Ma Jolie

Vakar taip gerai pabėgiojau su kambarioku. Jis, tiesa, nelabai gerai pabėgiojo, nes buvo neseniai pavalgęs, todėl kankinosi bėgdamas. O aš net su padainavimais ir pirštų spragtelėjimais bėgau, mat labai tinkančią muziką radau ;)

Šiandien darbe daug kalbėjau ir juokiausi, nors aiškios priežasties mano gerai nuotaikai nebuvo. Darbo dienos pabaigoje nuvažiavau į centrą. Ten sėdėjau prieš mažos įmonės direktorę, kuri daug kalbėjo ir šypsojosi, tai aš irgi daug šypsojausi. Buvo taip malonu patekti į paprastą aplinką ir pabendrauti su būsimu klientu kaip su paprastu žmogumi. Išėjau iš ten šypsodamasis ir ėjau, ir kai priėjau perėją, kitoje gatvės pusėje pamačiau pažįstamą merginą. Ji atrodė gražiai, žiūrėjom vienas į kitą per atstumą ir šypsojomės. Prasilenkdami pasisveikinom, o aš tada ėjau toliau ir šypsojausi.

Klasiokės nekartą yra sakę, jog atrodau gražus, kai šypsausi. Tik bėda, kad mano asmenybė ir šypsena kartais yra nesuderinami dalykai.

Po darbo grįžau namo, radau šį tą faino vienuose torrentuose, užstačiau siųstis ir priguliau. Netikėtai užsnūdau, bet greit prižadino skambutis. Skambino kambariokas, sakė tuoj atvažiuos ir važiuosim į protmūšį Šeškinėj. Nors protmūšyje iš pradžių sekėsi prastai, tačiau paskutinio turo metu mūsų komanda surinko 10 iš 10 taškų ir užėmė pirmąją vietą.

Grįžtant namo paprašiau, kad mane paleistų prie parduotuvės. Norėjau nusipirkti kažko užkąsti vakarui/pusryčiams. Įėjęs į parduotuvę nuėjau į vaisių-daržovių skyrių, žvalgiausi į prekes, bandžiau sugalvot, ko noriu. Išėjęs iš skyriaus prasilenkiau su gražia mergina. Ji vilkėjo languotus raudonus-juodus marškinius, segėjo smagius raudonus auskarus, o jos bendras vaizdas buvo kažkoks ilgesingas. Pamatęs ją pasijutau tarsi po ilgo laiko išvydęs buvusią merginą, kurios užmiršti negaliu, ar pan. Bet ji visai neatrodė kaip mergina, su kuria kažkada būčiau draugavęs. Greičiau ji atrodė kaip visos, su kuriomis nedraugavau – nepažinta, todėl traukianti.

Ji nuėjo į daržovių skyrių, o aš sustojau prie dribsnių. Trumpai pagalvojau, ar aš sukėliau jai kokių nors minčių. Vyrams moterys dažniausiai sukelia estetinį pasigėrėjimą, o kokius jausmus vyrai sukelia moterims?

Neišsirinkau dribsnių, taigi pasukau link pieno skyriaus. Lėtai eidamas bandžiau suprasti, ar noriu jogurto, ar nenoriu. Truputį pristabdęs pamačiau, jog toji graži mergaitė pralenkė mane ir sustojo prie pieno. Tada nuėjau į kitą artimiausią skyrių ir bandžiau suprasti, ar aš noriu šokolado. Supratęs, kad nenoriu, nuėjau į duonos skyrių. Ten žiūrėjau į visokius sausainius, vaflius, bandeles. Per tą laiką pro mane praėjo dvi neskoningai apsirengusios paauglės (vienos speneliai beveik kiauriai matėsi per jos maikutę). Paėmiau javainių, batoną ir pasisukau grįžti į pieno skyrių. Tuo metu iš už kampo išlindo gražioji mergaitė, ir taip mes dar kartą prasilenkėm. Paėmiau tepamo sūrio, per duonos skyrių nuėjau link gėrimų (mergaitė tuo metu žvalgėsi į bandeles), ten paėmiau skardinę giros ir pasukau link kasos. O ten jau stovėjo mano vakaro gražuolė.

Ji pirko jogurtą su mėlynėmis, kažkokį ekologišką arba su kokiomis nors geromis bakterijomis. Aš sudėjau savo prekes ir laukiau, kol ji atsiskaitys. Kol ji vedė savo kortelės pin kodą, man užėjo stiprus noras pasakyti jai labas, gal norėtum kartu pavalgyti ir pasikalbėti apie ką nors? Norėjau jai papasakoti kaip man sekėsi šiandien, kiek daug žmonės man šypsojosi ir kiek aš daug šypsojausi žmonėms, kaip mes laimėjom protmūšį, ir kaip sutikau gražią mergaitę parduotuvėje. Norėjau išgirsti jos balsą ir užuosti kvapą, ir kad ji papasakotų ką veikė šiandien arba vakar, arba kokią nors linksmą istoriją.

Kai išėjau iš parduotuvės ir priartėjau prie perėjos, ji jau buvo kitoje kelio pusėje ir tolo į kiemus. Laukdamas žalios šviesos trumpai pagalvojau apie tai, kiek daug simpatiškų nepažintų žmonių gyvena netoli mūsų, o po to parėjau namo, persirengiau ir atidariau giros skardinę.

Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 atsakymai to “Ma Jolie”

  1. momo Says:

    Smagu, kad tu šypsaisi ir galvoji apie gražias mergaites ir t.t.
    (o, beje, negražu tie persimatantys speneliai? :))

  2. arsonist's prayers Says:

    gal kartais ir gali būti gražu, bet tik ne kai matai paaugles.

Parašykite komentarą

