Trileris

Sapnas prasidėjo taip mačiau kaip draugą Tadą muša kažkokie vyrai jie mušė jį lentomis ir grandinėmis Tadas gulėjo ir nejudėjo aš pradėjau eiti link tų vyrų ir kuo labiau artėjau tuo didesni jie man ėmė rodytis šalia savęs pamačiau klasioką Dainių ir man iškart pasidarė ramiau Dainius buvo labai stiprus klasiokas neaukštas bet stiprus mes kartu su juo vis artėjom prie vyrų aš prisiminiau kad vieną dieną trečioje klasėje gavau dvejetą iš lietuvių kalbos nes pamiršau namuose atlikti vieną užduotį ir tą pačią dieną man labai gerai sekėsi žaisti kvadratą auklėtoja mane pagyrė Dainius turėjo geriausią smūgį o aš keturis kartus iš eilės sugavau jo mestą kamuolį kai grįžau namo mama labai pyko už dvejetą ir visai nesidžiaugė kad progresuoju žaisdamas kvadratą.

Kai mes su Dainium priėjom visai arti tų vyrų ir Tado pamatėm jog vyrai yra labai dideli stori jų pečiai buvo labai platūs jie visi buvo pliki ir net nežiūrėjo į mus mušė Tadą toliau Dainius kažką pasakė tiems vyrams tada atsivėrė slaptos durys sienoje ir iš ten išėjo dar vienas didelis vyras jis žiūrėjo į mane ir Dainių ir nieko nedarė staiga aš supratau jog aš Dainius ir Tadas mes esam slaptą užduotį atliekantys policininkai kurie įkliuvo mafijai į rankas jie išsiaiškino kas mes tokie ir dabar mus po vieną užmuš išsigandau bet staiga atėjo dar vienas didelis vyras

 

jis sako man: nueik nupirk grietinės

sakau: didelį ar mažą indelį

jis sako: gali ir didelį leidžiu šį kartą

 

jis davė pinigų aš juos paėmiau buvo 4 litai ir kažkiek centų suspaudžiau monetas delne pajudėjau link išėjimo iš šito keisto tunelio atsisukau į Dainių jis žiūrėjo į mane norėjau kad jis suprastų jog kai tik atsidarys tunelio durys jis bėgtų link jų ir mes kartu pabėgtume nuo šitos didelių vyrukų mafijos durys atsidarė aš išėjau į lauką atsidūriau Gedimino prospekte pažiūrėjau aukštyn ir supratau jog mus laikė uždarytus bažnyčioje tada staiga išgirdau kažką atbėgant iš nugaros atsisaukau ir pamačiau bėgantį Dainių įsidėjau monetas į džemperio kišenę ir ėmiau iš lėto bėgti kad Dainius spėtų mane pasivyti jis greit mane pasivijo ir mes ėmė bėgti taip greitai kaip tik sugebėjom.

Bėgom Gedimino prospektu žemyn link Katedros žmonės maišėsi po kojomis šen bei ten išvysdavom po vieną kitą mafijozą jie bandė mus vytis bet jų kojos buvo per trumpos ir aš jau apsidžiaugiau jog jie nesugebės mūsų pavyti bet staiga aš išvydau Teresą Lisbon iš serialo „Mentalist“ supratau jog ji irgi bėga nuo tos mafijos ji vilkėjo suknelę ir dėl to atrodė labai neįprastai suėmiau ją už rankos ir tempiau paskui save Dainius bėgo kažkur netoliese. Mes sustojom už kažkokio kampo ir

 

aš sakau jai: ar tau viskas gerai ar tu nenukentėjai

ji sako: man viskas gerai bet buvau pagrobta

sakau: mes irgi buvom pagrobti

ji sako: kaip suprasti „mes“ kas tas kitas kuris buvo pagrobtas

sakau: jis yra Dainius mano klasiokas jis čia kažkur netoliese

ji sako: ar jis tasai žemo ūgio ir trumpais plaukais kuris bėgo paskui tave

sakau: taip tai jis

ji sako: nejau tu nieko nesupranti jis dirba mafijai jis dabar mus seka kad galėtų išduoti

