Moterys, Kurias Aš Noriu Vesti

Moterys, kurias aš noriu vesti, pastaruoju metu varo mane iš proto.

Didžiausią tokių moterų koncentraciją radau vienoje advokatų kontoroje. Tokios pasitempusios, kostiumėliai, sijonėliai, o jau karolių gražumas, o jau marškinių baltumas!.. Po to viena atėjo į man paskirtą kabinetą, susipažinom, pakalbėjom apie darbą; negalėjau atsižavėti jos nosimi, o akys tokios žydros žydros.. Bet tada įvyko nemalonus dalykas: ji atsisėdo per kelis metrus man už nugaros ir taip kurį laiką dirbo. Labai man nejauku dirbti, kai kas nors sėdi už nugaros ir gali matyti tave visą laiką. Ėmiau nerimauti dėl to, kaip atrodau, jaučiau įtampą neišsiduoti, jog esu nesubrendęs. Buvo sunku dirbti.

O po to ta moteris išėjo ir atėjo kita moteris, kurią užsinorėjau vesti. Nesakau, kad pirmosios nenorėjau vesti, bet, reikia pripažinti, iš tokios santuokos nieko neišeitų, nes ji per graži man; taigi, kai atėjo kita moteris, supratau, jog neprašaučiau, jeigu tokią vesčiau, ir po to kurį laiką bandžiau apgalvoti gyvenimą su ja: po darbo ji grįžtu nuvargusi, daryčiau jai masažą ir vakarienes, turėtume kuo daugiau vaikų, puikiai sutartume su jos ir mano tėvais, vaikai mūsų užaugtų geri žmonės, berniukai būtų fizikai ir matematikai, o mergaitės – chemikės ir biologės..

Užsisvajojau apie normalų gyvenimą. Užsisvajojau, puikiai suprasdamas tą “normalaus“ gyvenimo absurdą.

Vėliau, darbo dienai pasibaigus, važiavau iš Vilniaus į Alytų ir bandžiau nuspręsti, kokių batų man reikia. Pamažu einu prie išvados, jog man tikrai jau reikia vyriškų odinių batų, užteks tų sportinių batelių, nes, na. Na, kas? Kodėl dabar staiga nebereikia Converse’ų? Nes, blet, man tuoj 25 metai ir neturiu jokio gyvenimo plano? Nes, blet, odiniai batai užglaistys gyvenimo plano neturėjimą?

Nes, blet, greičiausiai taip ir pasenstama – nusprendžiama būti normaliu.

Aš tik liūdnas ir piktas po visų šitų Velykų. Bijau, jog manęs laukia toks pats likimas kaip ir visų – siekis tobulo gyvenimo nuves į paribius, kur tenkinsiuosi įsivaizduoto idiliško gyvenimo trupiniais. 

Žymos: , , , , , , , , , ,

3 atsakymai to “Moterys, Kurias Aš Noriu Vesti”

  1. neinteligenti Says:

    nuoga Erica Jennings? kur?

  2. momo Says:

    pastaruoju metu nebežinau, kaip pakomentuoti tavo blogus, tai tiesiog cituoju juos feisbuke.
    tokie tikri tekstai, žinok.

  3. Lina Says:

    tu vis dar toks labai kunčiniškas, pagalvojau ir vėl apšilusi kojas čia:}

Parašykite komentarą

