Kakū

Sapne aš buvau Alytaus Jaunimo parke ir užsinorėjau kakū nuėjau į tualetą ten nebuvo jokio atskyrimo kur vyrų kur moterų nuėjau prie durų buvo trys kabinos visos užimtos palaukiau truputį ir arčiausiai manęs buvusios durys prasivėrė iš kabinos išėjo vyras mes linktelėjom vienas kitam aš užėjau į kabiną užsidariau duris ir atsisėdau ant klozeto susikaupiau o tada išgirdau kad kažkas kitas įėjo į tualetą pabandė atidaryti mano kabinos duris bet jos buvo užrakintos tada pabandė atidaryti kitas duris ir jos atsidarė tas žmogus tada nutilo matyt prisėdo aš toliau bandžiau susikaupti bet tada

merginos balsas sako: nepyk vyrukai bet aš bezdu garsiai

galvoju kas čia dabar yra toks jausmas kad mergina kalba ne už kabinos o mano kabinoje pasuku galvą į kairę ir žiūriu sėdi mergina ant klozeto ir šypsosi galvoju nu čia dabar kaip suprast tokius dalykus o pasirodo kad trys atskiros kabinų durys nereiškė jog kabinos viduje atskirtos vienos nuo kitos sienomis aš kai įėjau paprasčiausiai to net nepastebėjau.

sutrikęs nusisukau nuo merginos ir susiėmiau už galvos nežinau kaip jautėsi tas kitas vyrukas sėdėjęs toliau gal jis jau pratęs prie šio keisto tualeto kadangi nežinojau ką daryti toliau tai nusprendžiau pabandyti visgi susikaupti ir atlikti savo reikalus nukreipiau žvilgsnį į grindis bet tada tai merginai suskambo telefonas ji pradėjo garsiai kalbėti juokėsi o po to ir bezdėjo aš susinervinau atsikėliau užsimoviau kelnes ir išėjau iš tualeto o man išeinant mergina dar mirktelėjo tai visai susinervinau.

Žymos: , , , , , , ,

Vienas atsakymas to “Kakū”

  1. zirgagalvs Says:

    seni žmonės sako, kad šūdą sapnuoti reiškia, kad turtingas būsi – tai jei nors kraštą rudulio pavyko pamatyt, matyt finansiniuose reikaluose seksis.

Parašykite komentarą

