VGN Archyvai

Kalba netaisyta, vardai ir pavardės sutrumpintos iki inicialų.

– – –

PASIAIŠKINIMAS

Aš A. buvau prigėrias mokyklos šventėje ir mane parvežė mokyklos direktorė.

2007-05-31

– – –

Mano poelgis šendien

Aš A. pykausi su Auklėtoja Dalia. Dėl darbinės veiklos, nematė kaip vežiau malkas kartu su dvyniais, ir Martynu. Puoliau šauki, rėkti gyntčytis. Buvau kaltas, atsisakinėjau, keikiaus, prieš auklėtoją. Bet pažadu daugiau, kad taip nepasikartos, nebesibarsiu su Auklėtoja Dalia. Atsiprašau, kad nemandagiai bendravau…

Nusišypsokit ir bus viskas gerai!!! ;)

A.D. 2007-10-10

– – –

Pasiaiškinimas

Vaidas pas mane paprašė kartu eiti žaisti tenisą aš jo neleidau ir jis ant manęs pasakė (Gaidys, pyderastas) visokiu žodynu po to 15:30 atėjo pakvietė mane valgyti o aš pasakiau, kad eitu iš čia „asile“. O kaip pavalgėme jis eidamas pasakė kad, aš esu pyderas.

V.K. 2003-02-15

– – –

PASIAIŠKINIMAS

Aš V. P. sumušiau V. K. dėlto kad jis nenuėjo rukyti nupirkti. Aš gražiai Vytui sakau nueik nupirkti rukyti, jis man sako trūksta centū. Aš jam sakau parduotuvėje astra 1,10 Jis man sako vis tiek truksta centų. aš. todėl aš Vytui daviau į akį ir buvo mėlynė.

1999 01 16

Bausmė

Kiekvieną rytą šeštą valandą valysim sniegą.

– – –

1998 11 4 PASIŽADĖJIMAS

Aš V. P. pasižadu neužkimšinėti mašinų duslerkių atsiprašau kad taip pasielgėm.

V.P.

– – –

PASIAIŠKINIMAS Rugsėjo 24

Aš dėl to neparėjau ant pavakarių kad nenorėjau valgyti. Aš buvau akšteliai ir žaidėm krepšinį ir atėjo Marius. Aš variausi kamuolį ir jis mane stumė ir išvadino invalidu ir spyrė į pilvą dėl to aš sumušiau Marių. Po to atvažiavo Mariaus mama ir sakė kad mane užmuš ir pasmaugs ir mokykloi aš jai bučiuosiu aš jei užpakalį. Aš aš aikštelėj rukiau. Mariaus mama sakė kad mane miegantį atvanos su botagu. Aš dėlto rukiau kad buvau susinervavęs.

V. P.

– – –

Pasiaiškinimas

Šiandien, 13:45 spardžiau Edmundą, dėl to, kad  norėjau spardyti. Siūliau ir Jonui, bet jis atsisakė.

L. M. 1999 04 30

– – –

Aš T. K.

Aš pabėgau nes man pasiulė Raimondas su Tomu per pertrauką man jie pasakė davai pabėgam o aš sutikau. Aš bėgau dėl įdomumo.

T. K. 2001.05.15

Žymos: , , ,

Vienas atsakymas to “VGN Archyvai”

  1. alkoholikairnieksai Says:

    :DDDD o dievai kaip pralinksminai!

Parašykite komentarą

