Klaikus Gimtadienis

Sapne grįžau namo labai girtas kambarys buvo tamsus tamsus guliau į lovą ir viskas.

Po kiek laiko mane pažadino skambutis į duris tingėjau keltis buvo šiek tiek bloga skaudėjo galvą o kažkas vis spaudė durų skambutį ir spaudė jis vis skambėjo mane suėmė pyktis norėjau keltis bet pamačiau jog kambariokas nuėjo link durų jis jas atidarė ir supratau jog kažkas negerai kažkokia keista tyla stojo o po to staiga išgirdau šnabždesį ir mane pervėrė siaubas nes suvokiau vykstant kažką visai neplanuotą kažką iš kito pasaulio.

Atsikėliau ir pažiūrėjom į koridorių mačiau į mūsų butą plūstančius žmones jie vis ėjo ir ėjo nė vieno iš jų nepažinojau stovėjau sutrikęs kambariokas irgi buvo pasimetęs ir tada kažkur dar iš laiptinės atsklido merginos juokas ir aš supratau jog mano buvusi mergina kažką sugalvojo kas man varė baimę.

Ji išėjo į svečių priekį ir sako: Povilai sveikinu tave su gimtadieniu

Pasijutau sugniuždytas sumuštas pažemintas jau ruošiausi padėkoti ir nusišypsoti bet tada manyje sukilo pyktis aš susiraukiau pasitaisiau apatinius ir vis dar su stačiu žengiau link žmonių ir užtikrintai

jiems pasakiau: eikit visi lauk eikit visi lauk jūs net patys nesuprantat kad pildot kvailas savo draugės užgaidas man jūsų nereikia aš net nepažįstu jūsų dinkit visi iš čia prašau gerbkit mano gimtadieninį norą

Ir jie visi išėjo o aš atsiguliau ir negalėjau užmigti.

– – –

Prabudau 06:00, žiūrėjau į koridorių ir klausiausi ar negirdėti įtartinų garsų iš laiptinės.

Žymos: , , , , , , ,

Parašykite komentarą

