Prezidentės Kyšis

Sapne aš su kažkokia moterimi tyriau dingusios mergaitės bylą o tuo metu vyko kažkokios finalinės futbolo rungtynės viename Lietuvos kaime taigi mes ten ieškojom mergaitės žudiko ar pagrobėjo ir tada mums paskambino kiti policininkai ir pasakė jog rastas mergaitės lavonas aš labai susinervinau žinojau kad žudikas yra kažkur šiame kaimo stadione išėjau į aikštę ir pradėjau šaukti žmonėms kad tarp jų yra žudikas bet niekas nereagavo kai kurie žmonės žiovavo aš bandžiau apeliuoti į mirusią mergaitę bet žmonės vis tiek neparodė jokios reakcijos tiesiog laukė futbolo rungtynių tada aš susiėmiau už galvos ir pradėjau rėkti po to atėjo moteris su kuria tyriau šią bylą ir mane nuvedė šalin negalėjau suprasti kodėl žmonės yra tokie šalti ir abejingi nuėjau į tualetą išėjęs sutikau prezidentę Dalią Grybauskaitę užmiršau kaip reikia kreiptis į prezidentę taigi

aš sakau: laba diena jūsų kanceliarija

ji sako: labas Povilai kaip tavo mamos sveikata

aš sakau: dar jos neoperavo todėl nėra jokių naujienų

ji sako: štai paimk šitą atvirutę ir perduok jai

aš imu atviruką ir matau po juo padėtą 500 lt kupiūrą galvoju kodėl ji duoda man pinigus kai prezidentė nueina aš suprantu ji davė man pinigus kad nustočiau tirti nužudytos mergaitės bylą o aš ir paėmiau juos nesuprasdamas kad dabar ir aš esu korumpuotas

Žymos: , , , , , ,

Parašykite komentarą

