Charles Bukowski Vertimai

Klausimas ir atsakymas

jis sėdėjo nuogas ir girtas kambaryje
vasaros naktį
peilio ašmenimis krapštydamas nagus
šypsodamasis, galvodamas
apie visus laiškus, kuriuos gavo
kurie sakė, kad
tai, kaip jis gyveno ir apie ką rašė –
tai vertė juos eiti pirmyn
kai viskas atrodė beviltiška.

padėjęs peilį ant stalo
jis pasuko jį pirštu
ir šis sukosi mirkčiodamas
nuo apšvietimo.

kas, po velnių, išgelbės mane?
jis galvojo.

kai peilis sustojo sukęsis
paaiškėjo atsakymas:
tu pats turi
išgelbėti save.

vis dar šypsodamasis,
a.) jis prisidegė cigaretę
b.) įsipylė dar išgerti
c.) pasuko peilį dar kartą.

– – –

So now?

žodžiai atėjo ir išėjo,
sėdžiu liguistas.
telefonas skamba, katės miega.
Linda siurbia.
aš laukiu, kada gyvensiu,
laukiu, kada mirsiu.
norėčiau būti šiek tiek drąsesnis.
menka paguoda,
apie kurią nežino medis, augantis lauke:
kasdien stebiu kaip jis juda nuo vėjo
popiečio saulės šviesoje.
nėra ką pasakyti,
tai vien tik laukimas.
visi susiduria su juo vieni.
o, kažkada aš buvau jaunas,
o, kažkada aš buvau neįtikėtinai jaunas!

– – –

Priežastis ir pasekmė

geriausieji dažnai miršta
pakėlę ranką prieš save
vien tik tam, kad pabėgtų,
o tie, kurie lieka,
niekada taip ir nesupranta,
kodėl kažkas galėjo norėti
pabėgti
nuo jų.

Žymos: , , , , , , , , ,

Parašykite komentarą

