prisėdau visai taip kaip svečiai prisėda.

Miglė su tuo Tadu išėjo aš nuėjau prie virtuvės lango ir žiūrėjau pro jį mačiau kaip jie paeina gatve tada sustoja žiūri vienas į kitą akimirką suabejojau jog Miglė gali to Tado ir nepalikti būtų labai keistas posūkis mūsų istorijoje pagalvojau ir tada matau kaip tas Tadas pasikeičia greičiausiai ji jam pasakė kad ji palieka jį galvoju kažin ar pasakė kad dėl manęs o jeigu pasakė tai ar jis dabar susiprato jog tas dėl kurio ji palieka jį buvo su jais vienoje virtuvėje kilnojo puodelius laikė rankoje šluostę sukinėjosi kaip koks jų šešėlis visada šalia visada arti man buvo tikrai jo gaila toks keistas vyriškas solidarumas ar kažkaip.

Žymos: , , ,

Vienas atsakymas to “Svečias”

  1. Sandra B. Says:

    Tokio tipo sapnus vadinu “rašytojo sapnais”, nes jie turi siužetą ir aiškią mintį, telieka užrašyti juos, ar ne.

Parašykite komentarą

