#00

Buvusi kolegė parašė labai teisingai apie atmintis.

Norėčiau dar porą nuorodų įkelti, bet dėl tam tikrų dalykų, kuriuos padariau savo gyvenime, nenoriu lįsti žmogui į akis, todėl susilaikysiu, kad ir kaip gerai jis ten prirašė visko.

– – –

Citatos iš vieno Woody Allen filmo:

Moteris: Visai nekaltinu, kad niršti ant manęs.
Vyras: Aš taip priblokštas, kad net negaliu niršt.
M: Geriau jau nirštum, geriau nirštum, tada išsilietum, tada išsiaiškintume.
V: Bet aš retai kada nirštu, aš labiau linkęs viską analizuoti viduje. Aš nemoku reikšt pykčio, tai mano problema. Aš vietoj to geriau auglį auginsiuos.

Ir kita, tiesiog nuostabi: Blogiausia, kas gali nutikti rašant knygą – kad daugiau sužinosi apie save.

Žymos: , ,

2 atsakymai to “#00”

  1. matrica Says:

    Pirmoji citata iš Allen filmo šiandien man kažkaip įdomiai susiskaitė. Pastarosiomis dienomis daug mąsčiau apie lyčių stereotipus: kas atseit būdinga vien vyrams, kas – vien moterims. Ir ta citata man tokia antistereotipinė. Stereotipiškai mąstant, juk vyras dažniausia sako frazę: “Visai nekaltinu, kad niršti ant manęs”.
    Tikiuosi, su tavim viskas ok ;)

  2. arsonist's prayers Says:

    Aš vis nustembu radęs tavo komentarą ;) Ačiū, kad užsuki.

Parašykite komentarą