 

Ir aš staiga viską supratau ji buvo teisi Dainius tikrai dirba mafijai kaip aš to anksčiau nesupratau mes pradėjom su ja bėgti ir bėgom dabar jau į viršų Gedimino prospektu norėjom kuo greičiau pasiekti geležinkelio arba autobusų stotį kad galėtume išvykti iš Vilniaus ir tada pranešti savo viršininkams kas mums atsitiko mes priartėjom prie Flagman‘o pastato ten policija turėjo slaptą praėjimą tuneliu iki Geležinkelio stoties staiga išvydau Dainių jis mums pastojo kelią atrodė neapsisprendęs kurį iš mūsų nori pagauti mane ar ją taigi aš su ja visaip manevruodami bandėm pro jį prabėgti tačiau jis ją pagavo ir ėmė tempti kažkur į Flagman‘o pastato vidų aš sekiau jam iš paskos man trukdė žmonės kurie ėjo skubėjo trankėsi į mane vienu metu pagalvojau jog pamečiau iš akių Dainių su pagrobta policininke bet po to jos suknelė šmėstelėjo kažkur ir aš nubėgau ten.

Nubėgęs atsidūriau patalpoje panašioje į operacinę Dainius buvo paguldęs ją ant stalo ir ruošėsi ją užmušti aš pribėgau prie jų bet tada pamačiau jog esu atitvertas stiklu negalėjau jo išdaužti negalėjau jos išgelbėti tada pamačiau jo stikle yra nedidelė anga pro ją netilpo mano ranka bet būtų tilpęs koks nors neplatus daiktas Dainius pasilenkė arčiau link stiklo ir ėmė šaipytis iš manęs susierzinau negalėdamas nieko jam padaryti įkišau ranką į kišenę kažką užčiuopiau ištraukiau ir staigiai iškišau per tą skylę stikle ir pataikiau Dainiui į akį staiga supratau jog rankoje laikau arbatinį šaukštelį suvokiau jog tik išdūręs Dainiui akis galėsiu išgelbėti jos gyvybę man dar reikėjo giliau įkišti šaukštelį jam į akį bandžiau jį stumti bet pajutau jog apsivemsiu visgi suėmiau save į rankas ir stumtelėjau šaukštelį giliau į akį Dainius sustaugė aš vos neapsivėmiau tada ištraukiau šaukštelį ir dūriau į kitą jo akį ir ėmiau vemti o Dainius nugriuvo iš mirė iš skausmo.

Po to man pasidarė geriau aš radau kaip pakelti stiklo uždangą atėjau prie gulinčios policininkės pakėliau ją ir nuėmiau nuo stalo ji atrodė pavargusi ir mes tada išėjom iš Flagman‘o į gatvę aš įkišau ranką į savo džemperio kišenę kur turėjo būti monetų ištraukiau kažkokį suvyniotą daiktą atrodė kaip plyta o policininkė

sako man: jie tau įkišo kokaino kad galėtų visur tave susekti

Tada aš nubėgau prie valkatos gatvėje paklausiau ar jis parduotų man kokaino jis sakė jo neturi tada aš išmečiau visą savo kokainą jam į maišelį ir tada su policininke nubėgom toliau.

Žymos: , , , , , , , ,

3 atsakymai to “Trileris”

  1. alkoholikairnieksai Says:

    :DD ką veikei dieną prieš tai susapnuodamas?:)

  2. arsonist's prayers Says:

    gaminau maistą su mama, žaidžiau su kate – nieko ypatingo ;)

  3. momo Says:

    Na va. O aš tai sapnuoju grupiokus – tai vieną, tai kitą :)

Parašykite komentarą

