Viršsvoris

Dabar jau beveik kiekvieną vakarą, maždaug 21h, mane aplanko siaubinga nuotaika. Jaučiu kažkokį neaiškų trūkumą. Blogiausia, jog negaliu nieko imtis – nei skaityti, nei kurti stalo žaidimą, nei domėtis kažkuo.

Dažnai su kambarioku išeinam į miestą – praėjusią savaitę ryškiai per dažnai –, bet net sėdėdamas lauko kavinėse arba kaip vakar, ant Barbakano, negaliu atsikratyti to trūkumo. Aš stebiu žmones, klausausi, ką prie šalia esančio staliuko kalba merginos, bet manęs niekas nedomina. Viename bare man patinka padavėja, bet mano kvailos smegenys nekuria gražių sentimentalių planų apie nuostabų gyvenimą su ja; man tik įdomu kaip ji atrodo nuoga.

Taip ir sėdžiu, atrajodamas mane slegiantį sunkumą. Viskas – gyvenimas, istorijos, žmonės, nuotaikos – plaukia visai šalia manęs, tačiau aš nesiteikiu niekam skirti dėmesio.

Šią savaitę laukia trys susitikimai su merginomis. Susitiksiu su viena, kuriai kažkada gal net stipriai patikau. Mes susitinkam retai, bet visada maloniai pakalbam. Kita mergina yra už mane vyresnė, su ja mes kažkokiu būdu draugiškai flirtuojam. Pastaruosius metus ji supranta mane turbūt geriau nei bet kuri kita mergina, su kuria tenka bendrauti, tačiau mes kažkaip stebuklingai taip niekada ir nepabandėm rimčiau vienas į kitą pažiūrėti. O gal ir bandėm, tik paprasčiausiai nepavyko, kas čia žino. Paskutinė mergina bus mano buvusi draugė, ji nori grąžinti man knygą ir šiaip pasikalbėti. Aš pamenu visus tuos kartus, kai norėdavau šiaip pakalbėti su buvusiomis merginomis. Ačiū dievui, niekada nepakalbėdavau, nes mano atveju šiaip pakalbėjimai buvo užslėpti norai pamatyti buvusią merginą ir pačiam jai pasirodyti. Ir pradėt viską iš naujo.

Dar tik 22h, o aš visai nežinau, kur dėtis. Galėčiau eiti miegot, bet žinau, kad taip anksti nesugebėsiu užmigti + tas ant sienos pritrėkštas uodas, kurį pamatau kiekvieną vakarą guldamasis. Nežinau, kada jį pritrėškiau, turbūt kažkada birželį. Žiūrėdamas į jį galvoju, jog būtų nefaina, jog parsivesčiau kokią nors merginą ir ji pamatytų uodą. Todėl pažadėjau sau neparsivesti jokios merginos, kol uodas bus ten. Kol kas neturiu jokio noro jį nukrapštyti nuo sienos; iš tiesų beveik pripratau prie jo. Aš įpročio žmogus. Kas žino, gal po kiek laiko sugebėsiu neskausmingai įprasti prie tokio tuščio savęs.

Nors nesu toks jau tuščias. Šiuo metu kaip tik darbe dirbu efektyviai, o net ir dirbdamas prigalvoju visokių idėjų, pietų pertraukos metu skaitau, kas papuola po ranka, grįžęs iš darbo skaitau tai, ką esu pradėjęs. Bet po to neišvengiamai ateina 21h, ir jūs žinot, kas nutinka.

Žymos: , , , , , , ,

4 atsakymai to “Viršsvoris”

  1. ai ten toks bičas iš Sodžiaus Says:

    kaip manai ar bent viena iš tų trijų merginų perskaitė tai?

  2. Ruta Says:

    Tas nepakeliamas buties lengvumas :)

  3. cinamonoKrautuvele Says:

    tikrai nieko blogo nenutiko. merginoms juk patinka, kai apie jas kalba :) ypač jei kalba šaunūs vyrukai.

Parašykite komentarą

