Aukštoji Technologija

Sapnavau kad įjungiu kompiuteryje bluetooth’ą ir ten įsijungia papildoma programa leidžianti man matyti kiaurai sienas ir aš žiūriu ir matau vieną merginą ji valgo ir glosto sau plaukus mes su draugais juokiamės bandom matyti kitas kaimynes bet visur kitur matom tik tuščius kambarius tada grįžtam prie tos merginos matom ji prasisega marškinėlius atsigula ant nugaros pasisuka veidu į kompiuterį ir pradeda masturbuotis mes negalim sustot juoktis.

Po to aš tikrinu vandens skaitiklius vonioje ir matau jog jie rodo per daug skaičių per porą dienų negalėjau išnaudoti tiek vandens kažkas mane nori pakišti galvoju reikia viską išsiaiškinti gal paskambinti buto šeimininkei bet o kas jeigu ji mane ir pakišinėja?

Žymos: , , , ,

Parašykite komentarą

